Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 60 dagen te gaan! Spannendddddd

2-4-2012 19:22:02
Nog maaar 60 dagen op de teller. De zenuwen beginnen toch stilletjes aan te komen
Afgelopen weekend hebben we het pak voor mijn vriend gevonden.
We zijn in Antwerpen naar Suitsupply geweest. Zeer goed geholpen, heel vriendelijke mensen.

Het is een grijs kostuum geworden met een heel fijn streepje. Wit hemd, rode dad met witte bolletjes erop.
Toen de verkoopster ermee afkwam, had ik echt al hele kersttaferelen in mijn hoofd, maar toen ik het hele plaatje zag, was het toch erg geslaagd!
En nog rode manchetbollekes.
De stropdas en de rode manchetbollekes weet mijn vriend dus nog niets vanaf.
Ik heb nog altijd geheim kunnen houden dat ik een rood kleed heb
Ondanks dat ik me toch al een aantal keer heb versproken, maar gelukkig had hij niets door.
Nu vrijdag hebben we verlof en gaan we zien voor mooie grijze schoenen voor hem.
We hebben zaterdag en zondag al winkels bezicht, maar grijs is precies geen makkelijke kleur om te vinden!
Dus wie tips heeft van winkel in omgeving Mechelen, deze zijn zeer welkom!
Geen online winkel, want m'n vriend wil graag passen, hij heeft vrij brede voeten.

Over 2 weken heb ik mijn eerste pas, superspannend!
Het was de bedoeling om nog een kilo of 15 af te vallen, wat ik ook tegen de verkoopster had gezegd, in de 2 maand die ik er nog voor had.
Er is welgeteld 2 kilo af.....
De komende 2 weken alle dagen fitnessen en goed op mijn eten letten om toch nog een 5 kilotjes kwijt te geraken.
Die verkoopster zal ook wel denken....
Heb schrik dat ik niet in m'n kleed ga passen he.
Ze hebben maat 48 besteld, dat zou passen. Maar bij de borst was er 3 cm te kort. Ik had wel een gewone bh aan, dus als ik een goede stevige aan hbe, scheelt dat al weer iets.
Maar toch. De verkoopster zei dat ze dat risico op zich ging nemen....
Maar begin nu toch wel te stressen.

Nu donderdag ga ik voor mijn lingerie, ik heb ook al een figuur corrigerend ding gehaald.

Donderdag 26 april heb ik mijn proefkapsel en proef make-up.
Aangezien ik kort haar heb, valt er niet echt veel mee te doen denk ik, maar ja.
Ik heb een zwarte birdcage veil gekocht, maar ik wil de veil zelf heel klein hebben zodat die niet voor mijn gezicht komt.
De bloem eraan is heel mooi, met veertje, dus die veil gaat verknipt of gevouwen moeten worden zodat die enkel aan de zijkant van mijn hoofd komt.
Maar dat laat ik wel bij die kapster doen.

Verder is alles al zo goed als geregeld.
Begin mei nog een keertje langs de fotograaf om alles door te nemen en fotolocaties bespreken en dat is het!
Owja, het bruidsboeket moet ook nog!
Dat gaat m'n vriend uitzoeken zodra zijn zus terug is van skiverlof, want zij gaat mee.

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 346

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...