Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjuwelen

2-4-2012 22:07:36
Met nog bijna 100 dagen op de teller en 2 weken paasvakantie voor de boeg, ben ik weer aan het plannen en brainstormen geslagen. En weer zit ik met een dilemma in verband met mijn bruidsjuwelen.
Zoals ik eerder al gezegd had, mag ik enkele juwelen van mijn grootmoeder lenen. Dit is een parelketting en bijhorende oorbellen.
Nu ben ik nog op zoek naar een tiara en vraag ik me af of deze assorti moet zijn met mijn andere juwelen. Of kan ik ook een tiara met strass-steentjes combineren met de parelketting?

Denken jullie eens mee na?

Grit
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1227

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik2-4-2012 22:27:15

hey

ik denk wel dat het kan hoor. ik heb zelf ook een

gr francis

An
18-8-2012
 Meld misbruik2-4-2012 22:33:56

Hallo, hier hetzelfde.

In mijn tiara zitten ook strass steentjes.
Mijn bruidsjuwelen zijn oorbellen, ketting met parels van mijn toekomstige schoonmama
en het pst mooi samen

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 8:52:46

Hey Grit

Ik denk ook dat dit kan hoor. Ik heb een paar kleine pareltjes op mijn kleed maar zag het niet zitten om parels in mijn juweeltjes te hebben.

Ik heb dan ook gekozen voor zilveren juweeltjes met steentjes in. Ik heb geen tiara maar waarschijnlijk wel een haarband (of haarpinnen) en hier zitten ook steentjes in verwerkt.

Perfect combineerbaar lijkt me dus :-)!

Groetjes
Melissa

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik3-4-2012 11:50:07

Eerst en vooral: Nog 100 dagen vandaag!!!! :-)
Ten tweede: Er is ook een mogelijkheid om een tiara te nemen met strasssteentjes en parels... Als er in je kleedje niets van steentjes zit en je in je juwelen dus enkel parels hebt, dan zou ik toch geneigd zijn om een tiara te nemen waar er ook iets van parels inzit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...