Terug naar overzicht
Lilian Claes' Herentals misschien ? Groetjes
wij zijn zelf van boven antwerpen en wij zijn helemaal gereden naar Cony in Aalter en ECHT de moeite, super veel keuze in grote maatjes. mijn ma was in 45 min gesteld. echt de moeite voor de rit vind ik.als het niet echt suite suite moet zijn, diloco in lichtaart is zeker ook de moeite, daar gaat mijn ma ook vaak shoppen
In Lichtaart heb je een winkel voor grote maten maar kan niet op de naam komen,is op de weg naar Herentals.
Allemaal al vriendelijk bedankt! in diloco was er niets te vinden...Ik zal ze het doorgeven.
Hey,Mijn oma heeft ook een grotere maat, en zij heeft haar kledij laten maken bij een naaister....Zij heeft gekozen voor dure stoffen (kant 80 euro de m en kleur er onder ca. 50 euro de m) van elke stof 2 m nodig gehad... en ze moest slecht (juist gn 500 euro betalen).Kam mms denken is duur, maar kwam ook door de keuze van stof... en ze is er echt heel heel mooi mé.. helemaal op maat gemaakt...Haar heupen zijn ook veel breder, dus daardoor zeker heel mooi dat op maat gemaakt is...Kan zoiets mms overwegen.Veel groetjes Ellen
Danku Ellen dat is misschien nog eens een gedacht ;)
Het is gevonden bij lilian Claes in HerentalsToch bedankt allemaal GroetjesTamina