Terug naar overzicht
Je kunt wel voor een sobere koptekst gaan, gewoon met jullie namen bijvoorbeeld. Iets zoals "Huwelijk Naam & Naam - 25/05/2012"Post anders eens je voorkant van je boekje? Da's iets makkelijker om feedback over te geven :-)Veel succes nog!GroetjesIsabelle
Wij werken niet met kop-en voettekst. De kaft van ons boekje zal hetzelfde zijn als onze uitnodiging, zelfde papier, kleur en lettertype. Onze uitnodigingen zijn zeer simpel: Voorkant: Naam bruid & Naam bruidegom en onder onze namen: 13.07.2012. Achterkant: citaat De tekst binnenin doen we dan ook in hetzelfde lettertype als de tekst van onze uitnodigingen, namelijk American Typewriter. (Wij gaan dan ook op dezelfde manier te werk voor onze menukaarten.)
Hallo, Ik heb op heb op je volgend postje gereageerd... het was een hele uitleg, dus ik zal het hier niet meer opnieuw neerpennen , succes!GroetjesAnnelies
Hallo, Wij werken niet met een kop- en voettekst. Ook geen pagina-nummering. We werken met Tahoma en op de voorkant Freestyle Script. Op de voorkant staan onze namen, de datum en de naam van de kerk en dorp. Als afbeelding hebben we een zonnebloemveld (mijn bruidsboeket gaat grotendeels uit zonnebloemen bestaan) in zwart en wit met één zonnebloem in het geel.