Terug naar overzicht
Dag Renske,Wij hebben daarvoor eens geïnformeerd bij 'De blauwvoet' in Balen. Ik geloof dat die kostprijs tussen de €800 en €900 lag. Er staan foto's van hun bussen op internet. Wij hebben uiteindelijk niet voor een bus gekozen, maar voor aparte wagens.Groetjes,Elke
Wij hebben onze bus gehuurd bij Retro Ceremonievervoer uit Aartselaar. Ik weet wel niet of ze er zo'n Zwitserse hebben... Best eens een kijkje nemen op www.retro.be
hela! onze londense dubbeldekbus komt van 'the london ceremony bus'http://www.the-london-ceremony-bus.com/ zowat de goedkoopste in de regio en heel vriendelijk van service, je mag altijd vrijblijvend naar hun bussen gaan kijken. (ze hebben er heel wat!)succes met je zoektocht!groentjes!
Hoi,Wij hadden er ook één van the London Ceremony Bus, een rode/okere, een Engelse stadsbus uit de jaren 50.Neem een kijkje op hun site!Elisabeth
Ook onze bus zal van de London Ceremony Bus komen.We zijn er erg vriendelijk geholpen! En tja ... Goeie prijs... Het is en blijft duur he. :-) Maar oh zo mooi!
Daar zijn wij ook naar op zoek.. Regio Beerse!! :-)Maar schappelijke prijzen heeft niemand hoor. Daar val je gewoon van omver. :-(Ik heb dan een aangepaste prijs gevraagd, want ze geven meestal een prijs voor 4 uur ofzo.. en dat doen ze niet..Ik ben op zoek naar een andere oplossing, maar tot op heden nog zonder succes.Hopelijk vallen de prijzen voor jullie wat beter mee.. :-)lieve groetjesPascale