Terug naar overzicht
En als ze de dag zelf uw haar al in een krul föhnen en dan extra met de krultang er nog meer krul in draaien?? Blijft het dan niet zitten?Ik heb ook veel en dik haar...maar krullen houden bij mij wel voor 1 dag hoor.Je kan het altijd is uittesten é...en het is minder schadelijk voor uw haartjes dan een permanent denk ik...groetjes en succes!
en die permanent die is zelf niet één week blijven zitten? misschien kan je hem dan kort voor je trouw opnieuw laten doen...
Als je zwaar en dik haar hebt zouden grote krullen net beter moeten blijven na een permanent (heeft mijn kapper me toch gezegd). Ik heb 2 jaar geleden ook een permanent laten zetten en er die dag nog grote krullen laten in zetten en ze zijn heel mooi gebleven. Door de producten (die de krul van de permanent fixeren) zouden ook de grote krullen beter blijven dan zonder permanent. Nu hoe langer je haren hoe sneller de krul wel zal uitzakken. Misschien toch eens op voorhand proberen en er liters lak op laten spuiten :-)?Veel succes!
Hier blijven krullen ook niet goed zitten (hoogstens 1 avondje), al heb ik wel nog geen permanent geprobeerd :-).Het is wel 1x goed gelukt (lang geleden) met moussen papillottes uit het kruidvat die je zo kan dubbel plooien. Ik had deze in mijn natte haar gedaan en er dan een nachtje mee gaan slapen. De volgende dag had ik enorme krullen en dit is nog een tijdje zo gebleven. Ik ga dit dus een dezer nog eens uittesten, wie weet werkt het ;-).Groetjes!Evelien
Je haar in laagjes laten knippen? Ik heb zelf natuurlijke krullen, maar die zakken ook uit als mijn haar te lang wordt. Het blijft wel krullen hoor, maar dan vooral het onderste stuk. Vandaar dat mijn haar altijd in laagjes geknipt is :-)
hey, heidi.Nee toen ik buitenkwam zag je er al bijna niets meer van, vond dat zo spijtig. Iedereen bedankt voor de tips, heb nog 7 daagjes tegaan dus ga nog zeker alles uitproberen :-).groetjes
Hallo Heidi, Ik kan je hiermee zeker van dienst zijn,kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel