TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
caroline
9-6-2012
|
31-3-2012 21:19:54
Bij ons wordt het Volumia - Hou me vast. Dit is het liedje waarop hij mij ten huwelijk heeft gevraagd, dus dat had voor ons wel een speciale betekenis. Ik kan mij voorstellen als je zo niet echt een nummer hebt samen, dat het echt moeilijk is, want er bestaan 1000'en mooie slowliedjes :). Veel succes met de zoektocht!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
31-3-2012 21:21:41
Inderdaad...wij hebben niet echt zo een 'liedje' samen...toch geen slow in elk geval :-) hihi!! Dus wordt niet makkelijk...maar hebben nog tijd en kunnen elke keer is oefenen met dansen als we uitproberen e :-)!
Hou me vast is wel een heel romantisch nummer, mooi!
|
|
caroline
9-6-2012
|
31-3-2012 21:26:41
Is wel heel leuk van je verloofd dat hij dit wou doen voor jou he :). En wat een meevaller dat hij het uiteindelijk echt nog leuk vindt :)! Ja, het heeft hier al meermaals opgestaan de laatste dagen :)
|
|
Eva
23-3-2012
|
1-4-2012 9:40:37
Bij ons was het 'Painted on my heart' van The Cult. Volgens de dj wordt dat helemaal niet vaak gekozen, maar het is wel ons liedje en het was prachtig! :)
|
|
Elke
13-7-2012
|
1-4-2012 12:20:38
Mooie keuze, Sandra! Wij kiezen voor Video Games van Lana Del Rey, omdat de tekst echt bij ons past. Wij nemen geen lessen, maar bereiden wel een aantal moves voor, zodat het niet te saai wordt. Ik probeer mij een beetje op mijn balletverleden te baseren, aangezien het echt een traag liedje is en pirouettes er wel bij passen, vind ik. :-)
|
|
Sarah
18-5-2012
|
1-4-2012 20:16:41
Hier zijn I follow rivers-Triggerfinger en Together-The Raconteurs nog in de running! We kunnen maar niet kiezen en blijven ook maar andere nummers beluisteren... Zeker I follow hoor je nu echt overal en dat is een grote afknapper voor mijn lief! Het is idd wel zo dat een 'snellere' slow makkelijker danst! Echt leuk dat je vriend zo enthousiast is, die van mij vraagt nog elke keer of het echt moet want hij schaamt zich dood voor zijn 'ik-slow-als-een-puber'-moves :) Wat ik uiteraard dan weer keischattig vind!
Gewoon de muziek opzetten en dansen in de living en zien waarop jullie het vlotste dansen? Ik heb er mij al bij neergelegd dat ik de leiding zal moeten nemen en het lief zijn hoofd de hele tijd op mijn schouders zal liggen, ver uit het zicht van 'de mensen'
|
|
Sandra
7-9-2012
|
1-4-2012 22:07:37
@ Caroline: ja, ben hem echt dankbaar hoor dat hij het wou doen...we hebben ons super geamuseerd! (net terug van de laatste les trouwens) mijn getuige en haar partner waren ook mee, dus was echt heel plezant de lessen!
@ Elke: ja, als je er wat moves kan insteken wordt het leuker om naar te kijken é :-) wij hebben een 10-tal figuren die we kunnen gebruiken dus vanaf nu is het oefenen :-)
@ Sarah: oefening baart kunst!! ja, I follow hoor je heel vaak...maar als je het mooi vindt, kan je het alsnog nemen é! komt wel goed...veel succes!!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|