Terug naar overzicht
Ik zweet ook heel erg. Wat bij mij meest helpt is deospray van Rexona. Je hebt daarvan ook sprays die geen gele vlekken geven op witte kleding. En een extra spraytje (sorry voor het grafische maar kan het niet mooier uitleggen ;D ) tussen de borsten is ook altijd bijzonder effectief. En trek het je vooral niet aan als je wel zweet, want als je je er zorgen over maakt valt het zoveel meer op ;D
Je hebt zo een middeltje - axi trans of zo iets :-)Moet je 's avonds smeren voor je gaat slapen, in het begin 3 avonden na mekaar en dan zou je 'zweetvrij' moeten zijn...Ik heb het zelf nog nooit getest gezien een vriendin van mij zei dat het zo prikt (dus best oksels 2 dagen voordien al niet meer scheren)Het zou t schijnt wel effect hebben...groetjes
Hoi, ik gebruik ook Axitrans, kan je halen bij de apotheek. Inderdaad niet doen nadat je je oksels geschoren hebt, kan nogal pikken. Maar het werkt supergoed, zeker een week zweetvrij!
Axitrans werkt idd supergoed...en je heb verschillende als ik mij niet vergis, niet alleen voor oksels maar bvb ook voor handen
Hoi!Ik heb een spray van Therme Anti -PerspirantJe moet dit 1 keer om de 5 dagen opdoen!is iets van 15€ voor een flesje maar je doet er enorm lang mee.Je oksels zijn iedere dag poeierdroog (ik fiets naar het werk en zelf daar heb ik geen last!)en de geurtjes blijven dus ook weg :)Vele groetjesUlrike
Hier ook grote fan van Axitrans, werkt super goed! Gewoon 2 avonden na elkaar aanbrengen voor het slapengaan en 's ochtends alles er terug goed afspoelen en je kan er voor minstens een weekje tegen! :) Wel 2 aandachtspuntjes: zeker niet aanbrengen als je 's ochtends je oksels geschoren hebt en best ook enkele dagen voor je huwelijk, want je oksels kunnen de dag nadien wel een beetje rood zien... Groetjes, Veerle
Ik lees dat je best je oksels een paar dagen niet scheert alvorens die Axitrans te gebruiken, maar mag je dan wel de ochtend van de trouw scheren?? Want ik wil toch geen 'stoppeltjes' op onze dag hoor :-)
Ja hoor, als je twee dagen op voorhand axitrans opdoet, en je scheert je oksels de ochtend van de trouw, ben je veilig :)
Odorex en axitrans = super ! Axi, bij de apotheker & odorex (mijn favo) bij het kruidvat :)
eii waar vind je die spray Therme Anti -Perspirant ????
Ik gebruik ook Axitrans!! Super product.. Heb je ook voor gevoelige huid.. :)