Terug naar overzicht
Hoi Lut,Als tip kan ik je geven: typ de namen eens in google in, en je zal vanzelf op die sites komen, en die geven dan wel enkele winkels...Misschien interesseert je het volgende wel... Ik heb een bruidsjurk in die stijl (Raffaelli), en verkoop ze. Moest je enkele foto's willen zien, laat dan je email achter, dan stuur ik er door...Groetjes
Ik ben vorig jaar op 12/8 getrouwd, en in oktober ben ik mijn kleed gaan kiezen. Als je van West-Vlaanderen bent, moet je zeker naar de Linea Raffaelli gaan in Brugge ! Heel vriendelijke mensen en zeggen ook echt hun gedacht...!Geniet er nog van !
hallo!! ik trouw volgend jaar in mei en ik ga pas in september voor mijn kleed kijken. Omdat mijn (toekomstige)schoonvader kleermaker is zei hij me dat je in die periode de meeste keuze hebt! Hopelijk heb je hier iets aan. Veel succes met je zoektocht naar je droomkleed :)
Hey,De nieuwe collectie komt binnen tussen september en november. Veel winkels houden dan ook opendeurdagen.Ikzelf heb mijn jurk al gekozen (omdat ik er een mooie gezien had in de etalage)en ik trouw in mei 2007 (het is trouwens al van de nieuwe collectie).Groetjes, Sissi
Hey Sissi,Hoe komt het dat jij al een jurk hebt kunnen passen van de nieuwe collectie? Waar kan je die al bezichtigen?Groetjes,Cica
Ik had een jurk gezien in de etalage van Moderna te Schepdaal.Toen ik naar het model (de 'naam' van het kleed) vroeg hebben ze me gezegd dat het al van de nieuwe collectie is.En inderdaad, op de site van Pronovias staat mijn kleed bij de nieuwe collectie ('make your choice 2007'). Het rare is dat ze in Spanje (Pronovias is een Spaans merk) nog maar weinig van de nieuwe collectie hadden (in juli) in een bepaalde Pronoviaswinkel (in een andere was er wel al veel keuze).Groetjes, Sissi