Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 30 dagen op de teller!!

4-4-2012 12:51:29
Hey allemaal,

Met nog 30 dagen op de teller, begint het ineens heel snel te naderen! Alles is hier al bijna inorde dus ik heb eigenlijk nog geen stress, joepie!
Het mag eigenlijk al morgen zijn voor mij, ik verlang nu wel heel erg naar onze W-day maar dat is volkomen normaal denk ik...
Aan alle bruidjes van 5mei geniet nog van de laatste voorbereidingen!
Ik denk nu wel voortdurend dat ik dingen zal vergeten zijn...
Nu nog in spanning afwachten tegen dat ze bellen van FDO dat onze ringen klaar zijn dan mogen we die ook gaan halen :-)
Enkel nog de snoepjes voor de kerk afwerken, laatste hand leggen aan de tafelschikking ( we werken niet met kaartjes, maar met potjes,...) en de laatste menukaarten afwerken en dan zijn we er :-) Binnen 2 weken mag ik nog eens mijn trouwjurk gaan passen en de kledij voor de bruidskindjes mogen ze binnen 3 weken nog eens gaan passen

groetjes! Een happy bruidje

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 627

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 13:08:05

Ja het komt spannend dichtbij.
Onze ringen worden ook ver gebracht van FDO. Ze waren vorige week al langsgekomen met de ringen, maar de structuur was toch niet zoals wij het gekozen hadden op de ringen in de winkel, dus hebben ze ze terug meegedaan naar Izegem. Ik verwacht 1 van deze dagen een foto van de ringen om te kijken of het goed is en dat ze terug worden gebracht.

Vandaag mijn kleed voor de 2de keer gaan passen en hopelijk mee te nemen naar huis. Het begint te kriebelen in mijn buik hoor.

Voor mij mag het nu ook snel komen.

groetjes
Stephanie

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 13:18:57

Hey,

Ik heb mijn 2de pas al achter de rug moet nog mijn 3de pas en ik denk dat ik dan 04/05 mijn jurk mag ophalen. Wij wonen niet ver van FDO dus kunnen makkelijk langsgaan het is maar 15min rijden ofzo... Wel leuk dat ze niet moeilijk deden ofzo over jullie ringen!
groetjes!

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 13:26:32

In de winkel waar ik mn kleed heb gekocht werken ze maar met 2 passen. Ik kijk er naar uit om mijn kleed echt mee te nemen naar huis.
Wij hebben denk ik iets meer dan een uur gereden naar Izegem. Tot nu toe heb ik van hun service zeker geen klagen. Ik ga de winkel zeker aanbevelen.

groetjes
Stephanie

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 14:48:56

ik moet nog voor mijn eerste pas gaan op 12 april maar we hebben al onze ringen van fdo .. ze zijn prachtig! mijn grootmoeder zorgt nu voor de afwerking van het ringkussentje :)

Stefanie
5-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:08:41

Ik ben vandaag om mijn ringen geweest bij FDO. Zijn ook erg tevreden, perfect in orde.

Ben reeds geweest voor mijn eerste pas en nu wachten tot 25 april om het te gaan afhalen. Spannend!

Ellen
4-5-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:45:33

bij ons is het een dagje eerder,maar net zo spannend
wij mogen zaterdag de ringen gaan afhalen.
De grootmoeder van mijn vriend is ons ringkussentje aan het maken.
Mijn kleed zijn mijn ouders gisteren gaan afhalen (is nog een klein beetje vermaakt)
ik heb mijn kleed een tijdje geleden bij ann sophie in brasschaat gehaald, dus ligt al een tijdje bij mijn ouders thuis, nu dus terug :)
mijn proefkapsel is 23/04 ,verder nog wat kleine dingetjes doorgeven
& gaat mijn vriend morgen horen voor mijn bruidsboeket.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...