Terug naar overzicht
Onze jongens (tweeling) zullen dan net 2 jaar zijn dus ik denk dat ik die gewoon wat ga laten rondlopen... de dochter (5jaar) zit het al helemaal voor haar. Ze gaat en bloemetjes gooien en ringen dragen en... haha ze vroeg me gisteren hoe ze de ringen moest dragen als ze bloemetjes strooide... Maar om serieus te zijn. Ze zit in de 2de kleuter en kan dus nog niet lezen en daarom zouden we haar een liedje aanleren dat ze dan kan zingen.Ik dacht eventueel de jongens een witte ballon te geven maar waar kun je in godsnaam 2 ballonnen laten opblazen. Want zonder gas gaan die dus niet omhoog blijven natuurlijk.
mijn zoontje van 6 leest een tekstje voor in het gemeentehuis en ook voor de kleinste van 4 maak ik een simpel tekstje dat ze van buiten kan leren om op te zeggen. Ze dragen allebei een ring die vasthangt aan een beertje. Ze mogen rozenblaadjes strooien en ik koop ook nog rozenkanonnen die ze mogen afschieten tijdens de openingsdans.
Mijn getuige leest 'raad eens hoeveel ik van je hou voor' terwijl de kinderen dit uitbeelden.