Terug naar overzicht
Ik heb geen foto's, maar al enkele feesten gehad daar. Goede zaal hoor.
ik ben mijn mailadres vergeten :pkathleen.wouters@gmail.com
Heyhey,Hier ook geen foto's maar we zijn deze zaal wel gaan bezoeken tijdens onze zoektocht en ze is wel mooi maar er staat een grote betonnen paal in het midden (steunpilaar) die ons toch wel stoorde. Natuurlijk hangt veel af van het aantal mensen dat je vraagt en de tafelschikking.Groetjes!Evelien
Hoi,wij trouwen daar ook. Ik heb ook geen foto's maar ik vind de zaal en tuin heel mooi en verzorgd. Die steunpilaar stoort ons eigenlijk niet, want ze hebben ons uitgelegd hoe de tafels dan geschikt worden en iedereen ziet de hoofdtafel, maar soms (afhankelijk van met hoeveel je bent) gewoon niet alle andere tafels. Moest je nog andere vragen hebben over de zaal, wij hebben al heel wat informatie :)
Vind je niks als je op Internet zoekt?Groetjes,Kiki*
Hey,Wij zijn er onlangs naar een babyborrel geweest. Het dessertbuffet was echt super lekker en heel veel keuze. Voor ons huwelijk zijn we idd ook afgeknapt op de steunpilaar in het midden. Wij hebben dan gekozen voor Salons Caipirinha in Merelbeke, iets verder.Zeker ook eens een bezoekje waart ;-).Groetjes Anneken
bedankt !die meningen zijn echt heel veel waard zeg :)
@ Vicky : ik vind niet echt iets... tenzij ik helemaal blind ben natuurlijk :p
Wij trouwen in Salons roskam! Het is een super mooie zaal, de pilaar stoort ons ook niet, want de tafelschikking is zodanig gedaan, dat niemand er hinder van heeft :-)Maar kan u geen foto's geven, idd enkel die van de site, maar staan er zeer weinig op.
We hebben geen foto's op de site zie je idd niet veel van de zaal ons trouwfeest ligt al vast voor daar. Ik vind het wel een mooie zaal en de tuin vindt ik ook goed meevallen;. Mijn nicht is er enkele jaren geleden ook getrouwd en de familie is super enthousiast dat het feest van ons ook daar door gaat want het eten is er super enzo groetjes