Terug naar overzicht
wij hebben al:-kerk-feestlocatie-helft van de uitnodiging ( design tekst nog niet)-de jurk-vervoer-fotograaf-morgen shoppen voor de outfit van la mama-kleding voor de bruidskindjes gekozen maar niet bestelden voor de rest heel veel ideetjes die nog tot uitwerking moeten komen ;-) budget is redelijk op schema behalve het vervoer daar zijn we zwaar over budget gegaan
Wij hebben al: - Stadhuis ok, offciele ondertrouw kan pas volgende week zaterdag - Vrijzinnige plechtigheid ok, is zo goed als af gezien onze consulente tot september in zwangerschapsverlof is - zaal voor plechtigheid check, praktische moet wel nog geregeld worden zoals zaalopstelling, decoratie, technisch materiaal,... - feestzaal staat vast, menu wel nog kiezen - vervoer geregeld, ruim boven budget maar we willen nu eenmaal rode oldtimerbus - fotograaf, iemand in bij beroep, christ vilez = besparend - videograaf, beginnende jongegast in bij beroep = besparend - dj staat vast, niet op bespaart maar binnen budget, dit is toch belangrijk deel van het feest - trouwkleed besteld, schoenen en juwelen van eerste keer erbij besteld in winkel - eerste schets gastenlijst - huwelijksreis Bali is geboekt Met andere woorden alle grote brokken liggen vast. De komende maanden willen wij dit in orde krijgen tegen juli: - uitnodigingen ontwerpen, kiezen en drukken. ( eind juli versturen) - kostuum en schoenen verloofde - trouwringen - muziek vastleggen plechtigheid, voor in de Film, binnen komen feestzaal - bedankjes kiezen - decoratie en bruidsboeket - tafelverdeling/benaming tafels kiezen
Sorry dat het niet zo overzichtelijk is, maar blijkbaar als ik met de i pad iets plaats houdt ie geen rekening met de enters die je er tussen gelaten hebt...
Hey, Wij trouwen ook op 20 oktober. Zijn wel al getrouwd voor de wet. Dus daarvoor hoeven we niets meer te regelen. Doen die dag ceremonie met rent-a-priest en feest. Hebben al: -kleed en schoenen -feestzaal in de pinte -priester -fotograaf -DJ -bruidskindjes en getuigen gevraagd enmogen zelf kleren kiezen -vervoer zou auto van mijn nonkel zijn, maar zijn nog wat aan twijfelen over de rest van de suite -de muziek is deels gekozen, zing in een koor dus dat is ook al geregeld -hebben ook al teksten gekregen van priester en daar al veel uit geschrapt -wij gaan in september weekje naar kroatie en dat zal onze huwelijksreis zijn, mss dat we gewoon na onze trouw 2dagen ergens naartoe gaan Enja het budget: heb kleed van mijn mama gekregen dus was meevaller Het feest is grootste hap en zijn er nog niet uit of we ook mensen vragen voor dansfeest apart. Moet wel zeggen dat wij ook aan het bouwen zijn, twee weken ruwbouw. Dit had nu voorrang gekregen. @catherine: waar trouwen jullie? En hoever staan jullie met de planning? Grtjs
@ silke: idd bij mij dus ook dat probleem
Hallo,wij trouwen ook 20 oktober en is geregeld:- feestzaal- DJ- fotograaf, ook Christ Vilez (zoals Silke :-) )- Trouwkleed, in mei voor de eerste keer gaan passen- uitnodigingen al gekozen, enkel nog het aantal doorgeven. wij weten wel nog niet wat we er precies zullen opzetten. De juiste uren kunnen we ook maar 3 maand op voorhand doorgeven aangezien we dan maar naar de zaal kunnen om ons menu te kiezen.- Lijst van de genodigden + wanneer ze juist gevraagd zijn (wel nog enkele dat we nog niet juist weten)- Vervoer- Al eens bij de priester geweest, nu nog beginnen met teksten te kiezen voor in de mis.- Muziek in de mis zal waarschijnlijk gewoon cd zijn maar de liedjes weten we nog niet.- Thema voor tafelschikking al in mijn hoofd enkel nog eens uittesten.- Binnenkort kunnen we naar het stadhuis om ons huwelijk voor de wet vast te leggen, dit zal normaal de vrijdag zijn.Ik vind het wel een beetje moeilijk om juist te weten wat er nog precies wanneer moet gebeuren maar ik denk dat het nu vooral al de kleine dingen zijn die we moeten invullen.De kleren voor de bruidegom ga ik normaal niet mee gaan kiezen, hij mag mij ook eens volledig verrassen :-)De ringen zullen we ook wel binnenkort gaan, we moeten nog eens kijken voor een afspraak.Ik zou gewoon graag tegen het verlof het juist aantal uitnodigingen willen bestellen zodat ik in het verlof eventueel de enveloppen kan schrijven.Dan hoeft hij ook maar enkel zijn drukplaten te maken en kan hij wanneer we het uur weten dit er dan opzetten.Bloemen enzo weet ik nog niet echt waar ik dit zal vragen en weet ik ook niet echt hoe lang op voorhand je dit best besteld.Budget overschrijden, weet ik niet echt, we hebben niet echt een budget vastgelegd. Het meeste wordt toch met voorschotten gewerkt en op die manier is het toch al beetje gespreid wat ook goed is dusja.
Bedankt allemaal voor de reacties!Wij hebben al:-muziek voor de mis-zaal receptie-zaal avondfeest-dj-kleed + lingerie + schoenen-regeling met het stadhuis (officiële ondertrouw kan pas in augustus)-trouwvervoer-fotograaf-lijst met genodigdenWij gaan waarschijnlijk niet op huwelijksreis dus...Wij trouwen in Zonhoven. En jij Jadranka ?
Ik ben van dendermonde ( oost-vlaanderen) en mijn ventje van hertsberge ( west-vlaanderen) dus we trouwen in het midden : gent, eigenlijk de pinte. Ben wel aan het twijfelen of E een bus zouden inleggen voor mijn familie/vrienden want de meesten komen van mijn kanten