TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tina
15-9-2007
|
14-8-2006 15:32:04
ik zou eens op hun website gaan kijken en eventueel eens telefoneren, dan weet je het zeker he
|
|
Vicky
9-9-2006
|
15-8-2006 12:44:57
Hallo
Ik heb mijn kleed in Le Chapeau gekocht. Ook het kleedje voor mijn burgerlijke trouw en mijn mama haar outfit zijn daar gekocht. Ik heb er persoonlijk alleen maar goede ervaringen mee.
Het is een hele mooie winkel, ook al is de buurt helemaal neit mooi. Je moet wel een afspraak maken. Je mag gerust wat mensen meenemne, maar ik zou daarin ook niet overdrijven watn hoe meer meningen je hoort hoe moeilijker. Ik heb de eerste keer mijn mama en beste vriendin meegenomen, en de tweede keer mijn mama, nog een andere vriendin en die vriendin haar mama. Ik zou niet meer dan 3 mensen meenemen.
Eerst mag je achteraan in de boeken kijken en wordt er zo wat gepolst wat je in gedachten hebt. Dan ga je samen mt je verkoopster naar de jurken kijken. Zelf mag je ze er niet uithalen, maar de verkoopster laat er verschillende zien die in je prijsklasse liggen en die zijn zoals je beschreven hebt.
Dan moet je die op volgorde leggen, het mooiste kleed eerst en dan het volgende,... En dan begint het passen. De verkoopster kleed je helemaal aan, zelf moet je weinig doen. En dan jezelf bewonderen in de spiegel...
Ze hebben wel heel wat trouwjurken, ik heb er de eerste keer 7 gepast en de tweede keer 6.
Ze hebben alle soorten prijsklasses. MIjn kleed was neit zo heel duur, 1065 euro (voor een bruidskleed is dat niet duur), maar ze hebben er ook van 5000 euro. Dus ik zou op voorhand je budget laten weten, zo krijg je die dure kleren niet te zien. Want ik had een kleed aan van 3000 euro dat ik heel mooi vond, maar dat was te duur en het heeft toch een tijd gekost om dat kleed nog uit mijn hoofd te krijgen. Zo erg dat je daar dan verliefd op wordt en het te duur is!
Ik had een hele leuke verkoopster, even oud als ik, en we kwamen echt goed overeen! Dat was wel leuk!
OOk mijn mama heeft daar haar suitekleed gekocht, de suitekledij begint aan 350 euro tot ... Dat van mama was 800 euro.
Accessoires hebben ze daar ook, en vaak halen ze dat al zelf boven als ze vinden dat dit bij het kleed hoort. Zo heb ik nog een sluier bij mijn kleed gekocht. Dat was wel duurder dan verwacht! 395 euro! Maa het hoort er echt bij!
Zo ik hoop dat je nu wat verder staat!
Veel succes, want dit is echt leuk!
Vicky 09.09.06
|
|
Lieve
1-9-2006
|
15-8-2006 13:53:51
Hey,
ik heb dan weer minder goede ervaringen met Le Chapeau en ik ga er dan ook nooit meer terug.
Toen ik daar de eerste keer kwam was ik echt in de wolken. Ik mocht passen wat ik wilde en zoveel jurken als ik maar wilde. Ik werd behandeld als een prinses en de winkel vond ik supermooi, met ruime paskamers, helemaal afgescheiden van de andere dames... Ik ben dan ook terug gegaan om mijn jurk daar te kopen en ook mijn mama heeft haar suitekleed daar gekocht.
De tweede pas was voor mij al heel wat minder positief. Een tasje koffie kon er al niet meer af en het was alsof het allemaal niet snel genoeg kon gaan. Ik had het gevoel alsof het geld toch al binnen was...
Toen ik mijn accessoires wilde meenemen zag ik dat het riempje van één van mijn schoenen gescheurd was in de doos. Geen probleem, ik kreeg meteen een nieuw paar...
Een paar dagen later wilde ik mijn schoenen gaan inlopen en merkte ik dat ook van dit paar een riempje gescheurd was. Toen begon de lijdensweg... Het verhaal kan je in de berichtjes van vorige week lezen, maar ze waren helemaal niet vriendelijk meer en het was vreselijk moeilijk om mijn geld terug te krijgen. Uiteindelijk is het wel gelukt, maar ik heb er een slecht gevoel bij.
En let op... ze rekenen nog extra voor de retouches en die prijzen zijn echt niet mis!
Dus... voor mij is het duidelijk, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat ik een uitzondering ben en gewoon pech heb gehad. Zelf eens naartoe gaan zou ik zo zeggen.
Groetjes, Lieve
|
|
Lien
15-10-2005
|
15-8-2006 16:09:11
Le Chapeau is de max. Bij mij waren ze heel vriendelijk en goede service hoor! Ik ben door omstandigheden pas een goede 1,5 maand voor mijn trouw voor een jurk gaan kijken en toch hielpen ze mij heel goed verder!! Heel vriendelijk personeel en mooie winkel met verschillende merken zoals Rembo. Ik had ook een verkoopster van mijn leeftijd met ongeveer dezelfde smaak, dus dat was super!
|
|
pegie
|
|
|
pegie
|
30-8-2006 23:25:35
Ik heb er ook geen al te beste ervaringen mee, men was eerst heel vriendelijk maar men wilde me een jurk met a lijn aansmeren, verschrikkelijk vond ik het ik heb maatje 46 en ben nu niet echt slank, maar toen ik uitlegde wat ik wilde, strak bovenlijfje en bredere rok, antwoorde de verkoopster me, maar enfin.....DAN BENT U NET EEN POMPOM ik ben er nog niet goed van, ik vind dit echt niet kunnen, ik heb een strakke taille en breden heupen, met een bredere rok zie je dat toch niet? en bovendien vond ze me te klein voor een jurk met brede rok, ik ben 1m68, ben ik dan zo een dwerg? mij zien ze er niet meer terug
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|