Terug naar overzicht
Geen zorgen, ik begrijp dat het vervelend is (ik heb er ook al enkele, waaronder een hele goede vriendin), maar de meesten zullen erbij zijn, toch?En de afwezigen zullen zeker ongelijk krijgen!
nja is niet leuk maar we weten dat het kan gebeuren hehier 80 genodigden en 3 lieten reeds weten dat ze niet komen, 20 hebben wel al bevestigd
Hey Dorien, kop op! Dat hoort er, jammergenoeg, ook bij. Trek je op aan al degenen die wel komen en dat zullen er nog méééér dan genoeg zijn!Hier kennen enkele bevriende koppels van ons een ander koppel dat trouwt op dezelfde dag als ons en zij gaan zich dus allemaal opsplitsen :/
hier tot nu toe al 9 mensen die niet komen van de 104 gevraagde.... maar als je soms bij andere leest die er 200 enzo hebben uitgenodigd :s dan slaagt mijn vrees toe dat we te weinig mensen zouden hebben dat dat helemaal niet leuk wordt... ik weet zowiezo nog een tiental mensen die zeker niet zullen komen maar het nog niet gezegd hebben ...
Dorien,Je moet er helemaal niet mee inzitten dat het minder leuk wordt omdat er minder volk zal zijn... Wij vragen zo'n 150 man, maar in ons geval zijn daar wel wat vrienden van ouders en schoonouders bij waar ik nu niet meteen van verwacht dat ik me er echt mee ga amuseren :) dus beter 80 toffe mensen, dan 200 genodigden waarvan je de helft maar amper kent! Maar ik begrijp het wel dat het gewoon niet zo tof is als mensen afzeggen, zeker als ze al zo lang weten wanneer het doorgaat!Nog veel succes!!
Dorien, maak je geen zorgen! Wij hadden ongeveer 110 mensen uitgenodigd, en we waren uiteindelijk met 95. Die paar mensen meer of minder gaan het niet maken qua sfeer en plezier, dat zal er sowieso zijn. Je moet maar denken dat de afwezigen ongelijk hebben, en dat de aanwezigen "gemotiveerde feestvierders" zijn. En je kan ook het omgekeerde hebben, dat mensen die eerst afgezegd hadden, plots toch vragen of ze alsnog kunnen komen. Wij hebben het voorgehad. Mijn nicht ging eerst alleen komen met haar dochtertje, haar vriend en zijn twee dochtertjes zouden niet komen. Twee dagen voor onze trouw, donderdag avond om 19u (wij trouwden zaterdag), heb ik nog telefoon van haar gekregen om te vragen of ze toch niet konden meekomen. Gelukkig was dit voor de zaal geen probleem en hebben we alleen één tafel iets groter moeten maken.Maar ik begrijp je volledig dat je het vervelend vindt dat er mensen afzeggen.
Hey Dorien, Vooral niet mee inzitten! Het is natuurlijk wel communie periode, om die reden hebben ook een aantal mensen afgezegd bij ons... Wij hadden 240 genodigden en we zijn nu in totaal met 211 die aanwezig zullen zijn op ons avondfeest, van de receptie zijn er ook een heel deel die afgezegd hebben om die reden.... Maar ik zou me er zeker niet ongerust over maken je kan heel veel plezier maken met de mensen die er wel zijn!
Hey,Ik ben hierover ook al aan het piekeren dat er veel mensen zullen afzeggen, ookal wisten ze het genoeg op voorhand.Wij hebben 133 genodigden en weten al van 4 mensen dat ze niet kunnen komen, waaronder een hele goeie vriend van mij. In mei worden onze uitnodigingen uitgedeeld en dan zullen we wel zien hoeveel er nog op ons lijstje komen van afwezig.Maar uiteindelijk denk ik dat je op de dag zelf er niet teveel zal bij stilstaan. Degene die echt willen komen, die zullen er wel zijn.Groetjes Anneken
Hey,Is inderdaad niet leuk als er wat mensen af zeggen, maar inderdaad onvermijdelijk...Met een kleine bende kan het ook super super leuk worden...Wij hebben slechts 75 personen avondfeest en In totaal 118 personen met dansgasten bij...Ook met kleine bende kan het een heel leuk feest worden!Zoen Ellen