Carrie
13-9-2013
|
1-4-2012 22:09:02
Hallo, Wij trouwen op vrijdag 13sep2013. Wat hebben we al geregeld : zaal, gemeentehuis, viering, DJ, fotograaf, ceremoniemeester. Momenteel ligt het een beetje stil en doe ik vooral inspiratie op :-) Deze zomer begin ik aan de trouwkleedjacht !
|
|
Debbie
4-5-2013
|
1-4-2012 22:20:42
Hallo Carrie,
Beetje hetzelfde als bij ons dan. Ook zaal,dj,kerk,gemeentehuis.
Ceremoniemeester komt morgenavond voor kennismakend gesprek.
Save the sate kaartjes worden vrijdag geleverd.
En naar een fotograaf ben ik nu op zoek, beetje vergelijken enzo:)!
Groetjes
|
|
Lize
24-8-2013
|
1-4-2012 22:39:31
Wij hebben al een tent vastgelegd, zijn aan het rondkijken naar catering, hebben binnenkort een gesprek met onze fotograaf. Voor de rest nog niet zo veel vastgelegd, maar vooral aan het rondkijken...
|
|
Mieke
20-4-2013
|
2-4-2012 7:51:21
Hallo, bij ons is de zaal en de datum vastgelegd. Voor de rest is het ook een beetje inspiratie opdoen en na de paasvakantie begin ik met de uitnodigingen, daar ik die helemaal zelf maak. We zijn ook wat prijzen van traiteur en DJ aan het vergelijken. Veel succes!
|
|
Lore
18-5-2013
|
2-4-2012 8:13:58
Hier ook een bruidje van 2013! Wij hebben kerk, gemeentehuis, zaal, fotograaf en ceremoniemeester vastgelegd. Nu stilletjesaan uitkijken naar een DJ.
|
|
Vicky
8-6-2013
|
2-4-2012 8:30:58
Hallo Debbie,
wij trouwen op 8 juni 2013. Wij hebben: • de zaal • een fotograaf • idee van fotolocaties • idee van kapsel (kapster wordt deze maand besproken) • idee van ringen (vriendin die juwelenontwerpster is wordt dit weekend gevraagd) • idee van boeket • ga een dezer dagen afspraken maken voor trouwkleed deze zomer te gaan passen!
Wij geven een tweede feest op 15 juni. En hiervoor hebben wij reeds het volgende gedaan: • tent gereserveerd • stroomgroep besteld • wc wagen besteld • brouwer aangesproken
Een van de volgende dingen op ons lijstje is kijken voor uitnodigingen!
Groetjes, Kiki*
|
|
marijke
17-8-2013
|
2-4-2012 8:56:14
Hallo,
Hier nog een bruidje voor 2013. Jullie staan wel al erg ver met de voorbereidingen! Hier kom ik wat trager op gang, al heb ik al 100den ideëen.
Hier staat de zaal vast en onze muziekant voor de viering.
We hebben al een bezoek gebracht aan een fotograaf maar zou nog naar één willen gaan en dan beslissen we. Dus denk dat dat zeker tegen eind deze maand in orde is.
|
|
Siege
17-8-2013
|
2-4-2012 9:00:40
Hey!
Wij trouwen op 17 augustus 2013.
Dit is een lijstje van de dingen die we al hebben of mee bezig zijn:
- zaal (gisteren gaan kijken en goedgekeurd ;-D ) - info stadhuis (uren burgerlijke trouw) - trouwkapel vastgelegd --> we trouwen in de Arenbergkapel (ik kende die kapel in Heverlee niet, maar mijn schoonmoeder vond het iets voor ons en ze heeft gelijk, echt onze stijl!). Deze kapel kan je enkel reserveren als je bij de KUL werkt (spijtig!) en gelukkig heeft mijn schoonmoeder in het UZ Leuven gewerkt, waardoor we kans maakten! We moesten onmiddellijk een datum doorgeven, dus mijn schattie zei plots een datum, zonder speciale betekenis en 17 augustus stond vast :-D - fotograaf --> mee bezig (er zijn er al een deel die volzet zijn van diegene die opties waren voor ons..) - lijst gasten opmaken --> wie komt op de receptie, avondfeest, dessertbuffet of allemaal, ... Dit is belangrijk omdat we het binnen enkele dagen moeten doorgeven aan de zaal. - trouwkleed --> Ik had een trouwkleed gezien op de website van youniek Bruidsmode (niet eens overdreven duur: €699 en op slag verliefd!), dit is echter van de collectie 2011... Bijgevolg dat ik ben gaan passen, tot juni mag beslissen (dan gaat de collectie weg) en als ik het neem gaan ze de maten al opnemen en veranderingen doen die ik wil (heel wat en alles inbegrepen in de prijs!!!)en ze laten plaats om 1 maat te vergroten en verkleinen is helemaal geen probleem (ook zonder bij te moeten betalen!). Dus ik hoef me geen zorgen te maken tegen de trouw dat het kleed niet gaat passen, aangezien ik toch voor de trouw nog passessies heb.
xxx
|
|
Nathalie
6-7-2013
|
2-4-2012 9:06:25
Hey,
Wij hebben ook al aantal dingen geregeld:
- feestzaal - fotograaf - DJ - uren wet ligt ook vast (maar wij trouwen 15 sept dit jaar voor de wet)
Ceremoniemeester en ceremoniewagens/bruidswagen nemen we niet om kosten wat te besparen.
En nu moeten we dringend eens kijken voor de kerk.
De rest zal voor het najaar zijn denk ik
Grtjs!
|
|
Mieke
27-4-2013
|
2-4-2012 9:16:54
Hey,
Bij ons ligt volgende al vast :
- Feestzaal - uur & datum burgerlijk huwelijk (wij trouwen niet voor de kerk) - fotograaf - DJ
Eind van deze maand hebben we een afspraak voor ons vervoer en normaal zou ik ergens in juni beginnen rondkijken voor de bruidsjurk.
Groetjes
|
|
Evy
1-6-2013
|
2-4-2012 9:36:58
Hey, Wij trouwen op 1 juni en hebben het volgende al vastliggen: - Gemeentehuis (trouwen niet voor de kerk) - Zaal - DJ - Fotograaf - Videograaf Voor de rest ligt het hier ook een beetje stil Hoewel ik toch trouw dit forum volg en een boekje heb aangelegd met al héééél veel ideeën groetjes
|
|
sara
2-3-2013
|
2-4-2012 9:48:13
Aangezien wij alles vanuit zwitserland regelen is de volgorde soms wat anders dan bij de anderen. Heb al veel ideeen en een aantal dingen vastliggen, maar volgend weekend terug een weekendje in Belgie dus dan gaat er weer een heleboel definitiever worden:
- feestzaal licht vast, volgend weekend contract gaan tekenen - volgend weekend ook afspraak met traiteur - misschien ook afspraak met fotograaf - make up en kapper ligt vast. - eerste afspraak met pastoor in Belgie is gebeurd eens we de papieren hebben kunnen we met de pastoor hier in zwitserland afspreken: die moet de papieren opmaken en toestemming geven dat we in Belgie trouwen - weet welke papieren ik moet laten vertalen voor huwelijk op gemeente maar ben hier niet aan begonnen - ik maak mijn jurk zelf en ben nu bezig met een eerste proefversie in ikea stof. volgend weekend misschien ook eens voor stof gaan kijken. ik zie het al helemaal zitten - mijn broer is uitnodigingen aan het ontwerpen, geen idee hoever hij staat. - heb een paar eerste setjes vilten rozen gemaakt voor decoratie maar ben nog niet vollenbak in gang geschoten hiermee. - zangeres voor in de mis ligt vast(vriendin) - bandje voor op het feest ligt vast (een andere vriendin)
dat is het zo ongeveer. groetjes Sara
|
|
sara
2-3-2013
|
2-4-2012 9:49:07
*ligt vast natuurlijk
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
2-4-2012 9:55:23
Hey allemaal. Ik ben al sinds 23 juli van vorig jaar verloofd en heb dus al wat tijd gehad om het één en ander voor te bereiden. Wij hebben in oktober vorig jaar onze zaal en DJ vastgelegd. In tussentijd hebben we ook de fotograaf, ceremoniemeester en kerk, kapsel en make-up aan huis gereserveerd. Op 14 april van dit jaar (nog een kleine 2 weekjes) trouwen we al voor de wet dus die voorbereidingen zijn ook al gebeurd. Eind april leggen we het vervoer vast en gaan we es zien voor een praatpaal. In juni heb ik 3 afspraken om te gaan passen en als mei me te rustig wordt, vind ik ook nog wel iets J Ik probeer de voorbereidingen wel een beetje te spreiden zodat we bezig blijven en de tijd niet zo traag lijkt te kruipen. Groetjes Rebecca
|
|
marijke
17-8-2013
|
2-4-2012 9:57:30
Siege, hier ook 17 augustus....
Aiaiai, als ik dat hier lees zou ik dan toch moeten beginnen doordoen... Is het normaal dat je zo vroeg de kerk moet vastleggen? Ik dacht dat ik daar wel nog even tijd voor had. Ik ben nog aan het twijfelen of ik de kerk zelf zal doen of eventueel een viering met rent-a-priest, omdat het dan allemaal toch wat 'anders' is...
|
|
Vicky
8-6-2013
|
2-4-2012 10:50:37
De DJ ligt bij ons trouwens ook al vast.
|
|
Siege
17-8-2013
|
2-4-2012 11:23:57
@ Marijke: Wel, mijn schoonmoeder vond de Arenbergkapel een mooie plek voor ons en ik dacht: 'Laten we eens horen of je daar kan trouwen..' Ik heb toen antwoord gekregen dat ik al een datum moest prikken.. :-s Misschien dat dit te maken heeft met het feit dat deze kapel eigenlijk van de KUL is, veel gebruikt wordt door hen en normaal enkel mag gebruikt worden door universitairen en mensen die voor de KUL werken???? Want ik had nogal een boze mail gekregen eerst, dat ik dit niet kon doen aangezien ik toch niets te maken had met de KUL...(geluk dat schoonmoeder voor de KUL gewerkt heeft want ik vond het zo'n charmant kapelletje!!!) Dus dan hebben we maar een datum gekozen. 6 maanden voor we effectief gaan trouwen moeten we contact opnemen en dan wordt alles geregeld ivm misviering, muziek, aankleding kapel, ... Verder weet ik niet in andere kerken hoe het daar zit, maar ik denk dat je daar ook al best vraagt om de datum te bewaren. Weet je wij dachten ook van: 'Ok, we hebben tijd zat, we laten alles liggen voorlopig.', tot een vriendin zei dat we al eens moesten rondkijken voor zalen en fotografen. Ze heeft dus gelijk; we hebben enkele mails naar enkele zalen in de buurt gestuurd en die waren allemaal al geboekt en hetzelfde hebben we voor met fotografen, tenzij we echt heel hoog gaan in prijs voor de fotograaf.. Ik ben er echt van verschoten dat je best al veel op voorhand bekijkt + voordeel van vroeg beginnen = meer keuze van zalen, fotografen, dj's, ... xxx
|
|
Vicky
8-6-2013
|
2-4-2012 11:29:56
Inderdaad Siege,
je moet er voor veel al heel vroeg bij zijn! Voordeel is wel hoe meer we nu al geregeld krijgen, hoe minder stress we - hopelijk- tegen de grote dag gaan hebben!
Groetjes, Kiki*
|
|
marijke
17-8-2013
|
2-4-2012 11:34:15
Leuk dat je dat kappeleke hebt kunnen strikken!!!
ja wel die dingen wil ik inderdaad in orde hebben. Zaal is dus ok. Ik zou tegen de zomer mijn DJ en eind deze maand de fotograaf willen hebben. Ik denk dat ik voor mijn kleed pas in het najaar ga kijken. Ik vermoed dat dat nog ruim op tijd is. En zo kan ik mijn overtollige zwangerschapskiloos terug kwijt raken :-)
Uitnodigingen en zo maak ik zelf. En dat zal ik doen als ik wat tijd heb. Twijfel nog of ik save the dates ga doen. Maar heb deze week al 3 telefoons gekregen van vrienden die vroegen wanneer wij nu weer gingen trouwen. Dus denk niet dat het bij ons echt nodig zal zijn.
Maar voor de rest denk ik dat het wel snor zit dat ik even geniet van mijn kindjes en af en toe kleine voorbereidingen.
|
|
Siege
17-8-2013
|
2-4-2012 11:45:48
@ Kiki: Dat hoop ik ook! :-D
@ Marijke: Ik moet ook nog enkele zwangerschapskilootjes kwijt.. mijn zoontje is nu 4 maanden en ik mag pas binnen een maand beginnen met sport door de slechte recuperatie van de bevalling (geen fijne bevalling gehad die aan het einde, toen ik er echt bijna was, uitgedraaid is op spoedkeizersnede omdat Noah aan het stikken was..). Maar ach, hij is het beste (samen met met ventje) wat mij al is overkomen in mijn leven, dus is de miserie allang vergeten!!!!! :-D:-D
En het kleed dat ik zag, kunnen en gaan ze nog aanpassen 6 maanden voor de trouw en een week voor de trouw nog eens, dus dat zit goed. :-) Echt een super leuk koppel die van Youniek Bruidsmode. Wel zeer kleine winkel, maar het was een fijne ochtend.
xxx
|
|
Kathleen
21-9-2013
|
2-4-2012 12:27:53
hey allemaal, ik heb net deze site ontdekt en heb door dat er zooooveel moet gedaan worden :-) er zijn vele ideetjes aan het broeden, maar concrete dingen zijn er nog niet... er zijn gewoon zoveel mogelijkheden en dat kiezen is erg moeilijk. daar komt dan nog eens bij dat ik zo'n beetje een chaos-madam ben ;-) en de slechte combinatie met 'last-minute'... (eerst wilden we nu in sept trouwen maar beseften dat dat toch net ietske te dichtbij is :-D ) Ik ben ook nog aan het twijfelen of het kerk zal worden of misschien een andere viering met 'rent-a-priest'... kerk kan soms saai zijn en een alternatief kan toch zooooo romantisch zijn. Maar dat maakt dat ik weer aan het twijfelen ben qua locatie... We hebben een zaal gevonden dat we erg mooi vinden, maar daar is geen tuin aan waar dus de ceremonie zou kunnen doorgaan (als we niet voor kerk maar voor alternatieve ceremonie zouden kiezen) onder zo een mooie tent... pfffff zoveel dromen.... maar ik heb het zo moeilijk om ze concreet te maken! iemand tips???
|
|
marijke
17-8-2013
|
2-4-2012 13:12:49
@Siege, wat een toeval, mijn dochtertje is ook 4 maanden :-) en ook onze huwelijksdatum is hetzelfde! Ik heb wel al een dochter die bijna 3 is, na mijn tweede zwangerschap gaan de kilokes wat moeilijker weg, ik ben nu ongeveer een maandje aan het sporten en ik blijf gelukkig afvallen maar het gaat echt langzaam.
Natuurlijk heb je gelijk dat je dan kiest voor dat kleed! Als je er goed bij voelt moet je dat gewoon doen! Ik ben nu gewoon nog wat aan het wegdromen bij de boekjes :-)
@Kathleen, hier ook een beetje dezelfde twijfel. Een viering met rent-a-priest zou wel mogelijk zijn op onze locatie maar ik zou het liever elders doen omdat ik mijn dag wat wil 'rekken' ik ben bang dat het anders veeeeeel te snel voorbij zal gaan. Ik zal dus allicht wel kiezen voor een kerkelijk huwelijk maar dan wel met een priester uit een andere regio, ik wil een erg persoonlijke viering. Ik denk dat ik nadien ook nog een kleine receptie zal doen aan de kerk.
|
|
Valerie
11-5-2013
|
2-4-2012 18:20:39
Ik volg even mee Debbie.. hier nog steeds hetzelfde al in orde: - zaal - dj - fotograaf - ceremoniemeester - vervoer - muzikale begeleiding kerkviering - kerkviering
Nu is het volgende dansles en save-the-date-kaartjes... maar we hebben nog wel even zeker?
Ik denk dat ik nu even alles ga stil leggen tot in september/oktober om dan terug goed van start te gaan!
|
|
Christ
|
2-4-2012 19:06:28
Wij hebben al onze zalen, dj's en fotograaf en catering... Ja, ook een fotograaf trouwt... 5 juli 2013...
|
|
Lies
29-6-2013
|
2-4-2012 20:13:48
Wij trouwen op 29 juni 2013 (pas sinds vorige week definitieve datum vastgelegd).
De zaal staat al vast en de misviering, wat volgens mij het grootste stressblok is of ben ik verkeerd? :) Nu aan het rondkijken voor een fotograaf, ceremoniemeester én DJ. En pas dàn zal ik iets meer op mijn gemakje zijn :) voorlopig toch...!
|
|
lien
4-5-2013
|
2-4-2012 20:51:49
ik heb alleen nog maar de zaal vastliggen :-) !! ik ben al aan het rondkijken voor ne fotograaf maar ik vind dit zoooooo moeilijk. je vind er heel veel op internet, maar ik zou graag iemand hebben waar ik me goed bij voel (en dat weet je niet via internet) dus ik vind het echt moeilijk. hoe hebben jullie je fotograaf gekozen ????
in Westerlo kan je het gemeentehuis pas 6 maand op voorhand vastleggen, dus das nog niet aan de orde.
DJ twijfelen we nog, maar wsl nemen we die van de zaal.
ceremoniemeester nemen wij niet
kleed= oktober (nieuwe collectie)
|
|
Sabrina
8-6-2013
|
2-4-2012 21:02:05
Hallo dames,
Wij trouwen 8 juni 2013 en hebben het wettelijk huwelijk (we trouwen niet voor de kerk), de zaal met dj en de fotograaf vastliggen. Zowel voor de zaal als de fotgraaf goed rondgekeken en vergeleken en nu helemaal overtuigd! Ik ben ook aan het rondkijken voor de bedankjes voor de gasten op het avondfeest en voor de kindjes aan het gemeentehuis en heb ook al een idee voor de uitnodigingen, maar voor de uitnodigingen wil ik graag zelf iets ontwerpen dus dat kan nog een paar keer veranderen en daarom wil ik er op tijd bijzijn.
Ik vind het ook leuk om hier op het forum alles te volgen en ideeën op te doen!
groetjes en succes! Sabrina
|
|
Debbie
4-5-2013
|
2-4-2012 21:32:00
Christ
Grappig dat je hier ook reageert :)! ik heb je dit weekend een mailtje gestuurd ;)!
Leuk om alle reacties hier te lezen zeg!
Groetjes
|
|
Christ
|
2-4-2012 21:53:49
@ Debbie: ik dacht het al dat jij het was...
|
|
marijke
17-8-2013
|
3-4-2012 10:15:39
@ Christ, ook proficiat met je huwelijk! Je hoort binnenkort bevestiging van ons ;-)
groetjes!
|
|
marijke
17-8-2013
|
3-4-2012 10:18:00
ik mag ondertussen een klein vreugdedansje doen want ik heb een super priester kunnen strikken voor onze viering!!! *ik blij blij blij*
|
|
marijke
17-8-2013
|
3-4-2012 11:16:18
christ proficiat met je huwelijk!
Je hoort krijgt binnenkort bevestiging van ons!
Ik mag ondertussen ook een vreugdendansje doen! Ik heb een super priester kunnen strikken! * ik blij blij blij!*
|
|
Christ
|
3-4-2012 12:19:47
@ Marijke: thx!
|
|
ayo
|
3-4-2012 21:30:02
Ik word zenuwachtig als ik dit allemaal lees :) wij trouwen in juli 2013, maar er ligt nog geen zaal, dus ook geen datum vast. Hopelijk ligt dat binnen dit en een maand vast :)
|
|
Deborah
13-4-2013
|
4-4-2012 13:35:43
Amai, wij trouwen op 23/03/2013 en er ligt nog niets vast....zullen een beetje moeten voortmaken.... vanavond wel bij fotograaf voor eerste gesprek, zaterdag idem voor de zaal....
|
|
Carrie
13-9-2013
|
4-4-2012 16:22:42
Hoe lang op voorhand beginnen jullie eigenlijk met de trouwkleed-jacht? Ik dacht in september te beginnen (1 jaar op voorhand en nieuwe collectie net uit)...
|
|
Vicky
8-6-2013
|
4-4-2012 16:38:30
Ik ga in juli gaan kijken, kleine 11 maand voor de trouw.. Voor mij maakt het niet zo echt uit of er nieuwe collectie uit is of niet, als het kleed maar goed voelt :-)
Groetjes, Kiki*
|
|
Carrie
13-9-2013
|
4-4-2012 16:50:00
Voor mij maakt de collectie ook niet uit... alleen dat je dan misschien extra keuze hebt, en extra kortingen als je uit de 'oude' collectie kiest. En dat is altijd interessant he :-)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
4-4-2012 16:58:54
Ik ga in juni, zo'n 10 maanden vóór de trouw dus. De winkels zeiden me dat het nipt qua tijd kon zijn mocht ik wachten tot de nieuwe collectie. Moest ik nu echt mijn gedacht niet vinden in juni, dan wacht ik tot september maar "moet" ik wel iets nemen uit een gemakkelijk bestelbare collectie (dus geen maatwerk uit Spanje).
|
|
Siege
17-8-2013
|
4-4-2012 20:18:26
@ Marijke: Idd! Wat een toeval, zelfde datum, kindje even oud! Toeval of lot, kies maar uit ;-)
@ Carrie: Ik heb toevallig een jurkje gezien waar ik echt op verliefd ben. Nu komt deze uit de collectie 2011. Ik heb nog de tijd tot eind juni om te beslissen of het die jurk wordt of niet, maar of ik nu naar een andere jurk kijk of niet, deze is het gewoon voor mij! Ze was trouwens niet enorm duur €699 (met aanpassing van maat, zowel kleiner als groter vlak voor de trouw, aanpassingen aan de jurk, zoals sleep langer, sluiting met lint ipv rits, details veranderen, ...). Echt alles zat er in (wat ik niet eens wist! :-D
|
|
Evy
1-6-2013
|
4-4-2012 22:14:42
Ik kijk ook zo hard uit naar de bruidsjurkjacht ! Voor mij HET hoogtepunt van de voorbereidingen Maar ik denk dat ik ga wachten tot september-oktober, als ik zolang kan wachten tenminste...
|
|
Vicky
8-6-2013
|
5-4-2012 8:11:03
Ik moet zeggen dat ik het wel héél leuk vind om zo met de bruidjes van 2013 te praten :-)
|
|
Kathleen
21-9-2013
|
5-4-2012 13:09:33
hihi, iedereen is hier net zo ongeduldig als ik :-) tof om met mensen te kunnen praten die met net dezelfde dingen bezig zijn :-)
ik ga eerst wat kilootjes kwijwerken (geeft een stimulans: "je mag pas gaan kijken als je 7 kilo afbent gevallen"... helpt echt ;) ) , tegen eind van de zomer-september wil ik ook op jurken-jacht... maar ik zal waarschijnlijk toch al eens een winkel binnenstappen met een vriendin hoor, ik ga echt niet zo lang kunnen wachten vooraleer ik dat in het echt allemaal zie!
veel succes allemaal intussen
|
|
Siege
17-8-2013
|
5-4-2012 13:58:35
Lol @ Kathleen: Het is echt wel fijn om zo'n winkel binnen te stappen ... @ Vicky: ik vind dat ook wel fijn en zo weet ik ongeveer waar ik moet op letten, of ik op schema zin, ... en anders zijn jullie er om mij wakker te schudden Fijn hé, trouwen!
|
|
Siege
17-8-2013
|
5-4-2012 13:59:08
*zin moest zit zijn -->ooops te rap willen typen! xx
|
|
Joyce
11-5-2013
|
16-5-2012 19:32:31
En hier nog een bruidje voor 2013: 11 mei. Leuk om te horen waar iedereen zo mee bezig is! Wij zijn ook volop met de voorbereidingen bezig. Nu zitten we volop in de zoektocht naar een fotograaf. Niet gemakkelijk! Er is zoveel verschil in prijzen en wie wat biedt voor welke prijs... Hoe verliep/verloopt deze zoektocht bij jullie? Wat is er al wel in orde: de zaal, stadhuis, DJ, ceremonievervoer, trouwkleed, kerk en pastoor. Voor de fotolocaties zijn we ook stilaan aan het rondneuzen :-) Fijn allemaal om te doen!
|
|
marijke
17-8-2013
|
23-5-2012 9:40:21
Hier zijn we ondertussen al een beetje verder geraakt met de voorbereidingen. Nu is in orde: - zaal - priester - DJ - Muziekant viering - Muziekant receptie - Fotograaf
Hier twijfel ik nog of we al dan niet een ceremoniemeester zullen inhuren. Aanvankelijk gingen we dat niet doen, maar afgelopen vrijdag ben ik beginnen twijfelen (naar aanleiding van een huwelijk van een kennis).
Deze middag moet ik op gesprek naar onze Diaken (gene gemakkelijke mens) om toestemming te vragen om in zijn kerkje te huwen met een andere priester... krijg het al een beetje warm ervan. Ik zal opgelucht zijn als dat achter de rug is.
Ik heb al een idee van bedankjes en van het gastenboek. Ik zou graag de bedankjes al in het najaar kopen om zo de kosten wat te spreiden :-)
|
|
sarah
3-8-2013
|
9-6-2012 17:53:32
Ook hier een bruidje voor 2013, 3 augustus 2013 wordt onze dag en ik heb er nu al zin in!!
Onze zaal ligt vast fotograaf ook Receptie en kerkdienst moeten we officieel nog vastleggen grappig hoe iedereen lijkt te stresse voor de misviering terwijl ik daar persoonlijk het hardst naar uitkijk.
groetjes sarah
|
|
marijke
17-8-2013
|
14-8-2012 12:07:28
mijn eerste afspraakjes bij een bruidswinkel zijn gemaakt! 13 oktober!!! :D
|
|
Sabrina
10-8-2013
|
24-1-2013 10:46:45
Ik ben momenteel hard op zoek naar iemand die onze dienst wil voordragen. Ons eerste idee was in de feestzaal maar rent a priest is veel te duur. ik ben nu op zoek naar een kapelletje regio tielt - meulebeke
pff zit er een beetje door denk ik :(
|
|
Carrie
13-9-2013
|
24-1-2013 13:30:33
Wij doen onze ceremonie bij het De Mens Nu Zij hebben humanistische vieringen, dus eigenlijk gewoon vieringen die je volledig zelf in elkaar kan steken ;-)
Wij hebben op 12maart onze 1e afspraak. Vrienden van ons hebben bij hun de ceremonie gedaan en dat was heel mooi :-)
Google eens, ze hebben afgevaardigenden in heel Vlaanderen. En.... zij zijn gratis. Nu ja, er wordt wel een beetje verwacht dat je iets geeft, maar da's eerder beleefdheid. vb een fles wijn, een ander aandenken....
|
|