Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfel

3-4-2012 10:12:26
Hallo iedereen,
mijn titel zegt al genoeg denk ik, ik ben serieus aan het twijfelen over mijn kleedkeuze..
Heb altijd gedroomd van een lange prinsessenjurk..maar ik voelde me in geen enkele een echte prinses.
Ik ben dan ook gegaan voor een korte jurk..
Maar nu twijfel ik of dit wel een goede keuze was..
Is er nog iemand die trouwt in het kort?

Bianca
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1301

wendy
16-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 10:19:16

Hey Bainca,

Ik trouw in een kleedje dat tot op de knie komt. Ik had wel al van in het begin gezegd dat ik voor een kort kleedje ging gaan en moet zeggen dat ik dat heel gemakkelijk vond want in de meeste winkels hebben ze max 10 korte kleedjes.
Hopelijk gaat je twijfel rap over...

Groetjes
Wendy

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 10:21:24

Hoi Bianca,

Ik ging voor een korte jurk maar na 3 winkels had ik nog niks naar mijn zin gevonden wat een wauw gevoel gaf. Nu heb ik een jurk vooraan kort en achteraan lang.

Als ik hier op het forum kijk zijn er veel bruidjes die totaal iets anders kiezen dan waar ze oorspronkelijk voor gingen

Maar ik snap je twijfel wel hoor,ik had een wauwgevoel bij mijn jurk maar al ik nu al die lange jurken zie twijfel ik ook weer een beetje,het zal aan de datum liggen

Ik denk gewoon dat een beetje twijfel normaal is,en als je echt twijfelt gewoon de jurk nog eens gaan passen en niet meer rondkijken naar iets anders...

Veel succes.

Groetjes,
Nancy

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik3-4-2012 10:22:08

Ben niet in't kort getrouwd, maar wel in't zwart en heb er geen moment spijt van gehad...

Daarom één goede raad: volg je gevoel! Als je je goed voelde in je jurk, moet je er gewoon voor gaan! En als je echt twijfelt, bel dan nog eens naar de winkel met de vraag of je je kleedje nog eens kan aandoen, dan weet je't helemaal zeker!
Groetjes,
Veerle

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 10:36:08

Bedankt!!
Ja ik voelde me echt wel happy in mijn kleed..
Het is gewoon dat ik nu zo aan het rondkijken ben en andere lange kleedjes ook leuk vind..
Maar het korte stond me wel beter..
Ik kan pas gaan passen in augustus.. Dan wordt mijn kleedje pas geleverd.. dus zal nog even afwachten zijn..
Ben nu mijn zoektocht gestart naar schoenen..
Ja Nancy zal aan de datum liggen

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 10:39:04

Ik ging voor kort en ben uiteindelijk voor lang gegaan, en ook ik twijfel soms of het wel de juiste keuze is. Heb eerste pas achter de rug en voelde me nog steeds prima in mijn kleed hoor... maar de twijfel blijft. Ach... t zal allemaal wel goed zijn toch!

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik3-4-2012 11:14:58

Hey,
Ik had 2 keuzes... Ofwel kort, ofwel een lang kleed met een kleuraccent.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor het 2de. Ik vond het echt jammer, maar een kort kleedje stond me echt niet. Nu begin ik ook wat te twijfelen over mijn keuze, maar heb me voorgenomen van me geen zorgen te maken tot mijn eerste pas in mei. En dan zien we wel verder. Tenslotte vond ik men kleed mooi als ik het gekozen heb, dus waarom zou het dan nu niet meer mooi zijn ?
Dus afwachten en het komt wel goed ;-)

Groetjes Anneken

Herfstbruid
29-10-2011
 Meld misbruik3-4-2012 11:28:52

Ik ben in het najaar getrouwd in een kort kleedje. En ik zweer het je: ik ben zeker naar 7 winkels gegaan eer ik de knoop durfde doorhakken. Ik begon altijd met lange kleden en hoewel dat vaak mooi stond, voelde ik me altijd in het midden van een verkleedpartij. Enkel bij korte kleedjes voelde ik me mezelf. Maar de sociale druk is enorm: 1 winkeldame zei ooit "maar je gasten gaan helemaal niet weten dat jij de bruid bent als je in het kort gaat!" Duhuh!

Maar goed, ik heb echt getwijfeld tot de eerste pas en had tevoren nooit het bekende "wow-moment" (waar ik dan totaal van in de stress schoot natuurlijk, na het lezen van al die wow-verhalen op het forum). Toen ik mezelf in het kleedje zag (wat nu overal goed aansloot natuurlijk) met mijn schoenen aan en de verkoopster er ook een vintage haarstukje bijhaalde: toen dacht ik echt voor het eerst "dit is precies zoals ik het wil". En nu, 157 dagen later volgens de teller, heb ik er nog geen seconde spijt van gehad.

Het komt goed!

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 11:31:40

JEUJ!! Ik ben niet de enige die twijfelt over de keuze van het kleed.
Nu is het zo dat ik een lang kleed heb besteld, dat we gaan korten maken (helft onderbeen) ongeveer, maar begin nu te twijfelen om het toch lang te houden, ... Moet bijna gaan beslissen want vrijdag heb ik mijn 1ste pasbeurt!!
Bedoeling was om de "overschot" van de jurk te gaan gebruiken om een bijpassend vestje te maken, reden om het kleed "korter" te maken was dat ik graag de fiets als trouwvervoer had genomen en omdat ik ook dacht dat mijn verloofde geen kostuum zou aandoen, maar!!!! Ondertussen hebben we een ander vervoermiddel, denk ik dat Ronny wél een kostuum heeft gekocht, en op 30/6/2012 heb ik misschien dan toch geen vestje nodig?

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik3-4-2012 11:38:12

Als je het toen dé jurk vond (want je hebt 'm toch besteld?) dan zal het wel de jurk zijn. Die twijfel is blijkbaar normaal? Heb daar gelukkig geen last van gehad. Maar de kans is groot dat het weer net zo juist zal voelen op je eerste pas ;)

Ellen
23-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 12:05:09

Hey Bianca,

Ik koos mijn jurk in de eerste winkel en op een kwartier tijd was de klus geklaard. Ik heb er ook over getwijfeld of dit wel de goede keuze was... Dus vrees/denk dat twijfels normaal zijn. We willen er allemaal fantastisch uitzien hé... =) Maar dat zal wel lukken!
Ik denk dat dit part of the bruidsstress is...

Groetjes,

Ellen

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik3-4-2012 13:09:49

Hoi Bianca

Ik had een jaar geleden een lang kleed gekocht, omdat ik dacht dat bij een trouw een lang kleed hoorde :-) zot natuurlijk... en dan... twijfels, het kleed was niet men ding, te lang, te veel tralala, en heb alles geannuleerd, met dank aan onze trouwwinkel moest ik maar 100rd euro laten vallen van het voorschot en kon ik een ander kleed kiezen, en het is kort geworden, aansluitend met kant, en nu ben ik super gelukkig want ik zal niet de hele avond moeten sleuren aan een lang kleed, geen gesukkel als ik dans, minder last van de warmte (hopelijk is warm natuurlijk)

Nu is het natuurlijk nog afwachten of het echt mooi zal zijn want heb het laten maken adhv een foto, en ben nogal wit met bijhorende witte benen, maar ik zal kunnen feesten...

Veel succes!! en gewoon doen wat jezelf het leukste vind! xx

tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 13:50:56

hier ook af en toe twijfel hoor ik had een sexy modern aansluitend kleed voor ogen en het is een sissi kleed geworden met al de bij horende tralala .
Ik paai me zelf met te zeggen na 6 winkels heb je bij dit kleed bijna onmiddelijk de knoop doorgehakt terwijl andere kleedjes in je top 3 bleven staan zonder aankoop . En toch volgende week 1ste pas en toch weer een beetje nerveus.
Het feit dat vriend overlaatst op home & away een moderne sexy trouwjurk zag met laag uitgesneden rug en zei wow was er weer twijfel want ik heb zon jurken aanhad die hij super ging vinden .Maar dan zag bij dat meisje (die toch wel een mooi figuur heeft en ws ettelijke kilo's minder weegt ) alle details van haar iets prontere billen de lichte welving van de buik en ze had ook een zeer uitgesproken poep in die jurk (dat je niet in haar andere kledij ziet) dan wist ik terug waarom het niet deze jurken zijn geworden .ik zou me niet op mijn gemak gevoeld hebben en op iedere uitstulping hebben geergerd ( die miss geeneen zou opletten) in mijn jurk had ik dit niet
Ik denk ook dat dit het normale bruidjes stress is want kdenk dat de meeste hier op het forum the perfect wedding willen en daar hoort de perfect dress bij

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik3-4-2012 14:35:04

Was idd een mooi kleed op home and away :-) hahaha ma da meiske heeft wel brede heupen voor zo een mager ding te zijn... een echt zandloper figuurtje :-) ma heb de vormen ook gezien, ma vond het ook een super sexy kleed... Het mijn is maar heel simpel daarentegen ;-)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 15:04:08

idd super sexy maar kdenk dat je ook super zelfzeker moet zijn om met zoiets heel de dag te paraderen met 100 ogen die je bekijken nee dank u wel ik bent veels te veel zelfbewust ven de nodige onzekerheden deze waren 2 van de modelen die ventje graag zag ,aanhad maar maar toch wijselijk terug gelegd http://www.pierre-yves.be/fotos/Webgals/PY_bruid_web/in... nr 74 , manuel mota ambrujo,lasposa suspiro .uiteindelijk het hele andere geworden de pauline van sottero&midgley

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 16:00:22

Allé ben al blij dat ik niet de enige ben die zo twijfelt..

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik4-4-2012 7:34:39

Wow Tima das echt een super mooi kleedje van pierre yves ma idd... daar moet je al heel zelfzeker voor zijn voor zo de hele dag rond te lopen... Ma je hebt een heel mooie keuze gemaakt hoor, en de boven kant is ook aansluitend, dus al even sexy in mijn ogen!! een heel mooi kleed, een echt trouwkleed! :-)

En idd Bianca, ik heb me ook lang als enige twijfelaar gevoeld, en gedacht dat ik gek aant worden was, gelukkig zijn er hier veel bruidjes die ook mij beter deden voelen en die veel tips hadden.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 0:45:18

maar het wordt toch nog een beetje sexy hoor er komt namelijk een meer hartvormig decoleté in raar maar waar het echte tralala trouwkleed koste toch een min €500 minder dan die moderne kleedjes dus kon een klein veranderingske er wel van af :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info