Terug naar overzicht
Hallo!Ik trouw volgend jaar op 2 juni 2007 en mijn vriendin op 15/09/2007.Wij kunnen dus samen naar ideetjes zoeken!Heb jij al veel geregeld?Katrin
wij trouwen normaal een weekje eerder, op 797 maar zijn nu nog effe verder aan t rondkijken naar zalen ....groetjes
awel, wij hebben onze zaal en onze dj al vastgelegd. voor een kleed ga ik september-oktober eens rondkijken denk ik. ik heb ook al veel van de oudere berichtjes gelezen, en daar staan altijd wel leuke ideetjes in. van waar zijn jullie? ikke van lichtaart (bobbejaanland)
Wij trouwen op 08/09/07 en wij gaan woensdag onze zaal bevestigen en eind deze maand onze fotograaf. Voor een kleed gaan ook ik, mama en zus in de loop van september-oktober op zoek. Groetjes Kate
Hoi Tinawij trouwen ook op15 09 2007.Wij hebben al redelijk veel vastgelegd.Onze zaal, DJ, fotograaf, ons groepje voor in de mis...Volgende maand ga ik naar een kleedje beginnen zoeken, daar kijk ik al lang naar uit!In maart hebben we onze datum vastgelegd, en de tijd is sindsdien heel snel gegaan!!GroetjesSarah15 09 2007
Hallo,Wij stappen ook in het huwelijksbootje op 15/09/2007! Onze zaal ligt al vast (Lindenhof in Baal), de DJ ook en we zijn aan het uitkijken voor een fotograaf. Van waar ben ji ergens? Wij zijn van Keerbergen.Groetjes,Nathalie.
Hey,Wij trouwen ook 15/09/07! Onze zaal ligt vast (Den Ast Kampenhout) en dat is eigenlijk nog maar het enigste! Met de DJ en de Kerk zijn we nog volop bezig. Voor een fotograaf gaan we ook één van deze weken eens rondkijken. Dit forum vind ik alleszins al fantastisch, ik heb er al veel aan gehad!Groetjes, Eva
Hey Eva,Wij trouwen op 18/08/2007 en doen ons trouwfeest ook in den Ast. Is naar het schijnt een kei-goei zaal!
Hallo, wij trouwen ook op 15 sept. 2007. Het enige wat bij ons al vastligt is onze zaal. We zijn voor een viering een beetje aan het rondkijken en ideeën aan het opdoen aangezien we waarschijnlijk geen traditionele kerkelijke viering zullen nemen. Dit forum is inderdaad super!