Terug naar overzicht
Ja het komt spannend dichtbij.Onze ringen worden ook ver gebracht van FDO. Ze waren vorige week al langsgekomen met de ringen, maar de structuur was toch niet zoals wij het gekozen hadden op de ringen in de winkel, dus hebben ze ze terug meegedaan naar Izegem. Ik verwacht 1 van deze dagen een foto van de ringen om te kijken of het goed is en dat ze terug worden gebracht.Vandaag mijn kleed voor de 2de keer gaan passen en hopelijk mee te nemen naar huis. Het begint te kriebelen in mijn buik hoor.Voor mij mag het nu ook snel komen.groetjesStephanie
Hey, Ik heb mijn 2de pas al achter de rug moet nog mijn 3de pas en ik denk dat ik dan 04/05 mijn jurk mag ophalen. Wij wonen niet ver van FDO dus kunnen makkelijk langsgaan het is maar 15min rijden ofzo... Wel leuk dat ze niet moeilijk deden ofzo over jullie ringen!groetjes!
In de winkel waar ik mn kleed heb gekocht werken ze maar met 2 passen. Ik kijk er naar uit om mijn kleed echt mee te nemen naar huis.Wij hebben denk ik iets meer dan een uur gereden naar Izegem. Tot nu toe heb ik van hun service zeker geen klagen. Ik ga de winkel zeker aanbevelen.groetjesStephanie
ik moet nog voor mijn eerste pas gaan op 12 april maar we hebben al onze ringen van fdo .. ze zijn prachtig! mijn grootmoeder zorgt nu voor de afwerking van het ringkussentje :)
Ik ben vandaag om mijn ringen geweest bij FDO. Zijn ook erg tevreden, perfect in orde. Ben reeds geweest voor mijn eerste pas en nu wachten tot 25 april om het te gaan afhalen. Spannend!
bij ons is het een dagje eerder,maar net zo spannendwij mogen zaterdag de ringen gaan afhalen.De grootmoeder van mijn vriend is ons ringkussentje aan het maken.Mijn kleed zijn mijn ouders gisteren gaan afhalen (is nog een klein beetje vermaakt)ik heb mijn kleed een tijdje geleden bij ann sophie in brasschaat gehaald, dus ligt al een tijdje bij mijn ouders thuis, nu dus terug :)mijn proefkapsel is 23/04 ,verder nog wat kleine dingetjes doorgeven& gaat mijn vriend morgen horen voor mijn bruidsboeket.