Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau vrijgezellen.

2-4-2012 22:48:27
Ik zou graag voor mijn vriendinnen die mee op mijn vrijgezellen gaan ook een cadeau voorzien. Zo een soort huwelijks hebbe dingen tasje ;) Met bijv. Zakdoekjes enz. Heeft iemand misschien nog een idee? Of heeft iemand die ook gedaan? Goetjes Charlotte

Charlotte
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 830

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik3-4-2012 8:17:22

Hey Charlotte,

Ik ben ook van plan een goodiebag te voorzien voor de dames die mee op vrijgezellen gaan. Ik maak er een soort survivalkit voor een huwelijk van:-) een pakje zakdoeken met bruid en bruidegom op, een flesje water, een bellenblaas, muntjes... ik heb er ook een gedichtje bij dat ik van iemand van hier van het forum heb. Ik zal het hier straks opnieuw opzwieren. Maar geraak momenteel niet in mijn hotmail.

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik3-4-2012 8:32:00

Hey yessica, Ja zoiets bedoel ik dus :) maar door de stress kan ik blijkbaar niet goed op dingen komen, Geheugen laat me in de steek ;) Ja bedankt kijk er naar uit. ( naar het gedichtje) Groeten Charlotte

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-4-2012 9:21:38

ik was overlaatst een topic ergens op het web erover tegengekomen. misschien dat je nog wat inspiratie kan opdoen

http://community.i-do.com.au/index.php?showtopic=130172

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik3-4-2012 12:18:28

Vandaag laten wij onze liefde bezegelen,
en daarvoor hebben wij een hoop moeten regelen.
Om deze lange dag door te komen,
willen wij het een en ander voorkomen.

Om uw tranen te bedwingen,
kunt u uw nattigheid in de zakdoekjes uitwringen.

Wat snoepies voor de lol,
Voor de dorst een flesje water,
en 2 paracetamol voor morgen een eventuele kater

Rijst en confetti zijn verboden om te strooien helaas,
maar niet getreurd, voor jullie hebben we een Champagne
bellenblaas.

Om u dan ook nog de weg te wijzen naar onze Feestlocatie,
hebben wij voor een jullie een routebeschrijving en planning als navigatie.

Wij hopen dat jullie op deze mooi dag,
net zo genieten als ons met een brede lach.

Liefs,

Dit is het orginele tekstje dat ik hier op het forum vond, ik ga het tegen dan nog wat aanpassen, maar vond het wel leuk om op een fleurig kaartje mee in de goodiebag te steken:-)

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik3-4-2012 13:53:54

Geven jullie dit dan op de vrijgezellen zelf, of naderhand pas?

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik3-4-2012 14:14:50

Ik geef dit met de vrijgezellen, maar dat is de week voor onze trouw. Stop er eerder beauty spulletjes in denk ik. Zoals een maskertje en mini productjes. En jullie?

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik3-4-2012 15:00:38

Ik ga het ook op de vrijgezellen zelf geven. Bij mij is dat ook een week voor ons huwelijk. Ik ga er ook nog iets bij doen van mini beautyproduct. Want in het gedichtje staat uiteindelijk maar een flesje water, zakdoekjes, een bellenblaas, een pilletje en een routebeschrijving (die ga ik er zowiezo niet bij doen. of een sleutelhanger ofzoiets, daar ben ik nog niet uit

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...