Terug naar overzicht
ik ga het zeker niet doen, je moet je boeket al dragen. Ik heb tegen mijn getuige en mijn ma gezegd, zorg da er plaats is mijne rommel moet er bij jullie in ;-)
Ik ga het ook zeker niet doen!Mijn mama had er 3j geleden eentje en dat was alles behalve handig :-). Ik hou liever mijn bruidsboeket en mijn toekomstige vast ;-).Groetjes!Evelien
Ik neem er ook zeker geen mee.Mijn gerief wordt ook gedropt bij men mama en getuige.Groetjes Anneken
Hallo, Ik had ook geen tasje, zoals hierboven reeds gezegd is, je hebt je boeket en een tasje en dan je toekomstig nog... wordt nogal ondhandig denk ik.Indien je een ceremoniemeester hebt houdt hij normaal gezien alles bij wat je die dag mee moet hebben. Is dit niet het geval kan je dit vragen aan één van de ouders, de getuigen,...GroetjesAnnelies
Ik kijk voor 'n mini handtasje (type clutch) maar zal vragen aan mijn getuige om het zo lang mogelijk bij te houden.
Heb je anders veel verschillende handtassen? Ik heb er eentje voor als het koud is en eentje voor als het warm is :P Dus had ook geen bruidstasje, heb gewoon alles in mijn handtas gestoken en die heeft mijn mama bijgehouden ofwel lag het gewoon naast de luiertas van ons dochter. Maar als je anders wel graag eens wisselt kan dat wel leuk zijn. Zo'n kleine feestelijke clutch met een lusje voor rond de pols vind ik wel mooi, als het bij je kleed past tenminste.
Ik wou ook ééntje...maar heb nu zo een toilettas met 'bride' op...Die kan ik volproppen met alles wat ik nodig heb en kan ik gewoon in de auto leggen en nadien in de zaal als ik iets zou nodig hebben.Geen gesleur op de dag zelf en leuk om achteraf te gebruiken!groetjes!
Ik ben ook aan het twijfelen... Vandaag met mijn mama kleren gaan kopen en zij heeft echt een mini satijnen clutch waar bijna niks inpast, dus ik vrees dat ik op haar niet moet rekenen :) Ik dacht om gewoon een tasje in de auto te leggen met pijnstillers, gsm, portefeuille e.d.
Geen tasje, ik heb m'n boeket al om te dragen.Mijnen brol geef ik wel aan mijn zus! :-)
ik heb wel een tasje, heb een polscorsage dus geen gedoe met een bruidsboeket, of ik het tasje heel de dag ga dragen, geen idee; we zien wel. ga het in ieder geval meenemen.groetje
@Niki, bij mij is ook mijn zus het slachtoffer om mijnen brol mee te dragen.Dat ze zich maar een grote handtas aanschaft