Terug naar overzicht
ik ben verliefd op martrini brut. ik ben geen cava drinker maar die vind ik echt suuuuper lekker. Das de enige fles die bij ons leeg gedronken wordtk heb die andere wel nog niet geproefd om eerlijk te zijn.
Ik heb dan weer een voorkeur voor freixenet! Heeft een zachte smaak vind ik. Maar martni brut is ook wel lekker. Dus welke je ook kiest, het zal altijd lekker zijn!
Ik ben ook volledig voor de Martini brut...Groetjes Anneken
Martini brut! Superlekker!
Wij nemen altijd Freixenet. Die vind ik super lekker en de meeste van onze vrienden nemen die eigenlijk ook altijd.Martini Brut vind ik persoonlijk niet zo lekker.
Hier ook Freixenet. Ik vind de Martini iets te zoet en minder lekker.
Freixinet, jammie!
Het zijn beiden mijn favorieten, dus een moeilijke keuze! :o) Om dan toch een keuze te moeken maken zou ik zeggen Freixenet. Groetjes
Ik vind de Martini ook te zoet...dus ik stem Freixenet :-)Ben zelf ook volop aan het zoeken naar cava...straks nog een drankprobleem met al dat degusteren :-)!groetjes
Hey Gitte,Waar staat hij in Promo?
Zijn beiden mijn favorieten, maar ik zou dan toch voor de Freixenet gaan (allé, toch als je de Cordon Negro of de Gran Cordon Negro bedoelt)...
Hey,Persoonlijk Martini... de Freixenet heeft me weinig afronding smaak... Maar is persoonlijk hé.Veel groetje Ellen (staat in de colruyt in promotie)
hier ook een Freixinet fan :-)
Ik denk eigenlijk bijna nooit maar een glaasje Freixenet gaat er wel altijd in.Dus...bedank voor de tip van de promo.
Ik persoonlijk vind de Martini Brut het lekkerste... maar ik drink dit eigenlijk ook niet graag :-) maar ik zou toch voor de freixenet gaan, denk dat meer mensen deze liever gaan hebben...
freixenet !!!!!!! mmmmmmmmmmm
Freixenet :o)
(wij hebben met enkele mensen eens goe ziek geweest van martini-brut)hoofdpijn en misselijk, en niet omdat we er teveel van gedronken hadden, elk niet meer dan 2 glaasjesmaar kan toevallig geweest zijn natuurlijk.Wij gaan altijd voor freixenet (of gran baron in de colruyt, maar da neigt dan al naar het iets goedkopere en mindere kwaliteit)
Freixenet :-)
De martini brut, is moderner om te schenken, leuke fles en ticket!Smaakt heel lekker! Die freixnet, dronken onze ouders al!succes!
Allebei super lekker, maar denk dat de freixnet meer in de smaak gaat vallen
Eerlijk??? Wij hebben met onze trouw Recoda Brut (verkopen ze ni Colruyt) geschonken..Wij hebben enorm veel cava's geproeft en deze kwam er als de beste uit. Schenken hem nu nog steeds bij feestjes! Hij kost slechts 3,50 euro de fles..Al onze gasten waren super positief!! Succes!
verkopen ze dus WEL en alleen denk in Colruyt. Groetjes, succes!
Mmm de enige twee cava's die hier gedronken worden.Moeilijke keuze! Al vind ik Freixenet NET iets beter dan Martini Brut.