Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bridezilla? oh ja!

4-4-2012 19:26:55
Hallo'tjes,
moet hier even iets van mij afschrijven, vrees dat ik in een complete bridezilla aan het veranderen ben :s En eigenlijk heb ik nog gelijk ook tedoeme. We zijn namen aan het zoeken om op onze tafels te zetten maar hulp van de wederhelft dat niet, nog mensen dat bijna alles alleen moeten regelen en als je hen er dan over aanspreekt antwoord krijgt van, allé we hebben toch nog tijd?
Zou liever sommige dingen toch al doen dat ik op de laatste moment er niet meer moet aan denken, word tijd dat we onze definitieve gastenlijst hebben ook dat we toch ongeveer weten hoeveel uitnodigingen we moeten hebben.
Soit het voelt aan alsof ik er alleen voor sta :(

Sarah
20-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 29 | Gelezen: 1362

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 19:33:22

hallo Sarah
hier ook zo hoor. Mijn toekomstige heeft zijn pak en schoenen gekozen en dat is het zowat. Al de rest valt op mijn schouders en als ik dan vraag wat ik moet kiezen, is het al gelijk voor hem.
Aan de ene kant is da leuk omdat het dan ook volledig mijn goesting is, maar het zou misschien wel leuker zijn als je die stress kan delen.
Mijn vriend snapt soms niet waarom ik zo stessy ben, maar zeg nu eerlijk, een trouw is een gigantische planning die je moet maken.
Denk aan het positieve. Het zal een prachtige dag worden, want we hebben het zelf tot in de puntjes geregeld.

groetjes sofie

Sarah
20-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 19:37:59

ja is hier ook het is allemaal hetzelfde, heb hier na zagen en kreften hem zo ver gekregen om toch aan de uitnodigingen te beginnen want ja is bouwverlof juist en zou ze toch begin mei willen versturen. En als er hem iets die dag ni aanstaat...pech :D had maar moeten helpen héhé

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 19:38:21

Je bent helemaal niet de enige! Mijn vriend wordt zelfs een beetje boos als ik over de trouw begin of als ik op deze site zit oeioei :D goh, ti's zo'n schatje, maar soms o zo moeilijk! Ik moet hem zelfs dwingen zijn kostuum definitief vast te leggen, want hij denkt dat ze deze voor eeuwig opzij gaan zetten! Maar als iets hem niet zint dan hoor je hem wel haha. Ik zat mijn hoofd te breken naar bedankjes voor het avondfeest, maar neen die vond hij niet mooi. Dus heb ik hem maar laten kiezen voilà! Alle openingsdansen die ik liet zien waren ook niet goed... Soms word ik zo zot van, maar het is en blijft een man alhoewel ik hier op het forum al een aantal actie bruidegommen heb gezien :D In verband met de gastenlijst: daar krijg ik hem ook niet aan!! Ik vind het zo moeilijk dus een van deze dagen dwing ik hem te gaan zitten voor de computer, desnoods met tape en touw :D groetjes Alessia

benita
8-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 19:40:28

Hier net de zelfde situatie!

Ik moet ook alles zelf regelen, pff...
Gisteren, ben ik erover begonnen, en inderdaad de zelfde reactie zoals uw ventje zegt...
alles komt wel goed, en tijd genoeg!
Het zal er rapper zijn dan ze denken hoor.
We hebben net besloten om samen met een ceremoniemeester te werken,
ik zeg dan dat we daar dringend werk van moeten maken, aangezien we daar toch al wat laat mee zijn.
Jaja is zijn reactie, da komt wel in orde.
Maar als ik alles aan hem moest overlaten, zal er niets in huis komen.
Het enige dat hij voor gezorgd heeft is de dj.
Dan nog met veeeel zagen van mij!
Venten é, ben al blij da ik nie de enige ben.
Grtjes.

Sarah
20-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 19:42:05

ben hier ook blij dat ik niet de enige ben :D

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 19:52:43

@ Benita. Ik ben alleen naar de ceremoniemeester geweest en da is zeker geen probleem. Het enige wat besproken wordt, is het maken van de dagplanning en hoe de suite het best binnen en buiten de kerk komt. Moest ik van jou zijn, ik zou zelf een afspraak regelen. Dan ben je daar ook weer vanaf.

k zou nog liegen. Mijn vriendje heeft wel de openingsdans gekozen.
Het was wel een liedje dat ik niet kende, dus ik vlug op youtube gekeken en ik kreeg er de tranen van in mijn ogen.

Daar heeft hij dan toch wel weer gescoord. Hij doet niet veel voor de trouw, maar als hij iets doet is het wel in orde.

nogal een chance dat we dit forum hebben. Dan kunnen we ons hartje bij elkaar eens luchten. groetjes xxx

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 20:24:47

Dag Sarah,

Hier valt het redelijk mee...maar ik spreek nogal vaak in de 'ik' persoon...logisch, want ik regel ook bijna alles :-).
En als hij dan is met een idee afkomt (dat meestal op niks trekt) dan is het seg...mag ik ook is iets beslissen? NEE...:-).
Maar uiteindelijk vindt hij het wel grappig dat ik er zo in op ga...mag nogal men goesting doen!
De belangrijke zaken lagen bij ons vrij snel vast...zijn kostuum ben ik mee gaan kiezen (controle houden é ). En de gastenlijst was 1 van de eerste dingen die we hebben opgesteld, anders wordt het moeilijk om een budgetplanning op te maken.

Maar nu begint het zo wat é...nog 156 dagen en voor hem is het nog allemaal ver weg...maar heb geen zin om zo de laatste weken rond te rijden om de laatste zaken te regelen...vooral omdat ik tijdens het zomerverlof ook geen vakantie heb.
Een voorbeeld is de aankoop van de cava. Ik had bij Delhaize on line een mooie promo gezien...zijn reactie: seg, moeten we dat écht NU al gaan kopen?
Dus ja, eer hij in actie schiet is diene promo voorbij wsl é...

Dus ja, hier ook wat frustraties...maar ik probeer zo veel mogelijk al te regelen zodat hij enkel nog ja of nee moet zeggen :-)!

groetjes!!

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik4-4-2012 20:36:23

Ooooh wat ben ik blij dit allemaal te lezen...
Sorry bruidjes...
Ik speelde ook al lang met het idee om hier m'n hartje eens te luchten, maar dacht dat ik de enige was...
Hier is het ook zo...
Misboekje + teksten heb ik ook alleen gedaan... Mijn honingske zat op de zetel te gamen en ik las af en toe een tekstje voor...
Als ik iets zeg dat nog moet gedaan worden: maar allee seg suiker we hebben toch nog tijd...
Zit ik op het forum en zeg ik van: dat of dat moeten we doen of zo, krijg ik te horen: zit je nu weer op dat forum...
Pas op, hij vindt het wel goed dat ik tegen en met jullie erover praat, maar als ik iets zeg ivm onze trouw of een ideetje, krijg ik te horen: dat heb je ook weer van 't forum zeker...
Vandaag mijn lingerie + schoenen gekocht + 1e pas gehad en daar toonde hij wel veel interesse in, van hoe m'n dagje geweest is en zo...
Vorige week gaan proeven en daar was ik zooooo blij om... Kon ik eindelijk ongeremd over onze trouw praten :)
We hebben al veel gedaan, maar we moeten nog kijken voor versiering en zo...
En de ringen moeten we ook nog bestellen, net zoals m'n honingske nog zijn kostuum moet gaan kiezen (en dat met nog maar 58 dagen op de teller!)
Maar he, we hebben nog tijd he...

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik4-4-2012 20:44:04

Oh, ik ben idd ook echt opgelucht van dit van jullie te lezen!
Mijn vriend is echt een schat maar hij heeft voor de eigenlijke organisatie echt gewoon geen goesting om zich ermee bezig te houden.
Gastenlijst opstellen, tafelnamen kiezen, muziek kiezen, en als ik dan begin over een gastenboek of een enveloppedoos rolt ie met zn ogen en hoor ik hem denken van o help, dat ook nog ofwat!
Als ik dan echt serieus naar voorstellen of ideetjes vraag om de trouw ook wat meer van hem te maken zit hij ermee te lachen en doet hij van die onnozele voorstellen waar je toch niks mee bent. (Ik ga jullie niet vervelen met voorbeelden te geven ;-)

Da's allemaal goed en wel als de trouw nog veraf is maar wij zitten er op 23 dagen van en ik heb nu nood aan een vent naast me en geen halve clown die het nut van organiseren er niet van inziet.

Grrrr, en schat, als je dit toevallig leest, ja het gaat over jou en zet je nu aan die computer verdikke!

Groetjes en veel sterkte, we halen gezamenlijk de tape boven en plakken hen op hun stoel, voila!

:-D

stephanie
13-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:01:51

kdenk da da een beetje de mannen zijn. de mijnen zei ook altijd van der is nog tijd genoeg maar eens ge der ne keer goe achter zit helpt hij wel hoor.
zo hebben we samen de gastenlijst opgesteld en de uitnodigingen hebben we ook samen zelf gemaakt.
maar qua decoratie WIL hij gewoon niet helpen, een gebrek aan decoratievermogen (zoals hij dat zelf noemt). eigenlijk vind ik dat niet erg hoor want ik weet hoe ik alles wil en hoop dat het ook allemaal zo gaat zijn (mss ook beetje bridezilla???)

alvast veel succes!

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:03:49

Hier ook een beetje hetzelfde verhaal hoor. Ik moet ook het meeste alleen regelen. En ik krijg ook steeds te horen "ah hebben ze dat op t forum gezegd" als ik met een idee kom. Ik moet toegeven dat ik de ideeën meestal van het forum heb, dus ja daar dan ik niet veel op zeggen. Maar ik kan ook niet echt in mijn omgeving terecht met al mijn vragen en ideeën rond trouwen, dus het forum is superhandig.

Ik ben het alleen beslissen wel al beu hoor. Toen ik alleen naar het stadhuis moest voor de ondertrouw, heb ik het toch even onder zijn neus gewreven: wat moet ik daar dan zeggen in het stadhuis: beste mensen, IK wil in ondertrouw gaan. Toen was hij eigenlijk wel een beetje geschrokken van zijn eigen gedrag en sindsdien heeft hij beter zijn best gedaan om mee te denken.

We zijn nu de uitnodigingen aan het maken en daarvoor kwam HIJ plots met een idee. En ik vond het ook echt leuk, dus eindelijk iets wat we samen gekozen hebben. En ok, uitvoering ervan kwam eerst weer op mij terecht, maar nu helpt hij daar ook mee. Het is één ding van de hele dag, maar dat is toch al een opluchting.

Om ringen te kiezen wacht ik ook nog op hem. Een kostuum heeft hij ook nog niet. Over ringen raken we het voorlopig niet eens, maar daarvoor hebben we nog wel even tijd vind ik zelf ook wel. Een kostuum, dat kan in juli nog vindt hij (we trouwen 3 augustus!!). Zucht...

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:04:37

Denk dat het overal zo is hoor, de hele trouwindustrie draait ook grotendeels op wat de vrouwen willen op hun dagje... Er zijn volgens mij weinig mannen die al jarenlang dromen van hun trouwkostuum of een grote witte koets ;) En wees eens eerlijk dames, ergens zijn we blij dat we ons goestingske mogen doen he ;)

Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:22:24

Hier ook zo, maar wij hebben nog tijd, tdringt gewoon nog niet zo goed door bij hem, en het is wat veel in een keer bij ons (trouwen voor de wet al in mei, huis gekocht, nieuwe auto aan het kiezen,...) Kheb hem nu wel voor een blok gezet dat hij eerst naar de website moet kijken (die moet 13/4 gereleased zijn) en hij is daar nu wel mee bezig! dus het komt wel hoop ik

tima
8-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 23:54:10

hier is het van schat ik zou dat of dat doen komt er een afwezig uhu. Maar dan ben ik bij mijn stiefmoeder zijn we aant konkelfoezen over de trouw komt meneer der tussen van je gaat toch niet dat doen of da nemen daar krijg ik het van é kmoet alles beslissen en dan ist van" nee toch é". Ik ben wel zo iem. eenmaal ik iets beslist heb moet het ook zou zijn dus heb ik het dan wel super moeilijk om het weer te veranderen .
Soms heb ik ook nachtmerries over ons huwelijk dan is er iets die op niets trok en dan hoor ik mijn man zeggen ja tis zij die dat gekozen heeft
vorig weekend nieuwjaars souper had en mijn vriend zo van blij dat we die dj niet hebben voor onze trouw kreeg ik alweer een paniek aanvalletje stel dat de dj da niet is.
want da bompapa muziek moet ik nie hebben op mijn trouw uuh da vind ik juist de leukste momenten lachen en grollen op de indiane / plop dans of zoiets

och ja zoals gezegd aardje van het beestje zeker

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik4-4-2012 23:59:59

Hier was het ook zo. Hij had het hotel geboekt en dat was het. Dan heb ik eens ferm gezaagd dat hij niks deed en ik alles, en dan stond hij er ineens op om de brunch voor de familie helemaal zelf te regelen. Magic ;)

Sarah
20-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 0:10:41

Heb dienen van mij hierjuist zo ver gekregen om mij te helpen met de uitnodigingen en kom het is gelukt ze zijn besteld! en we kwame nekeer overeen seg de wonderen zijn de wereld nog ni uit.
Morgen hem nog eens aanzetten dat hij de fotograaf nog eens moet bellen ook want we zitten in de knoop qua locatie voor foto's.
Heb nekeer goed mijn gedacht gezegd vanavond en hij verschoot wel even maar moest eens van mijn hart en hij heeft het precies toch ingezien dat ik 90% alles al heb geregeld.
Mannen blijven mannen é chance da we ze soms nog nekeer kunnen kneden ma toch we kunnen niet zonder ook é ;)

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 8:58:19

Oh, troost jullie, wij zitten ondertussen 3 weken voor ons huwelijk en hij zegt nog dat we tijd genoeg hebben *zucht*
Ik ben ook wel blij dat ik mijn goesting heb kunnen doen, maar het is nog altijd leuker dat hij dan uiteindelijk helpt ;)

Zijn kostuum heeft hij ook zelf gekozen en ik mag niet weten hoe het eruit ziet... maar de afspraken voor 2de pas e.d., daar mag ik dan voor kijken!

Mannen...

Groetjes

Ulrike

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:44:38

Goed om te lezen dat er nog bruidjes zijn die (bijna) alles alleen moeten regelen.

Mijn verloofde doet ook niet zoveel voor onze trouw. Ik vraag hem dan ook soms ofdat we samen trouwen, of ik alleen trouw.
De bedankjes hebben we wel samen gekozen. Ik heb ze wel alleen gemaakt.
Zijn kostuum en schoenen heeft hij ook zelf gekozen, want ik mag het niet zijn.
De uitnodigingen heeft men nicht gemaakt, maar aangezien men verloofde nooit tijd had en pas achteraf kon zien wat het geworden was, heeft ze deze een paar keer moeten aanpassen.
Misboekje met teksten heb ik ook alleen gemaakt, maar dat vond ik niet zo erg eigenlijk.
Momenteel proberen we samen een openingsdans te kiezen, maar dit wordt een ramp :)

Ahja, ik denk ook wel dat het typisch mannen is (al heb ik het al omgekeerd gezien ook :)). Als ik hem dan echt "dwing" om eens samen iets te bespreken, dan doet hij het wel. En ben uiteindelijk wel zeker dat hij de laatste weken zich volop zal inzetten.

Groetjes Anneken

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 10:44:04

Ach dames, wat zitten we toch met veel in hetzelfde schuitje...

Ik ben vandaag exact negen jaar verloofd (jaja, negen jaar, niet negen maand). Negen jaar geleden is het helemaal in het honderd gelopen omdat we er niet uitkwamen: eerst wilde hij een groots feest en ik niet, en tegen dat ik me met dat groot feest verzoend had, wilde hij niet meer... Uiteindelijk is het een beetje doodgebloed, ook omwille van het budget (we hadden net een huis gekocht en waren aan het renoveren). Maar ach, ik had mijn mooie verlovingsring en was content, al bleef het ergens toch wel kriebelen.

Ondertussen hebben we een zoontje gekregen, ons gerenoveerde huis verkocht en een nieuw huis gebouwd en toen dat helemaal in orde stond, zaten we “zonder project”. En toen heeft hij mij opnieuw gevraagd (ik moet wel toegeven dat ik al die jaren regelmatig steken gegeven heb ). En deze keer hebben we er wel werk van gemaakt. Nu ja, ik...

We waren het er vrij snel overeens wat we wilden (feest voor heel de familie en onze vrienden, met een optreden en niet te formeel). Hij heeft de band gekozen, de dj en de zaal (is via een vriend van ons). Ik heb de rest gedaan. Hij heeft me vaak uitgelachen (“zit je nu weer op dat forum!”), heeft veel afgekeurd (“is dat nu echt nodig?”), heeft af en toe wat “overtuiging” nodig gehad (trouwjurk, fotograaf, bruidsboeket, ringen, ... vond hij allemaal te traditioneel en niet nodig, gelukkig heeft zijn mama toen ingegrepen!) maar uiteindelijk heb ik in bijna alles mijn zin gekregen. Op één ding na: alles wat ook maar enigzins “romantisch” is, is geschrapt. We trouwens sowieso niet voor de kerk, maar ook op het gemeentehuis wil hij niet te veel tralala. We mogen het compleet personaliseren, maar hij vindt alles te melig (compromis is geworden dat er toch muziek is). We hebben geen openingsdans (“dat breekt de sfeer na het optreden”), er is geen taart (nu lust ik dat zelf niet, maar vind het wel leuk moment als dat binnengebracht wordt) en eigenlijk wilde hij me ook niet opwachten onderaan de trap (“waarom is dat nu nodig, we maken ons toch samen klaar?” duh! Nee dus), maar daarin heeft hij dan toch toegegeven. Nu ja, ’t is de meest onromantische ziel die hier rondloopt. Toen ik hem foto’s liet zien van trouwjurken en zijn mening vroeg, omdat ik graag wil dat hij dé jurk mooi gaat vinden, was zijn reactie “ik moet er toch maar één dag op kijken”. Tja...

Hij had/heeft ook altijd tijd genoeg (typisch voor mannen zeker?), maar gelukkig ben ik wel goed georganiseerd. Hij vertrouwde dan ook compleet op mij. Ik moest overigens wel mee om zijn kostuum te kiezen (het is op maat gemaakt en ik heb bijna alles gekozen). En eigenlijk hebben we ook regelmatig stevige discussies gehad (en er zijn de nodige traantjes gevloeid), maar ik vergeef het hem allemaal. Omdat ik hem graag zie. En omdat ik weet dat hij dit enkel en alleen voor mij doet, want voor hem hoeft het niet zo nodig. En dat ik het allemaal alleen geregeld heb, vind ik niet zo erg (ik heb de bouw van ons huis ook quasi alleen opgevolgd). Ik vind dat allemaal leuk, hij niet. En gelukkig kon ik bij mijn collega’s terecht met mijn ideetjes. En op enkele details na, krijg ik volgende week normaalgezien de dag waar ik al zo lang op wacht zoals ik hem wil! En ik weet dat hij er ondertussen even hard naar uitkijkt .

geniet nog allemaal van de voorbereidingen, het komt wel goed

Sofie

Meld misbruik5-4-2012 11:23:05

Mja, hier dus het omgekeerde. Mijn vriend regelt zo goed als alles, aangezien ik het momenteel zodanig druk heb op het werk dat ik dat er gewoon niet meer bij krijg. Alles trekt precies in een waas aan mij voorbij en ik ben vooral bang dat er last minute nog dingen gaan opduiken die we niet meer recht getrokken krijgen. Ik heb mijn idee over wat er moet gebeuren en hoe, maar geen tijd voor de concrete uitwerking ervan. Eerlijk gezegd benijd ik die bruiden die alles wel zelf kunnen regelen dus een beetje...

Goede moed allemaal!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 12:24:09

Ook hier hetzelfde verhaal.
Mijn ventje heeft zijn kostuum en schoenen gaan kiezen en heeft een heel klein beetje de uitnodiging helpen ontwerpen en THAT'S IT:)

Al de rest is voor mij maar ik vermoed dat dit misschien nog het beste is want anders zou alles toch in het honderd lopen. Wij hebben binnen 4 weken nog een plechtige communicant en daar moet ook nog van alles voor gebeuren. Het kind heeft zelfs nog geen kleren:-)

Dus, hoe lastig het soms ook is, ben ik blij dat ik toch een beetje de touwtjes
in handen heb:-)

Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik5-4-2012 13:23:09

ook hier net hetzelfde ! :-)
leuk om lezen zeg dat ik niet de enige in die situatie ben :-)

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik5-4-2012 14:04:44

Wat heb ik toch een geluk met mijn ventje...als ik dit zo lees.. hihi...
Wij zijn samen voor een zaaltje gaan zien, hij heeft mijn kapster en visagiste geregeld, we hebben samen onze uitnodigingen gemaakt, hij gaat ze in de brievenbussen gaan steken, hij gaat meehelpen met het versieren van ons zaaltje, samen een dj gekozen, samen traiteur aan het kiezen, binnenkort samen uitkiezen welketaart we willen, hij zorgt voor mijn boeket en zijn kostuum (daar mag ik mij niet bij bemoeien)...We hebben samen de gastenlijst opgemaakt, samen naar alle afspraken van dj,fotograaf,enz... hij heeft mij naar de bruidswinkel gebracht en braafjes gewacht in de auto Kortom..ik kan echt niet klagen...

Volgende week zijn we een weekje samen thuis, zonder de kids, en gaan we er weer volop invliegen in de planning!! Ik kijk er naar uit!!!!

Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik5-4-2012 19:10:52

@ Melissa: wauw.... ben je zeker dat het een màn is? :)

grapje :) superleuk voor jou

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik5-4-2012 19:47:02

Same here: Ik sta ook in voor alles ik ben dan honderd dingen tegelijk aan doen (want ik maak heel veel zelf) en dan zegt mijn verloofde: goh kwart voor twee aan de kerk was t hé? :-) Hij trekt zich nergens iets van aan echt erg. Ik probeer heel schappelijk te zijn voor iedereen, ze doen ook aan wat ze willen zolang het maar fatsoenlijk is maar aan de andere kant schrik ik er soms van hoe hard ik kan zijn. Mijn toekomstige heeft een tante die geen suiker mag, ze kan daar echt ziek van zijn. Nu simpel de boodschap is: als ze het toch doet en ze weet dat ze ni mag en ze overdrijft en wij moeten de boel stilleggen omdat zij iets aan de hand krijgt dan hoef ik ze niet meer te zien. Andere nonkel vind dat hij misschien wel naar de voetbal kon terwijl het feest bezig was want ja hij kan die match toch onmogelijk missen hé maar hij is dan wel een uur of vier weg nu das goed dat hij wil gaan: maar hij komt niet terug. Mijn feest is geen duiventil hé. Zo van die dingen best wel bridezilla denk ik dan... (maar troost u als er iets met iemand gebeurt zonder dat ze er iets aan kunnen doen zou ik de eerste zijn om in de bres te springen, hoor :-) )

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik6-4-2012 11:23:00

@ Kathleen.. 100% zeker! Hihi..
Maar wel eentje met en héél gevoelig kantje en dat maakt 'm ooooo zo schattig..
Nee, 't is een schat...en hij beseft ook wat er allemaal bij komt kijken en ik zit nu fulltime in een opleiding en hij is druk in de horeca dus proberen we zoveel mogelijk samen te doen, zodat de één de ander een beetje kan 'ontlasten' :)

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik7-4-2012 9:28:02

Nog een bruidje dat alles zelf ineensteekt. En aangezien ik van mezelf weet dat ik een "perfectionistisch" trekje heb, is dat een enorme last om zoiets alleen te doen. Maak ook alles zelf: naamkaartjes/menu's/uitnodigingen en daarnaast zelf gastenlijst/leveranciers opbellen, noem maar op, jullie kennen het allemaal. En dan zegt mijn ventje "het loopt niet weg hoor" en dan zeg ik "maar van zelf komt het ook niet voor mekaar". Ik loop dan met stress rond omdat ik het nog combineer met een zware ziekte (klierkoorts) en fulltime werken en als ik dan zeg aan mijn ventje "we moeten dit of dat nog regelen" zegt hij "ik krijg er stress van", tja, ik denk dat ik het grootste stresskipje ben...... Maar kom bruidjes, achteraf gaan we trots op onszelf kunnen zijn en zal er een enorme last van onze schoudertjes vallen. Een pluim hier voor alle bruidjes die alles alleen doen !

Liefs, Vero

roxanne
7-7-2012
 Meld misbruik20-4-2012 15:05:26

Hihi, ik dacht dat ik de enige was!
Als ik al die verhalen lees dan heb ik percies nog geluk.
Nog op de avond dat hij mij heeft gevraagd kreeg ik te horen: Ik heb het gevraagd, jij mag het regelen.
Mijn verloofde had het idee om ALLES uit handen te geven aan onze vrienden. (Onze vriendenkring in nogal goed in feestjes organiseren) Maar daar dacht ik anders over.
Soms krijg ik eens commentaar over de prijzen van de mensen waar ik mee wil samenwerken maar dan toon ik even het lijstje met verschillende offertes en dan is dat ook weer snel over.
Mijn verloofde wil dat de hele dag een surprise is voor ons of toch zeker voor hem. Hoe minder hij weet, hoe liever hij het heeft. Al vraagt hij wel constant hoever ik sta met de voorbereidingen.
Bij de meeste dingen die georganiseerd moeten worden heb ik gewoon een kleine melding gedaan: lieverd ik heb een zaal vastgelegd, het uur van de trouw, dit zijn de uitnodigingen die ik ga maken,....
Doordat ik de uitnodigingen volledig met de hand maak heb ik er wel wat tijd voor nodig. --> Bijgevolg: verloofde zo stressy als maar zijn kan omdat hij schrik heeft dat ik ze niet op tijd klaar krijg.

Hij heeft natuurlijk wel een perfect "excuus": Wij zijn zelf een nieuwbouw aan het zetten dus hoe meer hij in het huis doet, hoe meer tijd ik heb voor het huwelijk!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik22-4-2012 11:01:49

Haha Roxanne, mijn ventje zei hier exact hetzelfde, toen ie het gevraagd had. Maar helpt wel mee

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...