Terug naar overzicht
Super Caroline! Leuk dat het allemaal zo goed vooruit gaat.. Nog kleine twee maandjes en het is zo ver voor jou!! Groetjes, Kiki*
Ik denk dat die 10 weekjes voorbij gaan vliegen :). Lukt het bij jullie wat?
Dag dames,Wauw dat schiet allemaal goed op bij jullie! Hier gaat het iets rustiger, vermoed ik... Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen met bedankjes voor kindjes aan de kerk. Ik vermoed dat er weinig kleine kindjes zullen zijn. Wel hoop ik dat er heel wat leerlingen (uit mijn school en klas) zullen opdagen. Hen wou ik verrassen met een zelfgemaakte snoepbrochette. Maar daar zal ook weer de nodige tijd inkruipen...GroetjesSara
Ey Sara, das ook wel ee leuk idee :). Ik vind het echt moeilijk om er een aantal op te plakken, dus ik neem er voor alle zekerheid toch wel wat meer. Als je in het onderwijs staat, kan je dit mss de eerste week van de grote vakantie nog maken? Moet wel lukken denk ik ;).
Hey Caroline,Amai...het is al niet zo lang meer é voor jullie!!De voorbereidingen schieten goed op lees ik!En ik denk dat de ballonnen héél leuk zullen zijn in en aan de kerk :-)! Is altijd een beetje speelser ook vind ik...Geniet er nog van é!!groetjes!
Echt he Sandra, ik verschiet er zelf ook soms van hoe snel het gaat :). Maar dat mag wel zo na anderhalf jaar verloofd te zijn geweest :). Ik denk het ook. Is eens anders dan bloemen he! Bedankt, jij ook nog veel voorbereidingsplezier :)!
Wij zullen een jaar en 2 maand verloofd zijn ongeveer...is lang genoeg é :-).Maar toch...ik neem liever voor alles de tijd dan rap rap alles te moeten regelen!Het is iets anders en ik denk dat bloemen nog een pak duurder zullen zijn dan de ballonnen ook? Mercikes ;-)!
Dat is hier dus ook zo he:). Ik ben heel blij dat wij alles zo stap per stap kunnen doen hebben. Soms waren er dan wel zo rustige periodes bij dat we (ik vooral:)) dingen wouden regelen, maar waarvoor het gwn nog veel te vroeg was. Maar nu kunnen we ons dus nog eens volledig uitleven :). Eerlijk gezegd, de ballonnen zijn echt niet goedkoop hoor. Maar ja, alles voor die ene speciale dag zeker he? Da's altijd zo wat het excuus voor de iets duurdere uitgaven :)
Hey Caroline,Super,het begint echt te korten he:-)Mag ik vragen van waar je balonnen komen?:-)Groetjes En nog veel voorbereindingsplezier he
We gaan ze wrs bestellen bij balloon stop in St.- Niklaas.