Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje

31-3-2012 10:39:00
Vandaag ben ik al een week en een dag Mevrouw! Het was al dat plannen en stressen en piekeren meer dan waard. Donderdagavond ging ik met ons dochtertje naar mijn ouders, mijn vriend ging naar zijn ouders. Vrijdagochtend om 6u begon het klaar maken. Heb mijn haar en make-up zelf gedaan, het zag er niet professioneel uit maar gewoon natuurlijk, zoals ik ben. Mijn mama had een haarspeld gekocht om mij te verrassen. M'n jongere broers hielpen mij in mijn kleed, ze zijn al zo groot! Dacht dat ze fluitend zouden wegschuifelen ;D Ons dochtertje zag er fantastisch uit. Mijn vriend kwam me ophalen, en hij vond het kleed prachtig. Hij heeft effectief wel gezegd "hoe geen sluier?" maar dat wist ik wel dat hij dat zou zeggen :P Dan gingen we, met de limousine versierd met linten en vlaggetjes met grote rode harten erop, naar het gemeentehuis. Iedereen was het erover eens, ik was de mooiste bruid daar haha :P De ceremonie heeft ons aangenaam verrast, het was echt niet zo kortaf als ze soms zeggen! Ons dochter werd er goed bij betrokken, ze mocht de ringen aan ons geven. De mijne gaf ze zonder problemen aan mijn vriend, die deed de ring om mijn vinger. Maar zijn ring wilde ze niet aan mij geven, nee ze deed die liever ook rond mijn vinger! Dan was ik dus getrouwd met mijn vriend én met mijn dochter, overromantisch ;D Daarna gingen we naar huis voor een brunch. Wat waren we blij dat het feest de volgende dag pas zou zijn! Ons madame was al oververmoeid en wij waren ook uitgeput van de last die van ons af was gevallen. We waren eindelijk man en vrouw! De dag erna was het feest. Het weer was prachtig dus de receptie kon buiten gebeuren. Daarna werd iedereen aan tafel geroepen en begon het diner. Het was gewoon super! Feestzaal De Lage Vuurse in Gent is écht aan te raden! Zo'n huwelijksfeest is toch wel heel anders als het jouw eigen feest is! Je hebt alles tot in de puntjes gepland en je weet dus hoe het zal verlopen. Even een bridezillamoment kon niet ontbreken, klein meningsverschil met mijn mama, maar dat was snel voorbij 0:) Ons dochter heeft met smaak mee gegeten met ons en ging daarna de bereikbare versieringen herschikken. De openingsdans was heel romantisch, we maakten grapjes en zeiden lieve dingen zonder dat de rest het kon horen. Daarna danste ik met mijn papa, wat ook een heel speciaal moment was. Hij zei dat het hem heel veel deed, dat zijn dochter ging trouwen. Daarna kwamen mijn mama en zijn papa er ook, we dansten in een kring rond ons dochter, die het allemaal super vond. De huisdj van de feestzaal, Dj Ibe, was heel goed! Iedereen heeft zich super geamuseerd, ons dochter heeft mee gefeest tot half twaalf tot ze werd meegenomen door mijn mama. Anders had ze het hele feest meegedaan! Het duurde tot een deftig uur, 2u wintertijd. Dan gingen we naar het hotel. Dat hotel ligt tegenover de school waar we elkaar hebben leren kennen. De dag erna bleef ons madame nog een dagje bij mijn ouders en we hebben gewoon samen gezellig gewandeld en zijn iets gaan eten. Het waren twee hele mooie dagen!

Eva
23-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1799

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik31-3-2012 10:43:29

ooooooh!

fantastisch hoe jouw dochter erin betrokken werd en mee deed :D

een dikke proficiat alleszins!

Volgen er nog fotootjes? :D

Vele groetjes

Ulrike

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik31-3-2012 16:21:46

wauw een superdag zo te lezen. jullie hebben er echt van genoten van jullie 2dagen.proficiat

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-4-2012 14:17:30

Leuk om te lezen dat jullie er zo van genoten hebben! Geniet van het getrouwde leven!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info