Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Na regen komt zonneschijn !

5-4-2012 9:18:52
Na een paar verschrikkelijke dagen kan ik eindelijk terug het leuke in de trouw vinden. Want uiteindelijk trouw ik binnen 21 dagen met de liefde van mijn leven. En wat is er perfecter als dat. Het blijft onze dag. Of ondere het goed vinden of niet. Als er iets fout loopt of niet! Op het einde van de dag komen wij sowieso thuis als man en vrouw. En gisteren de 101 redenen boek aangekregen voor mijn schatje en het was prachtig!! Kan niet wachten om het te geven , maar moet nog 21 dagen geduld hebben :) Vandaag schijnt de zon misschien niet, maar ik zie ze eindelijk terug stralen!! Charlotte

Charlotte
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 680

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:40:39

Hey charlotte,
Wauw, nog maar 21 dagen! De zenuwen zullen er ondertussen al zijn zeker?
Maar inderdaad, het belangrijkste is dat je 's avonds als getrouwd koppel samen naar huis gaat en dat je daar vooral van geniet!
Ik kan ook niet wachten tot ik het 101-redenenboekje afgeef aan mijn schat (ik ga het voor zijn verjaardag geven, hij wordt een maand voor de trouw 30), maar het ligt veilig opgeborgen bij mijn ouders ;-)
geniet nog van je laatste voorbereidingen!

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 9:42:11

Inderdaad, daar draait het allemaal om!
Jullie liefde voor elkaar eens extra bevestigen en in de verf zetten!
Het draait om jullie en niks anders!

Leef er in alle intensiteit naar toe!

Groetjes,
Kiki*

Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik5-4-2012 10:13:40

Op welke site hebben jullie je 101-redenen boek gemaakt, of besteld?

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 10:18:36

Hey nikki, Ik op smartphoto.be Super makkelijke site en goed te doen van prijs. Nu loopt er op 1 boek een actie tot 8 april. Staat in een vorige bericht van mij. Even ingeven op zoek ; smartphoto Groeten Charlotte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...