Terug naar overzicht
ik zou voor diamantjes gaan want das tijdloos en wordt je niet snel beu maar de amethysten zijn natuurlijk origineler
Ik zou ook voor de diamantjes gaan. Paarse steentjes vind ik er eerlijk gezegd nogal goedkoop uitzien, en zoiets vind je niet je hele leven mooi denk ik.
Hallo, Persoonlijk gaat mijn keuze ook uit naar de diamantjes... Ik zie ook heel graag paars, maar ik denk dat de diamantjes veel mooier gaan uitkomen op het witte goud... ze gaan ook harder schitteren...Als je de paarse neemt en je bent ze ooit moe gezien kan je er nog altijd diamantjes laten inzetten... oké, dat kost dan wel weer wat, maar dan heb je de paarse gehad.... (je kan dit bv koppelen aan een tinnen/porseleinen/kristal/zilveren bruiloft... dan heeft de wissel ook nog een betekenis)GroetjesAnnelies
Persoonlijk zou ik diamantgeslepen nemen omdat dat tijdloos is... Je kan nog altijd paarse accessoires nemen, hè?!
Ik zou amethyst durven nemen.Gewoon omdat dit eens iets anders is, en ik de steen ook heel mooi vindt.En bij dat witte goud past die kleur heel mooi.Misschien kan je combineren? vb een grotere amethyst en 2 kleinere diamantjes ernaast?vb zoiets?
Persoonlijk heb ik daar ook over getwijfeld, maar omdat er bij mij 6 diamantjes inzitten (ook in combinatie met wit goud), heb ik uiteindelijk gekozen voor diamant en niet voor een amethist, omdat het geheel anders te zwaar werd en ik bang was dat ik er te snel op uitgekeken zou zijn, ook al ben ik verzot op paars... Groetjes, Veerle