Terug naar overzicht
Hey TreesjeBij ons zullen de bedankjes op een tafel staan maar deze krijgt iedereen pas mee als ze vertrekken. Wij hebben iets in ons thema gekozen: kleine plantjes in een doosje. (www.bedankjes.nl )deze kan je wel niet zelf maken...GroetjesMelissa
Hey,Wij hebben gepersonaliseerde Vedetten voorzien. We hebben ze in een zakje gestoken met een lintje aan. We weten nog niet of we ze op tafel gaan zetten, of op een tafel bij het buitengaan. Groetjes Anneken
wij hebben ook vedetten maar dan alleen maar de mannen en voor de vrouwen hebben we gepersonaliseerde cavaflesjes genomen.Deze worden op twee hoge partytafels geplaatst in de hal, dus wij geven ze pas mee als ze naar huis zullen gaan.groetjes
hallo, lijkt mij een super idee, maar mag ik vragen waar je die hebt gekocht en wat de prijzen daarvan zijn enzo??
hallo, wij geven de bedankjes tussen de hoofdmaaltijd en het dessertbuffet..zo doen we tafel per tafel en kan er niemand zeggen dat we bij hen eens niet langsgeweest zijn.je kent da e :-):-).wij geven ronde blikken doosjes (kun je in ava verkrijgen) en op deksel een foto van ons en bedankt en rondom doosje een sticker met een andere foto(onze uitnodigingen zijn met verschillende fotos), de datum, naam en kom gerust eens langs op de koffie.in het doosje steken we senseo pads..is eens iets anders dan suikerbonene ed
Treesje: De Vedett flesjes kan je bestellen via hun website. Je kan dan een foto uploaden en verder invullen hoeveel bakken je wenst. Je moet dan ook aanduiden waar je ze zal afhalen en dan worden ze na een week in de drankenhandel die je gekozen hebt geleverd. Je moet de stickers er wel nog zelf opkleven.Het is 30 euro voor een bak van 24 flesjes. Groetjes Anneken
Tip: als je ze op een tafel zet bij de uitgang van de zaal, zet er dan zeker een bordje bij dat ze er elk eentje mogen meenemen. Want bij ons twijfelden er effectief mensen of ze dit wel mochten (terwijl het me overduidelijk leek, maar dus niet...)
Dat is een héél leuk idee: die Vedettjes :-))
Jontje,Die flesjes Cava zijn een supper idee.Maar waar kan je deze vinden en wat is de kostprijs?Grs,Wendy
De cavaflesjes heb ik kunnen laten leveren aan inkoopprijs (via vrienden die een wijnhandelaar kennen) dus voor mij is het maar 2euro per flesje en de etiketten maak ik zelf en de andere week ik eraf en dan plak ik de onze erop.En de vedettjes zijn gewoon via de website te bestellen.groetjes