Nu Online
Momenteel zijn er 704 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paars of geen paars??

4-4-2012 20:49:36
dag medebruidjes

dinsdag zijn de ringen klaar, dan moeten er enkel nog de steentjes in gezet worden.
ik ben nog enorm aan het twijfelen of ik er nu paarse amethyst in zou steken of toch zou gaan voor diamantjes.
het zijn witgouden ringen (de originele kleur, geen rodium laagje).

iemand tips? wat zou ik best kiezen?

groetje

Caroline
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 684

tima
8-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 23:39:32

ik zou voor diamantjes gaan want das tijdloos en wordt je niet snel beu maar de amethysten zijn natuurlijk origineler

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik4-4-2012 23:56:59

Ik zou ook voor de diamantjes gaan. Paarse steentjes vind ik er eerlijk gezegd nogal goedkoop uitzien, en zoiets vind je niet je hele leven mooi denk ik.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik5-4-2012 8:00:25

Hallo,

Persoonlijk gaat mijn keuze ook uit naar de diamantjes... Ik zie ook heel graag paars, maar ik denk dat de diamantjes veel mooier gaan uitkomen op het witte goud... ze gaan ook harder schitteren...

Als je de paarse neemt en je bent ze ooit moe gezien kan je er nog altijd diamantjes laten inzetten... oké, dat kost dan wel weer wat, maar dan heb je de paarse gehad.... (je kan dit bv koppelen aan een tinnen/porseleinen/kristal/zilveren bruiloft... dan heeft de wissel ook nog een betekenis)

Groetjes
Annelies

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:19:38

Persoonlijk zou ik diamantgeslepen nemen omdat dat tijdloos is... Je kan nog altijd paarse accessoires nemen, hè?!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik5-4-2012 10:07:05

Ik zou amethyst durven nemen.
Gewoon omdat dit eens iets anders is, en ik de steen ook heel mooi vindt.
En bij dat witte goud past die kleur heel mooi.
Misschien kan je combineren? vb een grotere amethyst en 2 kleinere diamantjes ernaast?
vb zoiets?

14k Gold Amethyst Diamond Ring

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik5-4-2012 15:11:53

Persoonlijk heb ik daar ook over getwijfeld, maar omdat er bij mij 6 diamantjes inzitten (ook in combinatie met wit goud), heb ik uiteindelijk gekozen voor diamant en niet voor een amethist, omdat het geheel anders te zwaar werd en ik bang was dat ik er te snel op uitgekeken zou zijn, ook al ben ik verzot op paars...

Groetjes,
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...