Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al 2 dagen getrouwd!!!!

14-8-2006 17:15:17
Hallo iedereen,

Zaterdag 12 augustus ben ik getrouwd!!! Het was echt een fantastische dag echt!

Ik had nog zo gepanikeerd voor het weer maar het was stralende zon! Ze hadden slecht weer voorspeld maar als een wonder begon de zon te schijnen op het ogenblik dat mijn verloofde aan de deur belde... om nooit te vergeten. We hebben de ganse dag geen regen gezien!! Echt! Onze fotoreportage is gewoon doorgegaan op onze buitenlocatie terwijl we intussen ook al een binnenlocatie hadden gezocht! Alles was fantastische de ceremonie in het gemeentehuis, de kerk, de foto's met de familie, de feest, het eten, de muziek echt!! Al onze vrienden en familie stonden buiten de kerk toen we kwamen aangereden, en ik zwaaien echt een moment om nooit te vergeten! Ik had een hele indrukwekkende trouwjurk (hele lange sleep en volledig bezet met pareltjes) en toen ik uit de wagen spapte deden alle mense oooooooh echt kippevelmoment!!

Ik kan jullie aaleen maar zeggen: het is echt waar een dag dat je nooit meer vergeet, vergeet alle stress en geniet met volle teugen want het is snel voorbij.

Zaterdag vertrekken we op huwelijksreis naar Canada, kijk er naar uit!

Nog veel succes allemaal en ik zal zeker nog een aantal keren terugkeren naar dit forum. Bedant voor alle tips en de troost op moeilijke momenten!!

groetjes
Caroline
al 2 dagen Mv. Romont!!!

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 802

Sabrina
12-8-2006
 Meld misbruik14-8-2006 19:19:01

Hey Caroline,

proficiat aan jullie beiden !!! Ik had je het gezegd é dat je niet moest inzitten met het weer. Bij ons was het ook zo : grote storm en donder en onweer voorspeld, maar de dag zelf maar 2 spetters gezien.
Ben heel benieuwd naar je trouwkleed, wil je eens een foto doorsturen ? Mijn adres is s.willaert@hotmail.com
Zo'n dag is inderdaad een dag om nooit te vergeten, het zal nog lang blijven nazinderen hoor...
Nog veel plezier op reis!

annelies

Meld misbruik14-8-2006 20:02:06

hallo, een dikke proficiat.
Jullie hebben blijkbaar veel geluk gehad met het weer want hier heeft het wel geregend.
Ik ben vrijdag al een jaar getrouwd en toch kan ik het niet laten om af en toe nog eens te komen piepen op de site.
Ik ben ook heel benieuwd naar je trouwkleedje zou je aub een fotooke willen doorsturen als het niet geeft. annlies_decoster1@hotmail.com
vele groetjes en geniet er van!!!

ellen
25-8-2007
 Meld misbruik15-8-2006 8:00:45

Hoi Caroline

Een dikke proficiat!
Als ik jou hoor vertellen kan ik helemaaaaaaaal niet meer wachten!! Wij trouwen volgend jaar 25 augustus! Nòg 375 dagen! lijkt nog zoooo ver weg!
Binnenkort kijken voor een trouwkleedje,... Lijkt me super!
Zou je jouw kleedje even door willen mijlen: ellenroosen@gmail.com. Ben echt wel benieuwd!

Groetjes en geniet van jullie huwelijksreis!
Ellen

romy
18-8-2006
 Meld misbruik15-8-2006 10:08:24

Van harte gefeliciteerd!! heel erg veel geluk samen en veel plezier op huwelijksreis.

Ik zit ook behoorlijk in spanning over het weer, ik trouw n.l. a.s. vrijdag. We hebben ook maar vast een andere lokatie gezocht om foto's te maken zodat we eventueel ook naar binnen kunnen.
De zenuwen beginnen in ieder geval erg op te spelen bij mij.

Groetjes Romy

Caroline
12-8-2006
 Meld misbruik15-8-2006 13:50:56

Hey meisjes,

Ik hebe cht geprobeerd foto's van mijn kleedje naar jullie op te sturen maar ze zijn te groot om te versturen en zippen helpt ook niet blijkbaar. Eind deze week zullen er echter een antal foto's van ons op de site van onze fotograaf verschijnen en dan kunnen jullie mijn jurk zien. Hierbij de site:
http://www.fotodevic.be/Trouwers_op_het_net.htm

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...