Terug naar overzicht
Hoi Kelly,Mijn schoenen komen van Brandos en ben er zeer tevreden mee.Ik had het pakketje ook snel en maat was perfect!Als je pakketje niet goed is, kan je ook gratis retourneren. Gewoon bewijsje van de post aan hen bezorgen en je krijgt je kosten terug.groetjes
Hoi Kelly, Net hetzelfde als bij Sandra. Heb 2 paar schoenen besteld bij Brandos en ook zeer tevreden!! groetjes
hier ook een gelukkig bruidje die bij brandos heeft besteld kan zeker aanraden !! ben heel blij met mijn schoenen en je hebt er verschillende prijsklasse en een grote keuze aan trouwschoenen groetjes
Ik heb ook mijn schoenen bij Brandos besteld en ook heel tevreden van Goed verpakt en waren snel geleverd.grtz
Ik heb vorige week nog een bestelling aangekregen van Light In the Box.Zeer goed verlopen en snel.Je kan je bestelling volgen via Fed Ex en dan weet je welke dag ze aan je deur staan.Heb er ondertussen weer een tweede bestelling lopen.Dit zijn wel geen kleren, dus over kwaliteit kan ik niets zeggen.Enkel levering.Het komt wel van China, maar het is dan ook spotgoedkoop tov Belgisch/Nederlandse winkels of online shops. Toch zeker voor de zaken die ik er bestel. Je krijgt er ook altijd kortingen.
Moet je bij Brandos een schoenmaatje kleiner of groter bestellen? Of gewoon de schoenmaat die je altijd hebt?Groetjes,Kiki*
Idd veel keuze en super redelijke prijzen. Alles is al duur genoeg. Vroeg me ook af hoe de schoenen qua maat uitvallen...
Ik heb mijn gewone schoenmaat besteld en maat is perfect!groetjes
ik heb ook mijn gewone schoenmaat besteld en deze was ook perfect.groetjes
idem hier, gewone schoenmaat en perfect.grtz