Terug naar overzicht
Bij ons hier hebben ze in de veritas een speciaale bruid reeks. Tiara's, speldjes, twirls,.... en natuurlijk hebben ze daar nog 'gewone' accessoires waar je tussen kan kijken.
Ik ben naar claire's geweest in K. Na lang zoeken uiteindelijk daar iets gevonden.
als je eens in brussel bent aan het noord station is een straat rue de brabant met allemaal van die vreemdelingewinkels tis daar een heel andere wereld maar zijn staan bekent voor hun bling bling . Ik heb daar haar acceciores gezien die je op internet 3x betaalt + verzending http://www.dressedbyjill.nl/crystal-kam.html zoiets bvb was maar €7 winkeltjes vol met tiara's en van die speldjes ook bruidshandtasjes voor €10-15 in gekleurde zijde of met bling bling
Ja inderdaad, wat Tima zegt is waar, daar kan je wel van die spulletjes vinden, en voor geen geld. Ik heb mijn bloem voor in mijn haar besteld bij www.fashionhairaccessories.nl bij lonneke. Anders moet je es kijken, je moet wel eerst het geld overschrijven , maar je hebt je gerief zeker binnen de week. Ik was toch zeer tevreden over mijn bestelling. Veel succes nog