Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje aan mama's

3-4-2012 13:56:59
Op ons trouwfeest zullen niet veel grotere kindjes zijn, geen kleurhoekjes voor ons dus, maar wel véél (jonge) baby's. Ik heb zelf geen kinderen, dus ik weet niet zo goed wat ik voor de mama's kan doen. Ik dacht eraan een zo'n verzorgingskussen te voorzien voor als de kindjes verschoond moeten worden.

Voor degenen met kindjes: zouden jullie dat appreciëren? Zijn er nog andere dingen die ik kan voorzien?

Eline
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 654

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik3-4-2012 14:08:11

Zo'n kussen is zelfs niet nodig, de meeste mama's hebben dat in hun verzorgingstas. Wat wèl erg handig kan zijn, is een stevige tafel in de toiletten, waarop die tas met kussen kan gezet worden om de baby te verschonen. Eventueel een pak klaarleggen met vochtige doekjes (van pampers of zwitsal of zo)
En de mogelijkheid om flesjes op te warmen (opgelet, afgekolfde melk mag niet in de microgolf, maar moet au bain marie opgewarmd worden).
ik heb het nu niet meer nodig, maar ik zou het alleszins bijzonder op prijs gesteld hebben toen mijn zoontje nog baby was. Is erg lief van je om daaraan te denken.

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik3-4-2012 14:17:34

Zeker vragen of er een microgolf aanwezig is voor de flesjes! En idd een tafeltje op goeie hoogte om de baby's op te verschonen. Als ik ergens naartoe ga met ons dochter zorg ik zelf voor alles wat nodig is. Misschien gewoon eens aan de mama's die komen zelf vragen?

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik3-4-2012 15:47:17

De meeste mama's voorzien dat inderdaad zelf, maar ik vind het ook geweldig dat je eraan denkt. De mama's gaan zeker appreciëren dat je iets voorziet! Een plaats om te verschonen en een microgolf om flesjes of potjes op te warmen is altijd handig. Als je uit de buurt van Lier bent, mag je gerust een verschoonkussen en wat spullen komen halen. De jongste is bij ons bijna en 3 jaar en wij hebben dat niet meer echt nodig;

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 15:51:56

Misschien een "rustiger" hoekje waar ze eten kunnen geven?

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik3-4-2012 20:47:17

Ik heb zelf ook geen kinderen, maar wel een aantal in de familie en zou denken aan:
- inderdaad een plaats waar ze kunnen verschonen (vergeet hier ook zeker geen vuilbak voor de pampers)
- mogelijkheid tot opwarmen van eten
- rustiger plekje om eten te geven
- ruimte waar de kinderen eventueel kunnen slapen

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 11:10:14

Bedankt voor de vele reacties! Een verschoontafel, een voedingshoekje, slaapruimte en een microgolf dus. Heel handig, aan dat laatste zou ik zelf nooit gedacht hebben. Er staat er één in de keuken, maar zal daar wel afspraken over moeten maken met de cateraar.

Lier is niet echt om de hoek voor mij, toch bedankt voor het aanbod!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...