Terug naar overzicht
Zo'n kussen is zelfs niet nodig, de meeste mama's hebben dat in hun verzorgingstas. Wat wèl erg handig kan zijn, is een stevige tafel in de toiletten, waarop die tas met kussen kan gezet worden om de baby te verschonen. Eventueel een pak klaarleggen met vochtige doekjes (van pampers of zwitsal of zo)En de mogelijkheid om flesjes op te warmen (opgelet, afgekolfde melk mag niet in de microgolf, maar moet au bain marie opgewarmd worden).ik heb het nu niet meer nodig, maar ik zou het alleszins bijzonder op prijs gesteld hebben toen mijn zoontje nog baby was. Is erg lief van je om daaraan te denken.
Zeker vragen of er een microgolf aanwezig is voor de flesjes! En idd een tafeltje op goeie hoogte om de baby's op te verschonen. Als ik ergens naartoe ga met ons dochter zorg ik zelf voor alles wat nodig is. Misschien gewoon eens aan de mama's die komen zelf vragen?
De meeste mama's voorzien dat inderdaad zelf, maar ik vind het ook geweldig dat je eraan denkt. De mama's gaan zeker appreciëren dat je iets voorziet! Een plaats om te verschonen en een microgolf om flesjes of potjes op te warmen is altijd handig. Als je uit de buurt van Lier bent, mag je gerust een verschoonkussen en wat spullen komen halen. De jongste is bij ons bijna en 3 jaar en wij hebben dat niet meer echt nodig;
Misschien een "rustiger" hoekje waar ze eten kunnen geven?
Ik heb zelf ook geen kinderen, maar wel een aantal in de familie en zou denken aan:- inderdaad een plaats waar ze kunnen verschonen (vergeet hier ook zeker geen vuilbak voor de pampers)- mogelijkheid tot opwarmen van eten- rustiger plekje om eten te geven- ruimte waar de kinderen eventueel kunnen slapen
Bedankt voor de vele reacties! Een verschoontafel, een voedingshoekje, slaapruimte en een microgolf dus. Heel handig, aan dat laatste zou ik zelf nooit gedacht hebben. Er staat er één in de keuken, maar zal daar wel afspraken over moeten maken met de cateraar. Lier is niet echt om de hoek voor mij, toch bedankt voor het aanbod!