Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuums gekocht maar het budget...

2-4-2012 15:44:21
Vorige week zijn ik en mijn vriend achter kostuums gaan zien. Verschillende winkels afgegaan en blijkbaar hebben we een duurdere smaak dan we dachten. In Hasselt hadden we vrijdag onze droomkostuums gezien, maar de prijs was zwaar boven wat ik begroot had. Ik telde op € 800 per persoon, maar die kostuums kwamen 1600 het stuk. Maar mooi dat we waren, het plaatje klopte gewoon, we wilden ze niet meer uit doen. Ik denk dat ik nu de vrouwen beter begrijp wanneer ze voor hun trouwkleed gaan.
Vandaag dus terug naar Hasselt en we hebben ze gekocht. Het ligt me zéér zwaar op de maag dat we zoveel betalen voor onze kostuums, ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat we ze na de trouw bij ieder feest gaan aandoen de komende tien jaar . Ik weet, je leeft maar ene keer, maar ik kan niet geloven dat net ik, die bekend staat om zuinig te zijn, zo een kost doe. Ik ben nu ook onlangs 5kg afgevallen, dus heb ik een reden om nooit meer bij te komen :-) En dan zaten we trouwens in die winkel nog bij de 'budgetvriendelijke' pakken, de duurdere begonnen bij €2000... Daar ben ik nog niet gaan durven kijken. Ik ga er toch nog nachten van wakker liggen denk ik.
Verder nog 102 dagen op de teller, en enkel de recptie moet ik nog voorbereiden, de uitnodigingen langsbrengen bij naaste familie, gastenboek kopen en de tafelschikking maken. Hopelijk niks vergeten en loopt alles op wieltjes.

Peter
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1544

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik2-4-2012 16:20:34

hallo

Ja de prijzen kunnen soms hoog uitkomen he, en als je dan al je droomkostuum gevonden hebt is het moeilijk zoeken naar een ander kostuum.Waar zijn jullie gaan kijken voor kleren.
veel succes nog met de verdere voorbereidingen, bijna de 100 op de teller he. onder de 100 gaat het razend snel vooruit.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik2-4-2012 17:58:50

nu, je moet maar zo denken: jullie hebben tenminste het voordeel dat je dat kostuum nog eens kan dragen, onze jurk is echt maar voor één keer ;-)
da's toch een goed excuus om boven budget te gaan...

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik2-4-2012 18:11:43

ik ga akoord met gitte :) jullie kunnen idd jullie kostuums nog eens dragen , wij als bruidjes kunnen onze jurken maar eenkeer aandoen en ja je moet zo zien e je trouwd maar eenkeer ik zou zeggen je geen zorgen maken en genieten van jullie kostuums nog veel succes met jullie voorbereidingen
grtz nanske

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik2-4-2012 19:41:09

wij hebben van de week dat van mijne toekomstige gaan halen bij costumes in brussel. wij hadden ne groupon bon gekocht voor 99 eurokes ;-) verstellingen was 40 euro das een koopje en een sjiek zanne!

normaal zijn de kostuums daar ook veel goedkoper dan op een ander als je er meer moet hebben (bv voor in de suite) betaal je ook minder) ne aanrader dus ;-)

http://www.costumes.be/

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik2-4-2012 19:46:17

@ Wendy, we zijn naar de Linx geweest, qua service en stijl zeker een aanrader vindt ik.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-4-2012 22:21:36

Peter, denk gewoon aan hoe mooi jullie wel waren en dan doet de prijs even minder pijn!

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik3-4-2012 8:36:24

Mijn vriend is ook veel duurder af voor zijn kostuum dan ik voor mijn kleed.
Maar hij zal er schitterend uitzien en ik twijfel er niet aan dat dat bij jullie ook het geval gaat zijn.
En inderdaad, de volgende 10 jaar weet je wat aandoen op feestjes

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik3-4-2012 8:47:11

Hey Peter,

Ik begrijp volkomen wat je bedoelt met die kostprijs.
Gelukkig dat de mama en schoonmama als huwelijkscadeau onze kostuums betaald hebben.
Wij hebben 2 kostuums van Cossmo gekocht maar er ook een beetje naar gekeken dat we ze de komende jaren nog kunnen aandoen :-)
We voelde ons goed en zagen er super uit dus de keuze was dan snel gemaakt.

groetjes
Joeri

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik3-4-2012 9:51:42

Hallo Peter

Ik ben voor mijn schoonzus iets gaan halen bij Linx en ze waren daar zo onvriendelijk toen dat ik had gezworen om daar nooit mijn kleed te kopen als ik zou trouwen. dus dat hebben we dan ook niet gedaan, ik ben in lommel gegaan voor mijn kleed bij lecoq. heel vriendelijke vrouw. En voelde me er direct op mijn gemak.
En heb nog negatieve reactie's van Linx gehoord. Maar jullie hebben jullie droomkostuum daar gevonden en dat is het voornaamste.

groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-4-2012 15:29:00

Hey Peter,

Jullie hebben geluk dat je het nog kan aan doen achteraf.
Je moet je gewoon goed voelen dat is het belangrijkste en ja dat kost geld!

Maar jullie gaan er prachtig uit zien 2 mannen in kostuum....

Groetjes Frida

stijn
15-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 23:38:45

Ik en mijn vriend hebben er ook echt op gelet dat we de kostuums nog eens kunnen aandoen! Anders zou het maar zonde van het geld zijn he :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info