Terug naar overzicht
Hey Caroline,proficiat aan jullie beiden !!! Ik had je het gezegd é dat je niet moest inzitten met het weer. Bij ons was het ook zo : grote storm en donder en onweer voorspeld, maar de dag zelf maar 2 spetters gezien. Ben heel benieuwd naar je trouwkleed, wil je eens een foto doorsturen ? Mijn adres is s.willaert@hotmail.comZo'n dag is inderdaad een dag om nooit te vergeten, het zal nog lang blijven nazinderen hoor...Nog veel plezier op reis!
hallo, een dikke proficiat.Jullie hebben blijkbaar veel geluk gehad met het weer want hier heeft het wel geregend.Ik ben vrijdag al een jaar getrouwd en toch kan ik het niet laten om af en toe nog eens te komen piepen op de site.Ik ben ook heel benieuwd naar je trouwkleedje zou je aub een fotooke willen doorsturen als het niet geeft. annlies_decoster1@hotmail.comvele groetjes en geniet er van!!!
Hoi Caroline Een dikke proficiat! Als ik jou hoor vertellen kan ik helemaaaaaaaal niet meer wachten!! Wij trouwen volgend jaar 25 augustus! Nòg 375 dagen! lijkt nog zoooo ver weg! Binnenkort kijken voor een trouwkleedje,... Lijkt me super! Zou je jouw kleedje even door willen mijlen: ellenroosen@gmail.com. Ben echt wel benieuwd! Groetjes en geniet van jullie huwelijksreis! Ellen
Van harte gefeliciteerd!! heel erg veel geluk samen en veel plezier op huwelijksreis. Ik zit ook behoorlijk in spanning over het weer, ik trouw n.l. a.s. vrijdag. We hebben ook maar vast een andere lokatie gezocht om foto's te maken zodat we eventueel ook naar binnen kunnen. De zenuwen beginnen in ieder geval erg op te spelen bij mij.Groetjes Romy
Hey meisjes,Ik hebe cht geprobeerd foto's van mijn kleedje naar jullie op te sturen maar ze zijn te groot om te versturen en zippen helpt ook niet blijkbaar. Eind deze week zullen er echter een antal foto's van ons op de site van onze fotograaf verschijnen en dan kunnen jullie mijn jurk zien. Hierbij de site:http://www.fotodevic.be/Trouwers_op_het_net.htm