Terug naar overzicht
On earth as it is in heaven. Dit komt uit de film "The mission" en is een prachtig nummer.De canon van Pachelbell is ook heel mooi.
HeyAmai dat is niet leuk! Ik trouw dezelfde dag als jij, en gelukkig zijn mijn misboekejs allemaal al gedrukt en liggen ze klaar. Ik zou het echt niet tof vinden om nu nog wijzigingen te doen!Wij hebben als intredelied May it be van LOTR, heel mooi! Veel succesVicky09.09.06
Hoi,Ik kan je echt begrijpen, zou er zelf gek van worden moest mij dat overkomen. Wij trouwen pas 25.08.2007, maar toch begin ik me al wat te informeren. Veel van mijn vriendinnen hebben voor een klassieke mis gekozen en ik moet zeggen dat dat supermooi was, al zijn ze zelf wel hippe dames hoor.Ik zal jou wat voorbeelden geven.Wij hebben ook al een operazanger vastgelegd die de tussenzang zal doen, misschien ook nog een oplossing voor jullie.Hier volgen enkele nummers:Intredelied: *Largo (G.F. Händel) *wedding march (F.Mendelssohn) * Trumpet Voluntary (Jeremiah Clarck)Tussenzang: *Caro Mio Ben (Giacomo Giordani)Ondertekening van het register:* Largo (Händel)* Ave Verum (W.A. Mozart)Offergang: Ave MAria (Charles Gounod)Communie:* Aria (J.S. Bach) * Canon van J. Pachelbell * Domine Deus (A. Vivaldi)
blijkbaar had ik mijn bericht te vroeg verzonden,hier volgt de rest van de muziekUitredelied: * canticorum Jubilo(Händel)Veel succes nog!!groetjes Valerie
Dag CindyAl eens overwogen om een koperkwintet in te schakelen voor jullie huwelijk? Neem gerust eens een kijkje op onze site www.imperialbrass.tk , je zult merken dat er heel wat mogelijkheden zijn! (eventueel ook combineerbaar met zang).Contacteer me gerust voor meer info (woon in Gent), je vindt al mijn contactgegevens op de site.Alvast veel succes met je zoektocht!Tom