Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotoboek 101 redenen

3-4-2012 9:54:25
Hallo, ik zag al vele berichten over het maken van een boekje '101 redenen waarom ik met jouw wil trouwen.'
Ik heb bij elke reden een foto en had graag per bladzijde 1 foto geplaatst. Dus zeker 101 bladzijden en dat mag ietsje meer zijn. Weet iemand waar je een fotoboek kan laten maken met zoveel bladzijden? Ik had graag een niet te groot boekje met spiraalbinding maar dat vind je blijkbaar niet. Iemand tips?

Hanne
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 733

Jan
29-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 10:28:43

Ik hoop van harte dat je de taalfout niet overneemt in de titel van het boekje...

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 10:58:28

http://fotoalbum.hema.be/productoverzicht/middel/ringba...

Denk dat je dit bedoeld,veel succes ermee!!

Groetjes,
Nancy

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik3-4-2012 13:37:38

101 bladzijden voor 101 redenen... Is een boek met iets meer dan 50 bladen in niet genoeg? Langs elke bladzijde een rede? Mss zal dat je zoektocht wat makkelijker maken...
Ik heb er eentje gemaakt via fotoalbum.be en het resultaat is super! Was niet met spiraalbinding maar die hebben ze ook wel hier:
http://www.vistaprint.be/fotoboek.aspx?txi=332&xnid...
Vistaprint is ook super om boekjes te maken.

Groetjes en veel succes
Veronique

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 14:49:56

haha idd Jan! Shame on me

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...