TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
30-6-2012
|
3-4-2012 11:56:29
Oei, das ni goed. Informeer hier maar eens: Bella Vita - Etelke Abbeel - Valeriaan 4 te 2930 Brasschaat
|
|
Sophie
18-8-2012
|
3-4-2012 15:03:18
Wie had je oorspronkelijk An?
|
|
Nancy
19-5-2012
|
3-4-2012 15:09:10
Ik heb Nadia Mazzaccaro, zij is van Berchem en komt aan huis.
|
|
An
18-5-2012
|
3-4-2012 22:35:16
Merci voor de tips! Mijn probleem is ondertussen van de baan, dankzij Peggy Timmermans :). *Oef* Crisismanagement :).
|
|
Nathalie
28-7-2012
|
9-4-2012 17:44:07
Hey meiden,
Ik heb ook niet zo'n goede ervaring gehad met mijn proefsessie voor make-up en kapsel. Mijn kapsel is zelfs niet afgeraakt, eigenlijk zo goed als niet. En mijn make-up was zeer vlekkerig toen ik buiten kwam. Ook had ik tegen de visagist gezegd dat ik graag had dat ze mijn hals ook deed, wegens het kleurverschil, maar dat was niet nodig zei ze. Dus ik als leek (hoewel ik het telkens in de boekjes lees, vergeet de hals niet! ) zweeg ik, met het gevolg, dat ik met een bruin hoofd en een spierwitte hals buiten stapte! Genant!!! Mijn ervaring was bij Making-up in Antwerpen. Voor de prijs die zij aanrekenen, vind ik het echt niet waard! €100 proefsessie waarvan ik niet 100% tevreden ben over de make-up en kapsel niet gedaan. Ik denk nu wel 2 keer na.
Groetjes xxx
|
|
An
18-5-2012
|
10-4-2012 22:32:31
Ik ben vandaag naar Peggy Timmermans gegaan voor de proefmake-up en ik vind deze echt geweldig. Ik zou het er liefst oplaten en me niet ontschminken. Ik heb voor de volle 100% vertrouwen in haar dat ze me op mijn trouwdag even mooi zal maken als nu.
Groetjes!
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|