Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

4-4-2012 9:26:39
ligt het nu aan mij of zijn bruidsschoenen saai?
ik ben nu al in 3 bruidswinkels geweest en overal hebben ze dezelfde saaie schoenen. In het dagelijkse leven ben ik echt een schoenenverslaafde, ik koop altijd de schoonste schoenen eerst maar het lijkt me niet te lukken voor onze trouw. Ik wil toch echt wel een witte schoen. ik heb een paar mooitjes online gezien maar die lijken ze nooit te hebben in bruidswinkels.
Dus ik vroeg mij af iemand ervaringen met tsjari of gabrieli? hebben ze daar ook de niet standaard schoen?
hulp....

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 23 | Gelezen: 1833

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 9:33:34

Hey Sara, ik ga dinsdag naar Tsjari. Ben er twee jaar geleden ook al eens geweest en ik had toch de indruk dat ze er meer hadden dan in andere winkels. En ze zijn zeker heel erg vriendelijk! Je moet anders maar eens op hun website kijken, daar staat welke merken ze onder andere hebben (bruidsschoenen.nl). Ik heb mijn zinnen gezet op de Allora van Rainbow Couture, moet alleen eens gaan testen of ik er wel op kan lopen Groetjes!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 9:50:29

Hay Sara!

Hier ook zo'n schoenenfreak! :-) Die net hetzelfde gevoel had bij het zien van 100-den trouwschoenen! Ik vond de meeste helemaal inspiratieloos.... En toch wou ik ook een echte 'trouwschoen' hebben...Dus had ik mijn gedachten gezet op het model 'Dali' van Elsa Coloured Shoes. Het is me een heuse zoektocht geweest, want omdat dit een 'minder courant' model was, en ook iets duurder dan de gemiddelde trouwschoen, hadden de meeste bruidswinkels besloten om deze schoenen niet in te kopen...:-(. Via de overzichtlijst die ik van Elsa coloured had ontvangen ben ik beginnen bellen en was er in Belgie slechts 1 winkel die het model waar ik verliefd op was had ingekocht en dat was...Gabrielli in Roeselare. (zie mijn post van 2 februari).
Voor mij was het de rit van 1u 15min meer dan waard! Ik vond er mijn DROOMschoenen! Volgens mij hebben ze daar wel:
1) een veel uitgebreidere collectie dan in gelijk welke bruidswinkel
2) ook de net iets specialre modelletjes op stock
3) snel zijn is daar wel de boodschap....Ik heb mijn schoenen van half februari, en de bazin wist me toen te vertellen dat het voor 2012 op die moment aan het pieken was, februari is blijkbaar DE schoenenmaand :-)

Succes verder nog!Groetjes,
A.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 10:07:51

Hey, ik heb mijn schoentjes bij Tsjari in Breda gekocht. Heel erg vriendelijke en geduldige mensen -lees 2u-! Ik vind persoonlijk dat je daar zowel klassieke als iets modernere schoenen hebt die je eventueel met een clip iets extra kunt geven. De mijne zijn kanten schoenen geworden van het merk Pink, Cathy omdat ik toch wel een echte trouwschoen wou maar dan niet tè klassiek! Groetjes

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-4-2012 10:08:19

ik heb een beetje mijn zinnen gezet op het model strawberry van Pink! http://www.paradoxeurope.com/Pink/shoes_pages/Shoes_Str...

ofwel van diana hassal de cherish
http://www.allysonjames.net/item_3309/Diane-Hassall-Che...
dus als iemand die ziet, plz laat het mij weten.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-4-2012 10:21:19

Hoi!
Ik heb ook bij Tsjari mijn schoenen gekocht. Idd een leuke winkel en best veel keuze.
Alle schoenen staan uitgestald, keuze uit ong. 30 paar denk ik.
Zoals Alessia hierboven ook aangeeft, voor ieder wat wils. Ik had uiteindelijk wel maar 2 schoenen die helemaal mijn goesting waren én goed zaten. Er is ook een grote winkel in Rotterdam, Stylez Shoes.
Naar 't schijnt hebben die ook leuke en specialere schoenen. Mss leuk voor jou? X

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 10:54:50

De strawberry van Pink heb ik bij Tsjari gezien -rond februari-, misschien een mailtje sturen...

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 11:15:09

dat is de reden waarom ik voor een gekleurd schoentje kies, dat helemaal geen bruidsschoen is :)

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-4-2012 11:19:22

@ Alessia: oeh super, was die mooi in het echt? :-p

@Heidi: ik heb erover gedacht, maar uiteindelijk, mijn kleed en het feest vraagt voor een witte schoen. ik heb heel veel details in mijn kleed en dan zou afleiden. ik ga voor 's avonds wel voor een gekleurd sandaaltje, dat kan ik nadien dan nog dragen.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 11:23:23

Awel, ik herinner me die schoen, maar ik weet niet meer of ik ze gepast heb of niet... Maar mooi is ze wel hoor!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik4-4-2012 11:31:13

Ik vind de meeste bruidschoenen ook eerder lelijk (sorry, ik wil niemand beledigen!).
Ik heb geen echt wit kleed en dus ook geen witte schoenen, ik ben voor zilverkleurige peeptoe pumps gegaan met een niet al te hoge hak (maar 8 cm). Ik draag normaalgezien vlotjes hogere hakken, maar dan sta ik niet de hele dag recht natuurlijk. Ik wilde geen risico nemen, hoe mooi ik hakken van 12 cm ook vind. Uiteindelijk zie je de schoenen niet eens onder mijn kleed.
Eigenlijk wilde ik graag paarse schoenen, maar heb er geen gevonden die aan alle eisen voldeden, dus het blijven de zilveren peeptoes.( En die kan ik achteraf ook nog gewoon dragen). Tenzij ik toch nog beslis om dat paarse paar te dragen dat al een tijdje in mijn kast staat . Of er nog vind in de winkel.

groetjes van nog een schoenenliefhebber :-)
xx

PS hoeveel paar schoenen heb jij? (kwestie van tegen mijn aanstaande te kunnen zeggen dat ik zo erg nog niet ben)

Bianca
11-8-2012
 Meld misbruik4-4-2012 11:37:10

Hey

Ik heb ook mijn schoenen bij Tsjari in Breda gevonden. Ben heel tevreden van de service. Op hun site, meer bepaald online shop, kan je alle modellen zien en de prijs. Ik heb dan eerst een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn maat hadden in 5 modellen die ik mooi vind. Ik kreeg heel snel antwoord en heb er dan ook mijn keuze gevonden. Succes ermee!
groetjes

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-4-2012 11:53:10

@Gitte: eerlijk, ik durf niet meer tellen. ik weet dat ik 2 keer een ikea schoenenrek kan vullen zoiets : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40140065/

en ik DENK da ik er dan nog over heb want mijn allermooiste exemplaartjes zet ik daar niet op.

bij ons is nu de regel dat als ik iets koop ik een ander paar moet wegdoen :-(

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik4-4-2012 12:06:53

Oh oh, dat is absoluut geen faire regel. NOOIT schoenen wegdoen (tenzij ze echt versleten zijn natuurlijk) daar krijg je spijt van! ik heb ooit een volle zak schoenen weggedaan, minstens 15 paar, allemaal in perfecte staat, omdat ze "niet meer in de mode" waren. Natuurlijk zijn die nu wèl terug in de mode... Ik heb al gevloekt en heb me dus voorgenomen dat nooit meer te doen.

Ik heb zelf eigenlijk ook geen idee meer hoeveel paar ik heb. Ik "bewaar" ze op verschillende plaatsen, zodat het niet te hard opvalt . En ik splits ze in "zomer" en "winter" zodat er telkens maar goed de helft in de dressing staat. De rest zit dan in dozen gestapeld. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al lang aan het sparen ben hoor (mijn oudste paar is 16 of 17 jaar oud). Als je zorg draagt voor je schoenen (en zoveel afwisselt dat je ze eigenlijk maar een keer of 5 per seizoen draagt), gaan ze jaren mee natuurlijk . Gelukkig is mijn aanstaande ook wel een beetje schoenengek (van mij gekregen, denk ik), want hij heeft ook minstens twintig paar

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik4-4-2012 12:19:45

Hoi dames, ik ben ook een schoenenfreak en had ook wel het probleem dat ik de traditionele schoenen allemaal maar ca va vond. Bovendien vond ik ze meestal niet lekker zitten.
Nu ga ik eerlijk zeggen dat ik Tsjari- ook redelijk saai vond, en ben mijn schoenen elders gaan zoeken. Ik ben bij stylez schoenen- Rotterdam terecht gekomen waar ze de klassieke collecties hebben ; maar ook andere met een leuke twist.
Zelf had ik op het internet super leuke schoenen gezien van penrose en ik moest en zou ze hebben .Hij heeft ze dienen te bestellen met mijn luttele 36.5 , maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Bovendien doen ze je een lange rok aan zodat het effect ook wat duidelijker is.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015047850520...

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 12:44:25

Gewoon nog als extraatje... bij Gabrielli bestellen ze ook schoenen moesten ze ze niet in de winkel hebben.

Elsie
4-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 15:27:08

Hey

Als tip wil ik ook nog shoes of prey meegeven. Gewoon even googelen en dan vind je hun website. Je kan daar zelf je schoenen laten samenstellen.
Mijn schoenen komen ook van Gabrielli, maar had ik het geweten had ik er besteld via shoes of prey, is toch nog een tikkeltje persoonlijker.

Grtjs

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 17:28:22

Hey, mijn schoenen komen van elegantsteps.co.uk! Veeeeeel keuze, ongelooflijk snelle en goeie service, niet zo duur en makkelijke schoenen ;)

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 18:22:37

Stylez shoes in Rotterdam is echt een goed adres! Ik vond de keuze bij Tsjari redelijk beperkt voor niet saaie bruidsschoenen, maar wel supervriendelijke mensen. Bij Stylez shoes heb ik ze dan uiteindelijk gevonden. Wel een daguitstapje van gemaakt, maar heb mn droomschoentjes gevonden!

Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik4-4-2012 19:06:33

Check ook eens bij Rosa Clara, geen typische trouwschoenen. Ik heb de mijne er gevonden. Je moet er wel even op wachten omdat ze de juiste maat/kleur moeten bestellen.

Tine
25-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 19:52:17

Hallo Ik ken ook dat gevoel hihi . Mijn zinnen heb ik gezet op de matrix van Nina fiarucci. Heb ze ook in het echt gezien en ze zijn echt super! http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/22-nina-fiar... Succes ermee! Groetjes

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 20:57:23

Schoenen kijken en kopen is mijn hobby! Een klassieke bruidsschoen zag ik echt nt zitten dus ben in ook nt in die richting gaan zoeken. Heb mezelf gewoon verwend en een paar louboutins gekocht :)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 0:41:04

ik wilde lime schoenen maar vaneigens niet in de mode van de jaar en ze laten kleuren vond ik toch ook wel een dure aangelegenheid vandaag bling bling sandaaltjes gevonden voor een super goedkope prijs maar ze zitten als pantoffeltjes en niemand weet de prijs behalve ik

pamela
12-12-2012
 Meld misbruik16-9-2012 17:55:06

ik wilde fuchsia kleurige schoenen met een hoge hak of christian louboutin een hoop bruids winkels en schoenen zaken gezien maar nergens een leuk paar gevonden tot ik ging shoppen in het centrum van rotterdam een paar pumps gevonden met een hak van 12 cm (oeps ik ben nu alleen even langs als me mannetje )de kleur je raad het al fuchsia versierd met allemaal swarovsi steentjes op mijn hak en hiel laten die steentjes nou in mijn jruk terug komen en de kleur schoenen precies het zelfde zijn als mijn partners stropdas ik ben geslaagd !!
tip: zoek niet alleen in de bruids winkels maar ga de leuke winkels met pumps af succes gegarandeerd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...