Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aankoop Cava of champagne - waar meeste korting??

2-4-2012 10:41:39
Hoi iedereen,

Voor de receptie van de suite en het avondfeest, gaan wij zelf (waarschijnlijk) cava aankopen.
Iemand ervaringen met aankoop hiervan bij Delhaize, Colruyt, Makro?
Ik dacht dat het bij Delhaize vanaf 3 kartons -10% was op totaalprijs...zal eens moeten informeren :-) maar misschien hebben jullie ook al wat info voor ons?

Zou het tijdens de periode van de communies extra korting zijn?

De laatste weken heb ik al een aantal cava's geprobeerd van Delhaize...ik heb nl snel last van sulfiet in bepaalde cava's en dan krijg ik rode plekken in mijn gezicht enz...niet aan te raden op mijn trouw :-).
Dus waar we ook gaan voor aankoop...ik moet eerst proeven :-) hihi...

groetjes!

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1418

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:01:05

Proef ook zeker bij Colruyt eens "Asti". Dit is Italiaanse cava, zeer lekker en zoet, en spotgoedkoop (+/- 2,50€/fles).
Als je dan toch aan het proeven bent...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:04:04

Ok Ilse, zal ik eens doen :-)!
Plezant...zo proeven :-) hihi!!
Voorlopig is Perelada van Delhaize (Spaanse cava) nr 1...

groetjes!

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:16:11

Ik weet dat als je bij Colruyt koopt, in de 5 maanden voor je trouw, dat je dan je drie 'grootste' kastickets kan inbrengen en daar krijg je nadien 5% korting op.
En er zijn zo nog voordelen... je vindt ze hier:
http://www.colruyt.be/colruyt/static/1024/vieadeux_n.sh...

Wij gaan daar alleszins onze schuimwijn en wijnen halen, en we vroegen ook al hoe het zit met de bestelling, als je 4 dagen op voorhand besteld, kan je ze normaal de 3e dag al gaan halen.

Veel succes met de keuze alvast :)

sofie
20-10-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:17:09

De 'Grand Baron' van de colruyt is ook echt wel lekker hoor. Je hebt er 2 soorten van, dit hangt dan natuurlijk wel af of je liever de zoete hebt of niet.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:20:43

recoda in colruyt vind ik ook best lekker nog mooi qua etiket ook

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:22:44

Barbara is ook lekker Jacobs creek... Bekijk eens hoeveel je nodig hebt en probeer iets extra korting los te peuteren :p

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:25:20

Haha, het moet dus barza zijn ipv Barbara :p

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:30:38

Mijn mama had daar ook al is iets van gezegd Lies van die facturen...ik ga dat is uitpluizen ;-) bedankt voor de tip!! :-)

@ Sofie: de grand baron ken ik ja...ik vind ze allebei niet slecht, maar zo net niet goed genoeg voor den trouw...en de zoete vind ik dan net weer té zoet voor een receptie...maar ik koop hem wel vaak voor thuis!

@Tima: ok check...genoteerd - proeven :-) mercikes!

@Ann: ja, Jacob's Creek zegt mij ook iets...ook proeven :-) hihi...

We hebben minimum 12 kartons nodig...dus ik ga men best doen voor een scherpe prijs ;-)!!

groetjes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-4-2012 11:34:04

Freixenet vind ik een lekkere cava. Ze verkopen die oa in de Carrefour.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:36:55

idd Rebecca, diene ken ik ook...maar koop ik ook zo vaak voor een feestje :-)
maar tis wel lekkere...en ik krijg er geen sulfiet allergie van :-)
Spaanse cava é...altijd lekker!

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:54:04

Ja wij hebben dat van Colruyt gedaan als we zijn gaan samenwonen. 6 maand de kasticketten bijhouden en dan de hoogste nadien afgeven. Wij kregen bij de Colruyt in Asse dan de (5% dacht ik) cash terug.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-4-2012 12:13:14

heb de aanvraag net gedaan bij Colruyt se ;-)!
bedankt voor de tip dames!

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik2-4-2012 15:03:37

Hey Sandra, als ik jou was zou ik ook eens gaan vragen bij een gewone wijnhandelaar, omdat je daar ook korting krijgt op grotere hoeveelheden én ze het teveel terugnemen. Ik was ook van plan om onze wijnen te gaan halen in de Colruyt, tot we toch eens bij de plaatselijke wijnhandelaar zijn gaan vragen. Daar kregen we heel goede uitleg. We hebben dan thuis wat flessen 'getest' ;) en hebben nu onze wijnen aan 3euro per fles. En volgens onze papa's (wijnkenners) zijn het echt hele goede voor die prijs. Groetjes en veel plezier met het uitkiezen! ;)

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik2-4-2012 19:26:38

Of eens een dagje naar Frankrijk rijden... Bij Auchan (net over de grens aan Kortrijk) heb je geregeld acties voor (schuim)wijnen en Champagnes. Wij hebben daar onze wijnen en champagne gekocht voor echt een belachelijk lage prijs. (wijn nog geen 4€ per fles, crémant nog geen 5€ per fles). Je kan op de site kijken op welke flessen er acties zijn en er in België een fles van kopen om te proeven... 'parkingzuipen' (= een fles daar kopen en op de parking proeven) kan ook maar is net iets minder elegant :-D.

Zeker de moeite om tot daar te rijden!
Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-4-2012 19:55:20

Bedankt Stefanie, ik neem zeker is een kijkje op de website!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...