Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn er langs geweest omdat de buitenkant me ook enorm aansprak. De binnenkant daarintegen viel ons tegen. Niet wat ik er van verwacht had. De persoon die ons rondleidde was ook helemaal niet vriendelijk en op een kwartiertje waren we terug buiten.Groetjes Anneken
Hallo,Ik ging er ook reeds naar een trouwfeest.De buitenkant is prachtig. Er is een leuk binnenpleintje waar je op uit kijkt vanuit een super leuke 'veranda' (waar de receptie bv kan worden gegeven). De zaal zelf viel mij wel wat tegen om eerlijk te zijn. Was niet zo groot, een simpele rechthoekige zaal waar je jammer genoeg een beetje een opgelosten gevoel had, jammer dat je bv niet op die leuke binnenplaats kijkt....Maar het eten was er wel heel erg lekker!xx
wij zijn naar daar geweest voo een feest en inderdaad vol verwachtingen van de buitenkant....de binnenkant was teleurstellend. Het eten was niet mis. Maar niets meer dan dat
ok... bedankt voor de info ! dan ga ik mijn afspraak afbellen want ik dacht dat dit een toppertje zou zijn, maar adhv jullie meningen voel ik dat dit niet zo is..