Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamafroeping of tafelthema

14-8-2006 21:15:12
Hallo,

Binnen 10 dagen is het zover en we zijn nog aan 't twijfelen of we de gewone klassieke naamafroeping gaan nemen of per thema gaan werken om de mensen aan tafel te vragen. Het thema waaraan we hadden gedacht is de safari die we als huwelijksreis gaan doen (verschillende mooie foto's op de tafels zetten en de mensen dan een kleine versie van die foto overhandigen). We hebben al vernomen van vrienden dat zo'n tafelthema nogal chaotisch kan overkomen. Wat denken jullie? Wordt de gewone naamafroeping nog veel gebruikt?

Katleen
25/08/2006

Katleen
25-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1003

Sabrina
12-8-2006
 Meld misbruik15-8-2006 8:29:01

Hey Kathleen,
wij zijn vorig jaar op 12/8 getrouwd. Aangezien wij elkaar op het strand hebben leren kennen, hadden wij de zee en alles errond als thema genomen. Elke tafel had inderdaad een foto met het symbool. Daarnaast hadden wij naamkaartjes (per koppel) voorzien, en die hangden aan een bord bij het binnenkomen van de feestzaal. Ieder zocht zelf zijn naam en wist meteen aan welke tafel hij/zij mocht zitten. Er werd dus eigenlijk geen echte naamafroeping meer gedaan. Ik denk inderdaad dat de meesten al via thema's werken.

Groetjes,
Sabrina

davida
8-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 10:33:55

hey
bij ons is het de gewone naamafroeping vind ik persoonlijk nog altijd het gemakkelijkst
grtjs
08.09.06

griet
13-7-2007
 Meld misbruik15-8-2006 10:59:51

Ik vind een thema ook wel leuker. Misschien verloopt het wel wat chaotisch. Maar dat kan toch ook gezellig en leuk zijn ... Die safari lijkt me echt een prima idee.

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 12:33:28

Hey

Ik zou ook voor het thema gaan. Dat is een van de weinige zaken die geen geld kosten om te doen en toch heel origineel zijn. En misshien loopt het idd wat chaotischer maar dat is neit erg. En als er mensen aan een tafel zitten die elkaar niet helemaal kennen hebben ze al meteen iets om over te spreken!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...