Terug naar overzicht
Ik weet niet wat voor grijs je zoekt.Mijn ventje heeft er donker grijze.Eerst hadden we er gezien bij Mano (oa wijnegem shopping center) maar uiteindelijk zijn we naar Breda getrokken. Van bij ons is da maar een dik half uur rijden.Je kan ook is kijken op www.trouwschoenenvoormannen.nl .Veel succes nog bij de zoektocht.groetjesAnke
bij Van Bommel in Antwerpengroetjes
Hallo, Wij hebben grijze schoenen gevonden bij Olivier Strelli... dit is wel al een twee-tal jaar geleden, maar ik dacht dat zij wel altijd iets grijs in hun collectie hebben.Uiteindelijk waren deze schoenen toch niet zo mooi bij zijn kostuum en hebben we er lichtere grijze gevonden via sooco.nl.... mooie schoenen, goede service... Misschien bij Vanloock in Zandhoven? (Toen wij er zochten hadden ze er geen, maar misschien nu wel...)Zijn jullie niet op een (dik) uurtje in Hasselt? Hier heb je nog La Bottega, Linx, Quetin,... en enkele boutiquejes in de zijstraten... Misschien fijn om eens een dagje Hasselt te plannen GroetjesAnnelies
en bij SACHA????
We gaan morgen al eens beginnen bij Vanloock. Als we daar niets vinden, dan zien we wel weer verder ;-)
Wij hebben heel mooie grijze schoenen (lichtgrijs) gezien bij Moernaut in Dendermonde.Pasten helaas niet onder mijn toekomstige zijn kostuum..Succes bij de zoektocht!