Terug naar overzicht
Hey Kathleen,wij zijn vorig jaar op 12/8 getrouwd. Aangezien wij elkaar op het strand hebben leren kennen, hadden wij de zee en alles errond als thema genomen. Elke tafel had inderdaad een foto met het symbool. Daarnaast hadden wij naamkaartjes (per koppel) voorzien, en die hangden aan een bord bij het binnenkomen van de feestzaal. Ieder zocht zelf zijn naam en wist meteen aan welke tafel hij/zij mocht zitten. Er werd dus eigenlijk geen echte naamafroeping meer gedaan. Ik denk inderdaad dat de meesten al via thema's werken. Groetjes,Sabrina
heybij ons is het de gewone naamafroeping vind ik persoonlijk nog altijd het gemakkelijkstgrtjs08.09.06
Ik vind een thema ook wel leuker. Misschien verloopt het wel wat chaotisch. Maar dat kan toch ook gezellig en leuk zijn ... Die safari lijkt me echt een prima idee.
HeyIk zou ook voor het thema gaan. Dat is een van de weinige zaken die geen geld kosten om te doen en toch heel origineel zijn. En misshien loopt het idd wat chaotischer maar dat is neit erg. En als er mensen aan een tafel zitten die elkaar niet helemaal kennen hebben ze al meteen iets om over te spreken!GroetjesVicky09.09.06