TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
2-6-2012
|
3-4-2012 19:49:07
Hoi Lesley,
super hé bij koonings! Ik rij er telkens 1u15min voor, maar ben zo content van hun.
Ik heb onlangs mijn 1e pas gehad, was door medische redenen zoveel gewicht kwijt dat het kleedje echt wel héél ruim zat. Nu zou er nog figuurwijzigingen kunnen gebeuren, is iets wat ik niet in de hand heb, maar wel leuk om gewicht kwijt te spelen. Dus stelden ze voor om nog geen aanpassingen te doen, maar nog 1 keer extra te komen. Op 4 mei mag ik terug, gaan ze het wel op maat zetten en op 29 mei nog een keer passen en mee nr huis, veel later kon het ni. Maar ze hebben het bewust zo laat gezet, moest er dan nog iets aangepast moeten worden doen ze het terwijl ik wacht.
Welk merk is het geworden?
Geniet er nog maar lekker van! xxx
|
|
lesley
26-4-2013
|
3-4-2012 20:40:00
hey,
het is inderdaad de rit meer dan waard, zo een service heb ik nog nooit meegemaakt, wij hadden marcé als verkoopster, super vrouw, is ook afgesproken dat ik steeds bij haar mijn pas heb :-)
de jurk is van ATELIER DIAGONAL de olivia jurk, maar de bovenkant wordt nog bewerkt met kant, daar ik nogal groot van borst ben, en afhangende bandjes in kant, die juist niet op mijn schouder hangen, moeilijk te expliceren, maar das de basis jurk, bovenkant wordt nog wat bewerkt, is daar al eens gebeurd met speldjes om een beeld te hebben van wat het gaat worden, echt super verliefd op mijn kleedje!! :-)
|
|
Jontje
20-7-2012
|
3-4-2012 21:09:08
Ik heb mijn kleed ook gekocht bij Koonings. Het is daar inderdaad een superservice, was daar onmiddellijk op mijn gemak gesteld, veel meer dan bij Le Chapeau in Antwerpen.
Enkel heb ik vorige week een kleine negatieve ervaring meegemaakt. Ik heb mijn kleed daar besteld in Oktober en daarom dat ik vorige week mijn eerste pas had, en nu bleek dat ik daar terug het paskleed aangestoken kreeg. Maar ze hebben hun fout toegegeven dat ze mijn kleed te laat besteld hebben en dat het daarom nog niet binnen was. Dus nu zou het pas binnenkomen in Mei en dan mag ik terug gaan passen. Voor mij is dit wel telkens een rit van 2u, maar ben toch al blij dat ze mij verzekerd hebben dat ik een nieuw kleed krijg en niet het paskleed, want dit was een beetje kapot en de kleur was al wat grauw. En ik betaal ook immers de prijs van een nieuw kleed, want niet niks is.
Maar voor de rest geen kwaad woord over Koonings, zou er zowiezo terug gaan.
groetjes
|
|
Joke
25-5-2013
|
3-4-2012 21:41:17
Heb ook men kleedje bij koonings gekocht, voor mij 2.5uur rijden. Maar idd superservice, de verkoopster die mij geholpen heeft is Mandy echt een supermadam.
Super he, veel succes ermee!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|