Terug naar overzicht
hey in onze zaal mocht dat ook met 2personen gratis en als er nog mee wilden mocht dat maar die moesten dan wel betalen.grtjs 08.09.06
Hey,Moest ik van u zijn dan zou ik dat gewoon eens aan de eigenaars van de zaal vragen. In veel zalen kan je inderdaad de menu vooraf gaan proeven.In sommige zalen is dat geen probleem omdat ze bvb. ook een restaurant hebben, maar in andere zalen (die enkel als feestzaal gebruikt worden) is dat misschien iets moeilijker (omdat ze dan bvb. enkel voor u en eventueel een paar familieleden eten moeten maken).Groetjes, Sissi
Ik heb dit ook aan de eigenaar evraagt, maar dit was niet mogelijk omdat het enkel een feestzaal is en dat ze dan de keuken alleen voor ons moeten openen en ingredienten gaan kopen. Wij gaan wel de flessen wijn overkopen om deze thuis is te proeven.Vraag het is daar doe je niets verkeerd mee.Groetjes Carry
Hey,Wij trouwen in een restaurant-feestzaal. Wij zijn gewoon voor we de menu vastlegden met de hele familie gaan eten en hebben vanalles geprobeerd. Alles was lekker en dus hadden we een ruime keuze. Ik zou het toch zeker eens vragen hoor - of het niet mogelijk is-jij betaalt uiteindelijk toch?!Groetjes,Katrien18/08/06