TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
5-4-2012 17:55:38
Hey Elke,
Ik zou me nog geen zorgen maken, je hebt nog altijd een 2de pas...mocht het niet smal genoeg zijn naar jouw wens, dan kunnen ze het nog innemen é... Een vriendin van mij is vorig jaar getrouwd en is 4 keer moeten gaan passen :-) ze vermagerde elke keer, dus bustier moest elke keer nog ingenomen worden. Het moet perfect zitten é! Komt wel goed!
groetjes!
|
|
Shibby
3-8-2012
|
5-4-2012 18:17:15
Hoi Elke,
Ik vind 5 mei in jouw geval ook niet te vroeg als je 13 juli trouwt. Als er nog dingen veranderd moeten worden aan je kleed bij de tweede pas dan is er tenminste nog tijd genoeg om het nog aan te passen.
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
5-4-2012 20:30:26
Hey Elke,
Ik ben gisteren mijn 1e pas gaan doen... Ik vond het ook wel raar met al die speldjes... Ik moet 02.05 terug gaan en dan kort voor de trouw mag ik m'n kleed gaan halen, maar moet ik het nog eens passen... Ik ben ook vermagerd buiten toen ik m'n kleed ging kiezen en ik voelde ook dat het veel losser zat... Maar niet overdreven los, dus moet het niet ingenomen worden... Ik ben er bijna zeker van dat ik tegen de trouw nog ga vermageren, en ik ga er vanuit dat ze wel tijd genoeg hebben om dan nog aanpassingen te doen... Mijn kleed is ook vrij breed, maar bovenaan vrij smal, waardoor mijn taille mooi uitkomt... Ik heb wel een hoepelrok gekozen, maar dat is ieder zijn smaak he...
Groetjes..............
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|