Terug naar overzicht
dag Katleen,je moet zeker eens gaan kijken in feestzaal kreeftenhoeve in boechaut wij geven daar volgende week ons trouwfeest een heel gezellige zaal en als je meer dan 100 personen hebt krijg je de hele dag de rols royce gratis ter uwe beschikking de baas van het restaurant rijdt dan overal met jullie naartoe nog veel geluk met jullie zoektocht groetjes Carin
dag carine,bedankt voor je reactie. Wij zijn al in de kreeftenhoeve geweest en het zag er inderdaad indrukwekkend uit, met ene zeer goede ontvangst en uitleg. Het enige mogelijke minpuntje is, vind ik persoonlijk, de ligging van de dansvloer (echt apart van eetgebeuren). Laat je me iets weten hoe het feest was ? Geniet van jullie dag, ik duim mee voor goed weer!groetjes Katleen
Ik heb vorig jaar een trouwfeest meegemaakt in het molenhuis en vond dit zeer geslaagd, mooie zaal, je kan zowel beneden als boven zitten, dansvloer is wel klein maar dit viel eigenlijk niet zo op. Wel een kleine tuin vond ik. Eten viel ook goed mee. Ik vind het wel een aanrader!
Wij trouwen in de orangerie van het hof van Reyen te Boechout. Mooie zaal, met hoge plafonds en ook met trap naar boven, er is ook een aparte tuin aan de zaal en een gedeelte waar het buffet kan worden opgesteld als je dat neemt. Je moet wel minstens 150 genodigden hebben.
heywij hebben er binnen 39 dagen ons fees! Het is een zeer aangename baas, die open staat voor vanalles!ben je er al gaan kijken? Wij waren direct verliefd op deze zaal!als je nog ongeveer 39 dagen kan wachten laat ik dan weten hoe het was!groetjes Veerle23/09/06
Beste Veerle,we zijn nog andere zalen gaan bezichtigen, maar onze voorkeur gaat toch uit naar het molenhuis. We gaan de zaal vastleggen voor ons trouwfeest volgend jaar op 27 oktober. De zaal is idd prachtig !!! Wij waren er ook direct weg van. Hebben jullie gekozen voor de DJ (blue moon) verbonden aan de zaal ? Kan je me iets laten weten of dit een goede DJ is? Wij kennen geen goede DJ uit de omgeving, dus zouden we kiezen voor blue moon.Veel plezier op jullie trouwdag !groetjes,katleen xxx