Nu Online
Momenteel zijn er 433 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn laatste pas één enorme tegenvaller

30-3-2012 22:41:23
Hey,

Vandaag was het ons een dagje... Heel opgetogen ging ik vandaag voor de laatste keer mijn kleed gaan passen in
Le Chapeau in Antwerpen...

Was dat een enorme tegenvaller.... Mijn vorige pas had ik gevraagd om een stik van op mijn kleed te verwijderen en pareltjes in de plek te plaatsen. Zo gezegd zo gedaan, na lang zoeken in de winkel hadden ze nog enkele overschotjes van een jurk van een andere bruid die deze had laten verwijderen op mijn kleed gespeld (nog niet bevestigt, waren nek stukje en klein stukje van borst pareltjes)). Hiervoor vroegen ze 200 euro wat op zich al een pak is, voor iets dat van een andere jurk is verwijdert.. maar ondanks zo duur, zou ik dit er laten opzetten... In de week daarop volgend had ik super veel spijt van mijn ommekeer, dus heb ik toen al mijn moet bij elkaar geraapt, en naar de winkel gebeld (al wenend) om te vragen of ik dit nog kon veranderen.(heb zelfs enkele malen moeten terug bellen want er was panne met hun telephoon)

Dit was omdat er nog niet opstond, volgens mevrouw aan telephoon helemaal geen probleem om deze niet te bevestigen en alsnog terug de stik te nemen.

Nu vandaag bij de winkel aangekomen, stonden deze pareltjes alsnog steeds op mijn kleed gespeld, wat ik heel heel raar vond. En nu gaven ze aan, dat ik deze alsnog moest betalen....(200 euro) want was op de bon geschreven en gebeld of niet contract is contract... Ik had duidelijk moeten vermeden het van mijn bon te schrappen....

Geen enkele compromis was mogelijk... hebben ze betaald + 37 euro extra retoeuches die eigenlijk ook allemaal in de prijs zaten (omdat kleed uit de winkel was en gn nieuw zo overeen gekomen op contract). Maar volgens hen waren de laatste aanpassingen geen retouches maar model aanpassingen?...en dat stond niet op contract... om het beestje een naam te geven.

Heel ontgoocheld vertrokken met 237 euro lichter....

De eerste maal ben ik er fantastisch geholpen door de verkoopster Pauline, maar naar het einde naar klantvriendelijkheid heb ik heel erg mijn bedenkingen.... Heel gewrongen gevoel en bijna met tranen daar vertrokken... Gaat niet om de centjes maar om de honderden uitlegjes die ze klaar hadden om hen er uit te praten... en ons te laten betalen voor iets dat ik dacht te hebben geannuleerd (ik moest volgens hen, het dan maar volledig met naam en toenaam hebben verwoord...dat ik het niet meer op mijn bon wou hebben...)

Veel groetjes een beetje trieste bruid (alsnog is mijn jurk mooi...)

ellen
14-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2195

An
18-8-2012
 Meld misbruik30-3-2012 23:02:42

Oei wat een nare ervaring

Ik snap echt niet waarom ze je in eerste plaats laten betalen voor iets wat van iemand anders komt. Hoogstwaarschijnlijk zal dat bruidje ook nog ervoor betaald hebben.
Als er kosten zijn voor het werk van het erop naaien nog tot daaraan toe..
Maar als het er nog niet op is en je annuleert de boel...
Hoe kan je dan betalen voor iets wat je niet gehad hebt??
allejah, ik zit nu ook in de verkoop (geen kleren ofzo hé) maar hoe kan je betalen voor een goed dat je niet genomen hebt (ze hebben het niet voor jou moeten bestellen als ik het goed begrijp) en geen dienst (want ze hebben het niet erop gedaan)..
Ik zou enorm uit men kram geschoten zijn daar... En als ze het toch zo willen spelen dan zou ik er op staan om de pareltjes in een zakje mee te nemen :-)..
correct is correct éh.
Ik ben wel blij dat je nog je jurk mooi vind..
Knuffeltje

Sarah
28-4-2012
 Meld misbruik30-3-2012 23:48:39

Vind het enorm spijtig voor je want ik ben al 2 x gaan passen en altij super fijne pas gehad.. Vind het ook niet echt kunnen dat ze voor zo iets kleins zoveel extra vragen.. Heb ook ene x is moeilijke telefoon met iemand gehad maar voor de rest altij super ontvangen en geholpen.. Hoop echt voor je dat je bij je volgende pas een beter iemand hebt en er echt van kan geniete!!

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik31-3-2012 8:37:25

Ik vind het echt jammer voor jou. Maar gelukkig zie je de jurk nog altijd graag ondanks al die tegenvallen.

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik31-3-2012 13:09:19

Mercikes van de reacties...

Ze schrijven alles was je neemt op een bonnetje, (met daaronder in kleine lettertjes dat je alles moet nemen van op de bon... deze heb je de eerste dag getekent) dus gerechtelijk hadden ze gelijk.... en kon ik niets doen.... er een compromis over sluiten was niet meer mogelijk... en bellen ja dat is maar een woord gaven ze aan in de winkel.

Ik moet niet meer in deze winkel zijn, en heb inderdaad er op gestaan deze pareltjes mé te nemen... ze hebben zelfs mijn overschot van stof me gegeven...

Ik heb er ook steeds super leuke pas gehad... enkele de laatste dag met de factuur (was het een beetje een woeker zaakje...)

Veel liefs Ellen

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik31-3-2012 18:41:34

Ik ben er in juli vorig jaar gaan kijken voor een jurk en had er geen goed gevoel bij, dus elders mijn droomjurk gevonden.
Erg jammer, dit voorval, maar kop op, je zal sowieso stralen!

Groetjes,
Sonja

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik31-3-2012 18:50:40

Hey Ellen, vind het jammer dit te horen! En het is idd ook wat louche. Toch goed dat je de jurk nog steeds mooi vindt nu! Want dat is en blijft het belangrijkste, dus kop op meisje!!
Mijn jurk komt ook van daar en heb er echt enkel maar positieve ervaringen mee gehad...

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik1-4-2012 17:22:08

Ik ben net zoals Sonja, daar ook gaan kijken vorig jaar...
We hadden geen afspraak, kwamen gewoon eens kijken wat of hoe...
We mochten enkel in de boekjes kijken als we een afspraak zouden maken...
Hebben dus maar een afspraak gemaakt, maar toch nog effe in de boekjes gekeken...
Prachtige kleren gezien, maar de sfeer was daar niet zo aangenaam...
We zijn vertrokken en ik heb nadien de afspraak afgebeld...
Ik voelde me daar enorm bekeken...

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik1-4-2012 19:55:43

Hoi Ellen,

Jammer te horen dat je laatste pas niet naar wens is verlopen... :-(
Ik heb vrijdag mijn laatste pas dus ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen.
Kijk maar uit naar je trouwdag, nog slechts 2 weekjes en je bent man & vrouw!!!!
Kop op! XXXX

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik2-4-2012 12:42:27

Super lief van jullie woordjes....

Veel liefs Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info