Terug naar overzicht
Een echte kenner ben ik niet, maar gezien je de choronsaus kan kiezen bij varkenshaasje, zal het wel pasen, anders zou de zaal dit niet aanbieden denk ik dan... Denk dat jevooral moet stil staan bij wat zal meest aanslaan bij de familie, vrienden? Wat zullen de meesten lekker vinden?
ja da past er wel bij maar is wel zware saus (veel boter in gebruikt) zal dus afhangen van de rest van je menu!!
mosterdsaus zal bijna iedereen eten, maar die choronsaus eet niet iedereen graag.ik zou persoonlijk de mosterdsaus kiezen.
Je kan mss een proefmenu vragen, dan weet je zelf al hoe het smaakt... en kan je waarschijnlijk gemakkelijker kiezen voor welke saus jullie willen gaan
Choron saus past uitstekend bij varkenshaasje, en is niet zo een zware saus hoor, dankzij de luchtigheid die erin geklopt word, ookal is het op basis van boter en eieren. Mosterdsaus is natuurlijk eveneens een lekkere saus samen met een varkenshaasje.Veel hangt er vanaf welke aardappelen en groenten erbij gegeven worden, maar ik persoonlijk als kok zou je toch de choron aanraden om net dat tikkeltje meer te geven.