TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
18-8-2012
|
30-3-2012 23:02:42
Oei wat een nare ervaring Ik snap echt niet waarom ze je in eerste plaats laten betalen voor iets wat van iemand anders komt. Hoogstwaarschijnlijk zal dat bruidje ook nog ervoor betaald hebben. Als er kosten zijn voor het werk van het erop naaien nog tot daaraan toe.. Maar als het er nog niet op is en je annuleert de boel... Hoe kan je dan betalen voor iets wat je niet gehad hebt?? allejah, ik zit nu ook in de verkoop (geen kleren ofzo hé) maar hoe kan je betalen voor een goed dat je niet genomen hebt (ze hebben het niet voor jou moeten bestellen als ik het goed begrijp) en geen dienst (want ze hebben het niet erop gedaan).. Ik zou enorm uit men kram geschoten zijn daar... En als ze het toch zo willen spelen dan zou ik er op staan om de pareltjes in een zakje mee te nemen :-).. correct is correct éh. Ik ben wel blij dat je nog je jurk mooi vind.. Knuffeltje
|
|
Sarah
28-4-2012
|
30-3-2012 23:48:39
Vind het enorm spijtig voor je want ik ben al
2 x gaan passen en altij super fijne pas gehad..
Vind het ook niet echt kunnen dat ze voor zo iets
kleins zoveel extra vragen.. Heb ook ene x is moeilijke
telefoon met iemand gehad maar voor de rest altij super
ontvangen en geholpen..
Hoop echt voor je dat je bij je volgende pas een beter iemand
hebt en er echt van kan geniete!!
|
|
Hannelore
21-4-2012
|
31-3-2012 8:37:25
Ik vind het echt jammer voor jou. Maar gelukkig zie je de jurk nog altijd graag ondanks al die tegenvallen.
|
|
ellen
14-4-2012
|
31-3-2012 13:09:19
Mercikes van de reacties...
Ze schrijven alles was je neemt op een bonnetje, (met daaronder in kleine lettertjes dat je alles moet nemen van op de bon... deze heb je de eerste dag getekent) dus gerechtelijk hadden ze gelijk.... en kon ik niets doen.... er een compromis over sluiten was niet meer mogelijk... en bellen ja dat is maar een woord gaven ze aan in de winkel.
Ik moet niet meer in deze winkel zijn, en heb inderdaad er op gestaan deze pareltjes mé te nemen... ze hebben zelfs mijn overschot van stof me gegeven...
Ik heb er ook steeds super leuke pas gehad... enkele de laatste dag met de factuur (was het een beetje een woeker zaakje...)
Veel liefs Ellen
|
|
Sonja
12-5-2012
|
31-3-2012 18:41:34
Ik ben er in juli vorig jaar gaan kijken voor een jurk en had er geen goed gevoel bij, dus elders mijn droomjurk gevonden. Erg jammer, dit voorval, maar kop op, je zal sowieso stralen!
Groetjes, Sonja
|
|
Sarah
18-5-2012
|
31-3-2012 18:50:40
Hey Ellen, vind het jammer dit te horen! En het is idd ook wat louche. Toch goed dat je de jurk nog steeds mooi vindt nu! Want dat is en blijft het belangrijkste, dus kop op meisje!! Mijn jurk komt ook van daar en heb er echt enkel maar positieve ervaringen mee gehad...
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
1-4-2012 17:22:08
Ik ben net zoals Sonja, daar ook gaan kijken vorig jaar... We hadden geen afspraak, kwamen gewoon eens kijken wat of hoe... We mochten enkel in de boekjes kijken als we een afspraak zouden maken... Hebben dus maar een afspraak gemaakt, maar toch nog effe in de boekjes gekeken... Prachtige kleren gezien, maar de sfeer was daar niet zo aangenaam... We zijn vertrokken en ik heb nadien de afspraak afgebeld... Ik voelde me daar enorm bekeken...
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
1-4-2012 19:55:43
Hoi Ellen,
Jammer te horen dat je laatste pas niet naar wens is verlopen... :-( Ik heb vrijdag mijn laatste pas dus ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen. Kijk maar uit naar je trouwdag, nog slechts 2 weekjes en je bent man & vrouw!!!! Kop op! XXXX
|
|
ellen
14-4-2012
|
2-4-2012 12:42:27
Super lief van jullie woordjes....
Veel liefs Ellen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|