Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen: paniek!

5-4-2012 19:18:10
Even frustraties kwijt ivm de uitnodigingen. Het wordt hoog tijd dat we de uitnodigingen laten drukken maar ik ben nog niet 200% overtuigd. Telkens veranderen we wel iets aan het ontwerp maar die klik is er nog niet helemaal. Mijn vriend wil namelijk geen foto en ik vind een foto veel persoonlijker. Wie kan/wil mag de uitnodiging die jullie gekozen hebben, altijd eens doorsturen naar dorien17@hotmail.com
Ik ben heel benieuwd en sta open voor nieuwe ideetjes. Groetjes

Dorien
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2135

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik5-4-2012 19:31:48

Wij hebben gekozen voor een gestileerde tekening van onszelf in de binnenkant. Op de buitenkant staat een andere afbeelding: de skyline van Londen (ons thema). Een foto is persoonlijk maar doet misschien iets minder professioneel aan (nu dat is een indruk die mensen kunnen hebben en dat is uiteraard subjectief).
Maar misschien is zo een tekening een tussenweg? Bij ons is het een klein detail vlak naast de "Wij gaan trouwen!"

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik5-4-2012 20:09:20

mailtje verstuurd ;-)

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik5-4-2012 20:24:36

Hey Dorien,

Als het een troost mag zijn, de onze zijn ook nog niet gedrukt en we trouwen een weekje voor jullie...
Wij verwachten nu een proefdruk in onze brievenbus en als die goed is worden de uitnodigingen volgende week gedrukt en verstuurd...
We zijn ook vrij laat hoor, maar iedereen weet van onze "grote dag" en de uitnodigingen zijn eerder maar een formaliteit bij ons...
Wij hebben gewerkt met foto's, er staan er zelfs 4 op...
We hebben een verlovingsshoot laten doen en daaruit hebben we enkele foto's gekozen, onze fotografe heeft deze dan in een ontwerpje gestoken...
Wij vonden het ook super moeilijk voor uitnodigingen te kiezen, welke kaart, wat zet je erop, enz...

Niet teveel panikeren zou ik zeggen, het komt wel goed...

Groetjes,
Nathalie

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 20:24:49

Wij hebben gekozen voor een uitnodiging zonder foto in groen en wit met vlinders, maw een uitnodiging die volledig in ons thema past :-).

Groetjes!

Evelien

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 6:25:11

Wij gaan voor een volledig zelfgemaakte uitnodiging zonder foto! Wel in ons thema, zwart en turquoise.

Dorina
8-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 11:02:23

Evelien,

Dat klinkt als een mooie uitnodiging!
Wij hebben ook thema groen en wit, zou ik je uitnodiging eens mogen zien?
Waar heb je ze besteld?
Als je wil, kan je ze eens doorsturen naar dorina2205@msn.com

Bedankt!

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 11:24:40

Ik heb de mijne ook pas deze week besteld hoor. (wij trouwen op dezelfde dag). Ik vind een foto ook veel persoonlijker. Wij hebben een foto van onze kids genomen. Mijn broer vond dit not-done, tot hij de foto zag. Een close-up van onze kids met rode hartjeslollies, foto helemaal zwart-wit behalve de lollies (zijn rood gelaten). Toen draaide hij wel bij. Het was niet helemaal wat hij verwacht had. Ik zou idd niet met een "gewone" foto werken, maar iets bewerkts ofzo?

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 20:17:22

Onze uitnodigingen zijn klaar. Ik ben begonnen met het afwerken van de enveloppen, zodat we dit weekend de (schoon-)ouders en broers en zussen al van hun uitnodiging kunnen voorzien.
Bij ons zijn ze bordeaux rood, zonder foto. Vind ik persoonlijk ook niet zo mooi.

Bij mijn nicht werd er gewerkt met de schaduwzichten van hun profiel: heel herkenbaar, apart en toch niet zo direct als een foto.
De profieltekening werd dan gewoon omlijst in een andere kleur en hun lichaam werd opgevuld met een motiefje, zodat er een verschil was met de achtergrond.

Groetjes!

elien
22-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 20:42:06

http://www.salvillera.be/huwelijkskaarten/Lente/Huwelijksuitnodiging%20-%20sierlijke%20namen%20lang.php

mss een toffe site..ons ontwerp is ook op één van deze kaarten gebaseerd...

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik8-4-2012 12:52:12

Hey Dorien,

best moeilijk wanneer de ene helemaal géén en de andere absoluut een foto wil... Maar ieder z'n smaak natuurlijk. Misschien kan je met een fotograaf het probleem eens bespreken. Want je kan een foto "contre-jour" laten maken waarbij het licht achter jullie valt en de gezichten dus veel minder duidelijk (of zelfs helemaal niet in detail) te zien zijn.
Of je kan een foto laten maken van achteren genomen (enkel jullie hoofd en deel van de rug) zodat men jullie herkent aan je kleding bvb of aan jullie haar of zo... en je hebt meteen een heel originele foto ook want niemand gebruikt een foto waar hij "van achteren" op staat...
Ik heb ook een man die niet van foto's houdt waar hij al te duidelijk op staat, dus ik weet wat het is !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info