Terug naar overzicht
Hoi,wij hadden gedacht aan- rode loper- 2 buxusboompjes aan de ingang kerk- en dan aan alle stoelen aan het gangpad (of om de twee, moeten we nog eens bekijken) zo'n kokertje bevestigen met dan wat bloemetjes inen dan natuurlijk ook nog een altaarstuk...Ik denk dat balonnen ook wel nog leuk kunnen zijn, maar de tante van mijn vriend kan nogal gemakkelijk aan bloemen raken, vandaar dat we het daarbij houden :)
wij doen geen versiering in de kerk.De rode lopen wordt er zowiezo gelegd en er staat een mooi bloemstuk op het altaar. Maar voor de rest doen we niets. We vinden het weggegooid geld, als er 5 man gezien heeft dat d kerk versierd is dan is ht veel. Ok het is mooi op de foto's en moeste wij gratis aan bloemen geraken zoude we het ook doen maar nu niet.
Heylabawij doen een rode loper, de stoelen aan het gangpad een ballonen bloem enkel de eerste 2 rijen aan beide kanten gaan we voorzien van een stoelcorsage, omdat hier de ouders, broers, zussen gaan zitten dus dit mag wat specialer. en dan nog een mooi stuk op het altaarDat van de buxusboompjes aan de ingang van de kerk is wel een goed idee, eens voorstellen aan mijn verloofde..! dankuwel!Groetjes Serena
Hey,Wij hebben gekozen voor ballonnen in het gangpad. Om de 3 stoelen staat dan een ballon en aan de overige stoelen hangt een bloempje.Een altaarstuk en een stuk aan de paaskaars hebben we ook voorzien.De rode loper ligt er al. Bij het buitenkomen hebben we ook ballons om uit te delen voorzien om ze dan allemaal samen te laten vliegen.Groetjes Anneken
Waar hebben jullie deze ballonnen gehaald??