Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En het ging vooruit :)

31-3-2012 18:37:44
Ey bruidjes,
De laatste weken hebben we echt wel veel kunnen doen, dus me is happy happy :)!
Vandaag zijn we eens gaan informeren voor balonnen buiten en binnen de kerk. Het is niet goedkoop, maar het resultaat zal echt wel mooi zijn. We zouden om de 2 rijen stoelen een ballon hangen.
Daarna zijn we nog eens gaan kijken voor onze bedankjes voor de kinderen aan de kerk. Het is uiteindelijk voor de meisjes een klein roos handtasjes met snoepjes geworden en voor de jongens een autospaarpotje ook met snoepjes erin. Voor de bruidjes uit het Waasland: doopcenter De Cock in Vrasene is hiervoor echt wel een aanrader. Heel wat keuze en toch wel prijselijk vonden wij
Deze week zijn we ook onze ondertrouw gaan doen bij de priester. Dit viel heel goed mee. Ik had op voorhand zo wel wat zenuwen omdat ik niet goed wist wat te verwachten :). Was nergens voor nodig eigelijk. Het misboekje werd meteen goedgekeurd dus dat was al een pak van mijn hart. Weer iets dat we kunnen laten drukken:).
Morgen ga ik samen met de mama's onze uitnodigingen in elkaar steken en dan kan het uitdelen beginnen volgende week! Echt leuk nu alles zo wat vorm krijgt:).
Aan alle bruidjes nog heel veel voorbereidingsplezier ;)!

caroline
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 734

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik31-3-2012 19:01:56

Super Caroline! Leuk dat het allemaal zo goed vooruit gaat.. Nog kleine twee maandjes en het is zo ver voor jou!! Groetjes, Kiki*

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik31-3-2012 19:57:07

Ik denk dat die 10 weekjes voorbij gaan vliegen :). Lukt het bij jullie wat?

Sara
7-7-2012
 Meld misbruik31-3-2012 20:09:49

Dag dames,

Wauw dat schiet allemaal goed op bij jullie! Hier gaat het iets rustiger, vermoed ik... Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen met bedankjes voor kindjes aan de kerk. Ik vermoed dat er weinig kleine kindjes zullen zijn. Wel hoop ik dat er heel wat leerlingen (uit mijn school en klas) zullen opdagen. Hen wou ik verrassen met een zelfgemaakte snoepbrochette. Maar daar zal ook weer de nodige tijd inkruipen...

Groetjes
Sara

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik31-3-2012 20:14:00

Ey Sara, das ook wel ee leuk idee :). Ik vind het echt moeilijk om er een aantal op te plakken, dus ik neem er voor alle zekerheid toch wel wat meer. Als je in het onderwijs staat, kan je dit mss de eerste week van de grote vakantie nog maken? Moet wel lukken denk ik ;).

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-3-2012 20:52:11

Hey Caroline,

Amai...het is al niet zo lang meer é voor jullie!!
De voorbereidingen schieten goed op lees ik!
En ik denk dat de ballonnen héél leuk zullen zijn in en aan de kerk :-)! Is altijd een beetje speelser ook vind ik...
Geniet er nog van é!!

groetjes!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik31-3-2012 21:16:41

Echt he Sandra, ik verschiet er zelf ook soms van hoe snel het gaat :). Maar dat mag wel zo na anderhalf jaar verloofd te zijn geweest :). Ik denk het ook. Is eens anders dan bloemen he!

Bedankt, jij ook nog veel voorbereidingsplezier :)!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-3-2012 21:19:42

Wij zullen een jaar en 2 maand verloofd zijn ongeveer...is lang genoeg é :-).
Maar toch...ik neem liever voor alles de tijd dan rap rap alles te moeten regelen!
Het is iets anders en ik denk dat bloemen nog een pak duurder zullen zijn dan de ballonnen ook?
Mercikes ;-)!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik31-3-2012 21:23:33

Dat is hier dus ook zo he:). Ik ben heel blij dat wij alles zo stap per stap kunnen doen hebben. Soms waren er dan wel zo rustige periodes bij dat we (ik vooral:)) dingen wouden regelen, maar waarvoor het gwn nog veel te vroeg was. Maar nu kunnen we ons dus nog eens volledig uitleven :).

Eerlijk gezegd, de ballonnen zijn echt niet goedkoop hoor. Maar ja, alles voor die ene speciale dag zeker he? Da's altijd zo wat het excuus voor de iets duurdere uitgaven :)

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik31-3-2012 21:47:17

Hey Caroline,

Super,het begint echt te korten he:-)
Mag ik vragen van waar je balonnen komen?:-)

Groetjes
En nog veel voorbereindingsplezier he

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik1-4-2012 9:49:52

We gaan ze wrs bestellen bij balloon stop in St.- Niklaas.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...