TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
5-4-2012 14:06:20
grootste verschillen zijn dat ze enkel de linea collectie hebben bij het bruidshuis en dat bruidsparadijs randprullaria heeft als kussentjes en ringen en .... ;-)
|
|
An
18-5-2012
|
5-4-2012 14:16:52
Heb zelf mijn kleed niet bij het Bruidshuis gekocht, maar daar ben ik wel voor het eerst gaan passen en ik vond de service er top! Echt een supervriendelijk meisje dat me toen geholpen heeft. Ze spelde ook alles netjes af zodat je al een goed idee had hoe het eruit zou zien. Met het bruidsparadijs heb ik geen ervaringen.
|
|
Grit
13-7-2012
|
5-4-2012 15:16:55
Hey, zowel ik als mijn verloofde (klinkt nog steeds vreemd ) hebben in het Bruidsparadijs gevonden wat we zochten. De service is daar echt wel super, ze zijn erg vriendelijk en helpen waar nodig. Geen vraag was te veel.
|
|
Emy
30-6-2012
|
5-4-2012 15:55:17
oei, ik heb wel nog niet zoeveel goeds gehoord over bruidsparadijs, en denk dat zij ook het bruidshuis hebben overgenomen...
|
|
Sandra
14-7-2012
|
5-4-2012 17:08:51
Ik heb mijn kleed gekozen in het bruidsparadijs en ben heel tevreden. ben pas nog daar geweest voor de schoenen en lingerie. Tip top!
|
|
Sophie
2-6-2012
|
5-4-2012 18:31:56
idd, bruidshuis is overgenomen door bruidsparadijs.
Ik zit met nog 2 vriendinnen die trouwen: De ene bij het bruidshuis geweest en supercontent De andere bij bruidsparadijs geweest, verkeerd kleed besteld en ze staat nu op 2.5 maand voor haar trouw zonder kleed ... ze kan opnieuw opzoek gaan.
Maar kijken kan geen kwaad é
|
|
Vicky
9-6-2012
|
5-4-2012 19:26:20
Ik ben eens binnen gestapt in het bruidsparadijs om kleine frulletjes te gaan halen, maar ben er terug buiten gewandeld zonder iets omdat ik het gevoel had dat ik in een rommelwinkel stond... Alles staat er door elkaar.. De winkel spreekt echt niet aan, maar ik weet natuurlijk niets over de service.
|
|
Femke
2-6-2012
|
5-4-2012 20:20:01
Ik heb mijn kleed bij het bruisparadijs gekocht. Ze zijn daar heel vriendelijk! Dus zeker geen klachten
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
5-4-2012 20:35:43
Ik ben in het Bruidsparadijs gaan passen... Ze waren daar heel vriendelijk, maar ik had het gevoel dat ze niet echt keken naar je figuur... En dat is wel belangrijk vind ik... Niet elk kleed dat je mooi vindt past bij je figuur... Uiteindelijk heb ik mijn kleed gevonden bij het Bruidshuis... Kort na onze bestelling is het overgenomen door het Bruidsparadijs... Verschoot daar wel van, want het was de bazin die ons geholpen had in het Bruidshuis en ik had echt niet verwacht dat zij ging stoppen... Gisteren mijn 1e pas gedaan van mijn kleed en de service is nog altijd op en top in het Bruidshuis... Hier enkel maar positieve ervaringen met beide... Het Bruidhuis is wel kleiner en daar heb je denk ik minder keuze, maar zeker meer dan voldoende :)))
|
|
Sonja
12-5-2012
|
5-4-2012 21:34:43
Hey, Ik heb mijn kleed gekocht bij het Bruidshuis in Merksem. Net zoals bij Nathalie werd ik ook geholpen door de bazin en ik schrok ook toen ik hoorde dat ze waren overgenomen...Heb dan zelf even gebeld en werd meteen gerust gesteld omdat de naaisters er al jaren werkzaam zijn. Ondertussen 2de pas gehad en 18 april mag ik mijn kleed gaan afhalen :) Ik ben bij het Bruidsparadijs wel eens gaan kijken voor oa bedankjes enzo, maar vond het er nogal rommelig. In het Bruidshuis hebben ze enkel de merken Linea Raffaeli, Marylise en Rembo Styling. In het Bruidsparadijs hebben ze meer keuze, oa ook een eigen collectie dacht ik. Kijken kost niets he, ik heb 5 winkels gedaan vooraleer ik mijn droomjurk gevonden heb.
Groetjes, Sonja
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|