Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Datum nog beschikbaar!

2-4-2012 11:19:14
Dag bruidjes,

vandaag bevestiging gekregen van de gemeente dat onze datum nog helemaal beschikbaar is. Had er een goed oog op, daar het nog vrij lang is maar toch een geruststelling dat het nog beschikbaar is :)

We kunnen nog kiezen welk uur we willen, ergens tussen 9u en 11u30 om het half uur.

Wat is volgens jullie het beste?
Welke uren hebben jullie genomen?

Groetjes,
Kiki*

Vicky
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 834

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:48:37

Wij konden van ...u in de voormiddag tot 13u kiezen.
Wij hebben 12u30 gekozen, om het toch een beetje de kerk te kunnen laten aansluiten (ging pas in de namiddag). De kerk hebben we om 13u30 gekozen.
We vonden het niet aangenaam om nog een lange tijd ertussen te hebben.

groetjes

Sarah
20-7-2012
 Meld misbruik2-4-2012 12:16:18

Wij hebben 11u gekozen, dat we nadien nog genoeg tijd hebben om nog even te relaxen en foto's te gaan nemen

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik2-4-2012 12:26:49

Hoi Vicky,

Jullie trouwen in het gemeentehuis (en eventueel de kerk) van Stekene veronderstel ik? Als je voor de kerk trouwt, is een half uur tussen de twee voldoende (tenzij je op dat moment foto's wil gaan nemen uiteraard).

Aangezien wij in de namiddag trouwen, hebben we gekozen voor 13u in het gemeentehuis en 13u30 voor de kerk.
Als je in de voormiddag trouwt, zou ik in jullie plaats om 10u30 voor de wet trouwen en om 11u voor de kerk, dan kan je mooi de lunch laten aansluiten.

Succes!

Liefs,
Lindsy

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik2-4-2012 12:35:41

Ey Vicky,

Super dat jullie nog zoveel keuze hebben :)!
Wij hebben 11u genomen en dan 11u30 in de kerk.
Dan zijn we rond 12u30 buiten en laten we de lunch aansluiten.

Groetjes

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik2-4-2012 13:10:09

Hey,

wij trouwen niet voor de kerk dus het enige waar we rekening mee moeten houden is volgens mij het nemen van de foto's.
Denk dat we eerder in de late ochtend zullen nemen, zodoende hebben we ruimschoots de tijd om ons voor te bereiden en om foto's te nemen.

Alvast bedankt voor jullie input!

Groetjes,
Kiki*

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik2-4-2012 13:24:46

Wij trouwen ook enkel voor de wet en hadden ook nog alle keuze,ik heb het laatste uur, 11u45 gekozen, dan hebben we voormiddag ruim de tijd om ons klaar te maken (maar dan nog moet je vroeg genoeg opstaan :p) en om aansluiten te kunnen eten samen met de suite (bij ons thuis, een pistolet'ke), dan fotoshoot. om 16u begin de eerste receptie in de feestzaal...

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik2-4-2012 16:10:56

Wij trouwen om 10u30 voor de wet. Ik zou niet dadelijk om 9u00 kiezen... kwestie van nog wat voorbereidingstijd te hebben. Ik veronderstel dat je toch ook nog naar de kapper moet (of deze komt naar je toe), make-up, ...

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik2-4-2012 20:52:00

Hey,

Wij waren er ook op tijd bij en hebben 11u30 genomen. We trouwen enkel voor de wet en dat was het laatste uur dat bij ons kon dus hebben we dat genomen. Dan kunnen we 's morgens rustig aan doen en hebben we ook de luxe dat er niemand meer achter ons komt zodat we ook niet op de tijd hoeven te letten. De gemeente biedt nog een receptie aan dus mogelijk blijven er wat mensen langer aan het gemeentehuis en dan is het wel leuk als er niemand meer na ons komt.

groetjes,
Sabrina

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik2-4-2012 21:59:20

Konden jullie dit dan al vastleggen? Wij mogen pas 6 maand op voorhand onze trouw vastleggen!

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik3-4-2012 8:25:04

Wij kunnen pas 6 maanden op voorhand in ondertrouw gaan, maar konden al telefonisch de dag en het uur reserveren.

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik3-4-2012 8:30:48

Hey Sabrina,

dat bedoel ik inderdaad! We konden de dag en uur reserveren, maar in ondertrouw gaan is pas mogelijk 6 maanden op voorhand. Jullie trouwen op dezelfde datum als ons :-)

We hebben uiteindelijk voor 11u gekozen zo kunnen we ons degelijk voorbereiden en daarna nog tijd genoeg om rustig iets te eten en de foto's te gaan nemen voor het avondfeest.

Groetjes,
Kiki*

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik3-4-2012 13:40:08

Wij wilden 10u30, maar dat was al niet meer beschikbaar, dus is het 11u geworden. Achteraf gezien was dit ook beter, want zo hadden we 's ochtends voldoende tijd voor alles.
Het hangt een beetje af van wat jullie verder willen. Een fotoshoot kost wat tijd, lunchen ook, maar als er verder niks in de namiddag gepland zou zijn, zou ik zo laat mogelijk nemen.

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik4-4-2012 9:48:42

Deze morgen de finale bevestiging gekregen dat wij op 08.06.2013 om 11u man en vrouw worden. Ik voelde het al helemaal kriebelen!

Soms vind ik het wel jammer dat het nog zo lang is, ik weet dat ik alle tijd kan gebruiken om alles rustig voor te bereiden maar als ik nu zo andere koppeltjes zie trouwen, wou ik dat ik het ook al was. Kan er soms wel vrij emotioneel van worden :p

Groetjes,
Kiki*

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...